Baarissa käymisestä..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rayman
  • Aloitettu Aloitettu
Baarissa tulee käytyä keskimäärin kolmen viikoin välein, aika usein kuitenkin autolla. Perjantaisin ei todellakaan jaksa mennä ja lauantaisin on yleensä parempaa tekemistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helie sanoi:
Mä käyn baarissa nykyään noin joka toinen kuukausi, välillä olen siellä pelkästään vesilinjalla.. Ärsyttää se hirveä haju mikä sieltä tarttuu vaatteisiin ja hiuksiin, tosi kiva herätä aamulla, kun haisee niin pahalle. Ja tönivät ja örveltävät känniääliöt ärsyttävät myöskin..

Samaa mieltä, petivaatteetkin haisee tupakalta yök. Mun tulee käytyä baareissa 1-3 kertaa vuodessa ja joka kerta olen huomannut, et ei ole mua varten. Ei ole kiva tuhlata melkeen ainutta lepopäivää väsyneenä sängyssä tai pienessä krapulassa. Kännisten äijien tönimiseltä olen välttynyt kun olen tämmönen 180 senttinen tyttönen mutta pituudesta johtuen joudun varomaan etten saa kaljoja rinnuksille (kokemusta on kaljasesta etumuksesta :curs: ).

Muutenkin musiikki on ihan per...stä joten tanssiminenkaan ei tule kysymykseen. Muutenkin on ärsyttävää joutua koko ajan ihmetyksen kohteeksi, siis eikös äijät ole ennen nähneet pitkää naista?!

XairaX sanoi:
Huomenna kilahtais 18 lasiin mutta kiinnostaako baarit? No ei. Kaverit suunnittelee vetävänsä ns. perseet kun täyttävät 18. Eiköhän sitä ole nuoruudessa vedetty ne perseet jo ihan tarpeeksi monta kertaa.

Onnittelut täältäkin, mutta vaikka muutaman vuoden sinua vanhempi olenkin, niin silti koen vieläkin eläväni nuoruuttani. Vai olenko jo surkea 20- vuotias vanhus, jonka nuoruus hujahti huomaamatta ohitse?

Itse taisin vetää muuten ekat kunnon kännit 18- tai 19- vuotiaana.

Asiallista. Olispa itsekkin jättänyt nuo juomiset tohon ajankohtaan ja leikkinyt vaikka jotain leikkei 13-14 vuotiaana.
Ekat kunnon kännit 13 vuotiaana, pieni alkoholimyrkytys. 15-Vuotiaana kerran tuli yövyttyä sairaalassa kun homma karkasi käsistä.
Nykyinen ryyppääminen lähinnä kavereiden kanssa hölmöilyä ja niiden perään katsomista. Palvelukset pitää korvata.

Suomen Baarit tykkää olla niin helvatan kalliita, ettei niihin opiskelijalla ole asiaa. 50€ saa helposti menemään illan aikana. Varsinkin alkoholin hinnan alentaminen on johtanut siihen, että himassa ja kavereilla tulee juotua olutta esim leffaa katsoen.

Itse en enää! baarissa käy kun korkeintaan syömässä. Onhan se niin että ei treenaaminen ja juhliminen oikein sovi yhteen, ainakaan tällä iällä ei edes jaksaisi molempia harrastella. Ja ne rahatkin olisi poissa jostain tärkeämmästä. Mukava huomata että täältä pakkiksesta löytyy paljon samansuuntaista ajattelua kun itellä tässäkin asiassa. :thumbs:

Aika usein käyn, parikertaa kuussa, ja melkein aina riekun siellä tappiin asti. En vedä kaatokänniä, vaan bailaan pienissä sievissä. Eli seuraavana nousen aamuna yhdeksän pintaan ylös ja touhuilen omiani kun ukko kärsii krapulaansa pois. Jossain vaiheessa päivää salille ja taas on olo mitä mainioin reenin jälkeen... Ukolla ei tulisi mieleenkään lähteä salille niitä liskoja karkoittamaan. Makaa raajat levällään sängyssä tuskanhiki otsalla, tai istuu toista tuntia suihkussa. Ei meikäläinen. Oon tasan kolme kertaa elämässäni ollut rapulassa tähän mennessä. Kerran niin pahassa että pelkäsin ettei siihen kuolekaan... Ei tahdo sellaista enää ! Voin bailata vaikka selvinpäinkin tai vähänottaneena. Eikä mene älyttömiä summia rahaa ja seuraavanakin päivänä uskaltaa lähteä salille kun on kunnossa...

Alkoholia meni tuossa vuosi kaksi taaksepäin reippaasti, baarissa tulloin 2-4 kertaa viikossa! Mutta ainoastaan viikonloppuisin kännit. Mutta se oli silloin.

Nykyään kerran kuussa muutamalla ja kotona toisen kerran ehkä parit bisset. Juhlimassa kunnolla kerran yhdessä tai kahdessa kuussa.

Ei enää tuu käytyä baarissa niin usein kuin joskus suruttomassa nuoruudessa. Mutta ei siellä baarissa kyllä 12 jälkeen pysty selvistäpäin olee. Parempi vetää kännit tai pysyä poissa.

Just kelasin kuukauden menoja tiliotteesta. Yks ryyppyreissu, vain 100€. Jos noita olisi 100kpl vuodessa, sehän olisi mitättömät 10000€. HALPAA! Not.

Kossupullo on 9.2€. Ostin yhden tuonne jääkaappiin, ajattelin seuraavan kerran ottaa ehkä vappuna. :curs:

Aika pitkä threadi joten lueskelin sen sieltä täältä, mutta itsellänikin aivan samaa kuin muillakin. Ei enää jaksa baarissa juosta ja eipä siellä enää varattuna ole mitään kiinnostavakaan. Jos olis sinkku niin olisin joka vapaa ilta siellä.
Mua muuten ihmetyttä se että miksi naisilla on niin suuri polte päästä baarin kun ovat varattuja? Tälläkin hetkellä pieni murjotus ilta kotona menossa kun en suostunut baariin vaan olin sitä mieltä että treenaaminen huomenna tärkeämpää.

japa sanoi:
Mua muuten ihmetyttä se että miksi naisilla on niin suuri polte päästä baarin kun ovat varattuja? Tälläkin hetkellä pieni murjotus ilta kotona menossa kun en suostunut baariin vaan olin sitä mieltä että treenaaminen huomenna tärkeämpää.
Se on ihan tervettä ja niin sen pitää mennäkin. Ei kannata ikinä antaa minkään parisuhteen estää ystävien ja kavereiden tapailua, eikä myöskään velvoittaa sitä toista puoliskoa unohtamaan kavereitaan.

Eipä oo tullu pariin kuukauteen käytyä.Vappuna vois vaikka narskauttaa.Kesällä tulee käytyä lähes joka viikonloppu ja talvella kova treeni ja kotona tulee viikonloput ähötettyä ja syötyä.Eikä sitä ilkeekkään lähtee ihmisten ilmoille kun on semmonen syöttösika lookki johtuen "kovasta treenistä" :D Kesäks vedetään taas ihmisen näköseks ja sitte voi käydä myös baarissa.Semmosta on meikäläisen elämä.

No niin, nyt sen päätin. Baariin voin lähteä, mutta juomana kahvi, cokis tai vaikka vesi. Jotenki tuntuu, että siellä on pakko juoda jotain, muuten tulee tylsää. Kahvi kelpaa...

Onhan niitä alkoholittomiakin drinkkejä.

Jeps, ite käyn nykyään pari kertaa kuussa ja kyllähän ne promillet aina siellä jossain kahden korvilla keikkuu. Tosin nyt vanhempana (26v.) avioituneena herrasmiehenä homma ei jaksa enää ihan hillittömästi innostaa (vrt.116 kännipäivää vuonna -97 :david: ). Ja salihommissa on ihan turha odottaa mitään taikaiskukehitystä, jos ryyppää joka viikonloppu ja on sitten kanuunan taottavana päivän tai kaksi.

Tomi sanoi:
Se on ihan tervettä ja niin sen pitää mennäkin. Ei kannata ikinä antaa minkään parisuhteen estää ystävien ja kavereiden tapailua, eikä myöskään velvoittaa sitä toista puoliskoa unohtamaan kavereitaan.
Jep, niin se on tervettä ja mun puolesta saakin mennä ja kun menisikin, mutta kun mökötys tulee siitä että mä jään kotia. Eikös sen pitäs olla ihanne tilanne kun meikäläinen on kotona odottamassa? Ja vasta viikko sitten oltiin yhdessä baarissa. Minusta tässä tulee sellainen ylikorostunut meno halu esiin.

Jep, niin se on tervettä ja mun puolesta saakin mennä ja kun menisikin, mutta kun mökötys tulee siitä että mä jään kotia. Eikös sen pitäs olla ihanne tilanne kun meikäläinen on kotona odottamassa?

Onhan se niin kauan ihanne tilanne kunnes se naisesi löytää uuden sieltä baarista sillä verukkeella ettet itse lähde mukaan.. :curs:

Muija jätti, kun kävin pari kertaa suhteemme aikana baarissa. Kerran hesassa, johonka muija perui viime hetkellä lähdön, niin olin Hallmarkin bileissä tanssimassa koko illan ja kerran kaveria moikkaamaan tampereella yhdessä baarissa. Kumpanakin kertana tuli otettua vähän alkoholia. :D Et tämmöstä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom