Baarit savuttomiksi

No tuupa itse kuppilaan töihin ja koe miten kivaa on, kun silmät vuotaa muutaman tunnin jälkeen ja henki ei kulje. Tosi kivaa on myös se, että kun pääset himaan niin iho hiukset ja vaatteet haisee paskalle, tervalle ja röökille. Arvaa lähteekö haju iholta ja hiuksista edes kahden pesukerran jälkeen? Onneksi toi laki tulee niin ehkä kerkeen vielä välttämään keuhkosyövän saamisen.

Se on perkeleen jännää miten jotkut huomaa tällaista, minä esim. taas en ole ikinä kokenut vastaavaa missään, kyllä ne vaatteet ja hiukset on puhdistuneet ihan suihkussa käymällä(kokeile sinäkin ;)). Harmi että näinkin typeriä lakeja tulee mutta minkäs niille voi.
Seuraavaksi sitten rumat ihmiset pois baareista(valitettavasti en kyllä itsekkään varmaan enää pääsisi :jahas:) sillä joku kunnon tankkeri tanssilattialla häiritsee kyllä enemmän kuin 100 savuketta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on perkeleen jännää miten jotkut huomaa tällaista, minä esim. taas en ole ikinä kokenut vastaavaa missään, kyllä ne vaatteet ja hiukset on puhdistuneet ihan suihkussa käymällä(kokeile sinäkin ;)).

No jos oot baarissa töissä niin paikkoja on erilaisia. Yökerhoissa on yleensä parempi ilma, mutta baareissa se tupakansavu leijailee joka paikassa. Ja jos oot sen 8-10 tuntia savussa niin se haju ja paska ei lähde yhdellä suihkukerralla pois. Ei edes kahdella.

Ja sitten varmaan naurattaa kanssa 20 vuoden päästä kun on saanut keuhkosyövän passiivisesta tupakoinnista??? :rolleyes:
 
Se on perkeleen jännää miten jotkut huomaa tällaista, minä esim. taas en ole ikinä kokenut vastaavaa missään, kyllä ne vaatteet ja hiukset on puhdistuneet ihan suihkussa käymällä(kokeile sinäkin ;)). Harmi että näinkin typeriä lakeja tulee mutta minkäs niille voi.
Seuraavaksi sitten rumat ihmiset pois baareista(valitettavasti en kyllä itsekkään varmaan enää pääsisi :jahas:) sillä joku kunnon tankkeri tanssilattialla häiritsee kyllä enemmän kuin 100 savuketta.

Asiasta voidaan varmaankin keskustella siinä vaiheessa kun sun silmät alkaa sulamaan tankkerien ja rumien ihmisten katselusta. Siitä tuskin on sun terveydelle mitään haittaa (toisin kuin passiivisesta tupakoinnista)?
 
Se on perkeleen jännää miten jotkut huomaa tällaista, minä esim. taas en ole ikinä kokenut vastaavaa missään, kyllä ne vaatteet ja hiukset on puhdistuneet ihan suihkussa käymällä(kokeile sinäkin ;)). Harmi että näinkin typeriä lakeja tulee mutta minkäs niille voi.
Seuraavaksi sitten rumat ihmiset pois baareista(valitettavasti en kyllä itsekkään varmaan enää pääsisi :jahas:) sillä joku kunnon tankkeri tanssilattialla häiritsee kyllä enemmän kuin 100 savuketta.
ei tyhmyydellä ole mitään rajoja:david:
 
Hyvä uudistus kaikenkaikkiaan.
Aamulla ei ole koskaan ollut mukava herätä pää kipeänä ja mestat röökille haisten. Ja koska en polta niin baareissakin miellyttävämpi olla, vaikkei tuo polttelu itseäni niin ole haitannut.
 
Toisaalta hyvä juttu, mutta toisaalta ei se tupakointia minua haittaa - kunhan ei ihan naaman vieressä ole joku vetämässä sikaria.

Tulee olemaan jo valmiiksi kapeilla kaduilla ahdasta pikkukuppiloiden edessä..
 
Saapa nähdä miten ravintolat/portsarit saa käytännössä järjestettyä ulkona tupakoinnin. Narikassa on muutenkin ajoittain tunkua, ja jos ravintolassa on eteispalvelu/sisäänpääsymaksu niin millä helvetillä siinä ehtii yksi mies vahtia kuka menee ja kuka tulee, jos uusien asiakkaiden lisäksi tupakalla ravaa koko ajan porukkaa?

Siinä vaiheessa kun terassi menee kiinni ja juomia ei saa enää viedä tupakkatauolle mukana, ei tupakkalippukaan kuulosta kovin hyvältä ajatukselta. Jokainen sisälletulija pitää kuitenkin tarkistaa, ettei alaikäiset tunge kaverin tupakkalapulla sisään jne. Ovella jatkossa jono kumpaankin suuntaan :)

Ei mene jakeluun miten homman saa yhden miehen ovilla järjestymään fiksusti.
 
Ihan paska laki. Turhaa holhoamista, kuten moni muukin asia tänäpäivänä. En edes polta ja silti pistää vituttamaan. Muutan Afrikkaan.
 
Ihan paska laki. Turhaa holhoamista, kuten moni muukin asia tänäpäivänä. En edes polta ja silti pistää vituttamaan. Muutan Afrikkaan.

Haluaisitko itse että altistuisit työpaikallasi jatkuvasti karsinogeeneille?
 
Ihan paska laki. Turhaa holhoamista, kuten moni muukin asia tänäpäivänä. En edes polta ja silti pistää vituttamaan. Muutan Afrikkaan.

Tällä nyt ei ole mitään tekemistä holhoamisella, vaan ihmisten terveydellä ja etenkni baarissa työskentelevien terveydelle tolla on varmasti iso positiivinen merkitys.
 
hiukan siistii !!!!!!!!!!!!!!!!!!
tälläselle keuhkovammaselle iso +
ei oo enää hengenahdistuskrapulaa seuraavana päivänä !!

nauran partaani koko jutulle ja varsinkin savuttelijoille, pska laki jne, LOISTAVAA !!!!!!!!!
 
suomihan rupeaa olemaan jälkijunassa näissä tupakointikäytännöissä... ei ole vielä kukaan väläytellyt kieltoa tupakointiin julkisella paikalla..

http://www.europarl.europa.eu/comparl/envi/pdf/delegations/2004-2009/geneve-fctc.pdf

e: suunta on mun mielestä ok. menkää individualistit tupakoitsijat jonnekin siperiaan metsiin polttamaan, siellä se tuskin häiritsee ketään eikä kenenkään terveyttä...
 
Käy kyllä sääliksi pokeja tossa uudistuksessa. Saattaa olla hieman hankaluuksia alussa....

Laki sinänsä on hyvä.
 
Käy kyllä sääliksi pokeja tossa uudistuksessa. Saattaa olla hieman hankaluuksia alussa....

Laki sinänsä on hyvä.

Saa nähdä miten homma lähtee käyntiin, meillä heitetään pihalla jos asiakas huomautuksen jälkeen polttaa uudestaan. Mun mielesä voisi heittää pihalle laakista.
 
Tällä nyt ei ole mitään tekemistä holhoamisella, vaan ihmisten terveydellä ja etenkni baarissa työskentelevien terveydelle tolla on varmasti iso positiivinen merkitys.
Ainahan se nyt on vastustajien mielestä holhoamista, jos jotain rajoitetaan. On sitten kyse nopeusrajoituksista, mopon kypäräpakosta, tms.
 
Ainahan se nyt on vastustajien mielestä holhoamista, jos jotain rajoitetaan. On sitten kyse nopeusrajoituksista, mopon kypäräpakosta, tms.

joo! jos vähän humalapäissään huvikseen ammuskelee mökillä naapureiden rantoja kohti sodanaikaisilla kätköistä löydetyillä aseilla niin PERRRRKELE holhoajat tulee ja vie torrakot mukanaan!!!!!! :D
 
Ihan paska laki. Turhaa holhoamista, kuten moni muukin asia tänäpäivänä. En edes polta ja silti pistää vituttamaan. Muutan Afrikkaan.
Aika pieni juttu.. Eräässä lahtelaisessa kaupunkilehdessä oli Paavo Lipposen haastattelu tähän asiaan liittyen. Siinä hän sanoi että mahdollisesti n. 40 vuoden päästä voitaisi kieltää tupakointi kokonaan... :curs:

En kyllä usko että semmoista lakia saadaan ainakaan minun elinaikana.

Saatana.
 
Kivaa! Tupakansavu on usein tehnyt bareissa hengittämisestä tukalaa (tai sitten olen vain ollut niin heikossa hapessa:lol2:) Astmaatikkoja ajatellen uudistus on varmaan vielä enemmän paikallaan. Ehkä myös käteni vastedes säästyvät palovammoilta kun känniset tupakoitsijat eivät enää heilu baarien sisätiloissa.
 
Tällä nyt ei ole mitään tekemistä holhoamisella, vaan ihmisten terveydellä ja etenkni baarissa työskentelevien terveydelle tolla on varmasti iso positiivinen merkitys.
Onhan sillä juu iso merkitys, mutta ajan tässä vähän sitä takaa, että sinne baariin töihin hakeutuneet on varmaan tiennyt riskeistä ja siitä, että sitä tupakansavua saa hengitellä. Eli aika turha napista jos ei työpaikan "ilmapiiri" miellytä, vaan lähtee sitten meneen. Otetaan siihen joku tupakoitsija tilalle niin se ei ainakaan valita savusta.

Tuli provottua, mutta minkäs teet. Toivottavasti joku sai tosta sen pointin eikä tartu provoon.
 
Back
Ylös Bottom