Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helie sanoi:Mä käyn baarissa nykyään noin joka toinen kuukausi, välillä olen siellä pelkästään vesilinjalla.. Ärsyttää se hirveä haju mikä sieltä tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin, tosi kiva herätä aamulla, kun haisee niin pahalle. Ja tönivät ja örveltävät känniääliöt ärsyttävät myöskin..
XairaX sanoi:Huomenna kilahtais 18 lasiin mutta kiinnostaako baarit? No ei. Kaverit suunnittelee vetävänsä ns. perseet kun täyttävät 18. Eiköhän sitä ole nuoruudessa vedetty ne perseet jo ihan tarpeeksi monta kertaa.
demoni sanoi:age:16 :jahas:
:kippis1:
Se on ihan tervettä ja niin sen pitää mennäkin. Ei kannata ikinä antaa minkään parisuhteen estää ystävien ja kavereiden tapailua, eikä myöskään velvoittaa sitä toista puoliskoa unohtamaan kavereitaan.japa sanoi:Mua muuten ihmetyttä se että miksi naisilla on niin suuri polte päästä baarin kun ovat varattuja? Tälläkin hetkellä pieni murjotus ilta kotona menossa kun en suostunut baariin vaan olin sitä mieltä että treenaaminen huomenna tärkeämpää.
jooh, mutta se on tyyliä ja päättäväisyyttä mennä kahvin voimalla. toisaalta en juo kahvia muitten vuoksi..mattibodari sanoi:Onhan niitä alkoholittomiakin drinkkejä.
Jep, niin se on tervettä ja mun puolesta saakin mennä ja kun menisikin, mutta kun mökötys tulee siitä että mä jään kotia. Eikös sen pitäs olla ihanne tilanne kun meikäläinen on kotona odottamassa? Ja vasta viikko sitten oltiin yhdessä baarissa. Minusta tässä tulee sellainen ylikorostunut meno halu esiin.Tomi sanoi:Se on ihan tervettä ja niin sen pitää mennäkin. Ei kannata ikinä antaa minkään parisuhteen estää ystävien ja kavereiden tapailua, eikä myöskään velvoittaa sitä toista puoliskoa unohtamaan kavereitaan.
Jep, niin se on tervettä ja mun puolesta saakin mennä ja kun menisikin, mutta kun mökötys tulee siitä että mä jään kotia. Eikös sen pitäs olla ihanne tilanne kun meikäläinen on kotona odottamassa?