Baarissa käymisestä..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rayman
  • Aloitettu Aloitettu
Oho, meitsi taitaakin edustaa aika epanormaalia pakkislaista. Viihteella kayn oikeastaan vahintaan 2 kertaa viikossa. Kun on kouluhommat, duunit ja puntit sorvattu lapi niin voi hyvalla omallatunnolla lahtea paariin. Juopoteltua tulee enemman ja vahemman riippuen seurasta ja menosta. Mukavaahan se on menna katsastamaan menoa ja meikalaisenkin kotikaupungissa piirit on sen verran pienet etta tuttuja nakee paljon.

Piletys on kivaa ja ei mun luonteelle vaan sovi se, etta viikonloppuillat vietetaan kotona kirjevaa'alla tonnikalahiutaleita punniten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pubissa tulee käytyä kerran pari viikossa bissellä tai parilla, istuskelemassa ja juttelemassa millon mistäkin. Varsinaisessa bilebaarissa tulee käytyä harvemmin, ehkä kerran kuussa. Bilebaarissa olen aina gänösessä, ja rahaa menee ihan homona.

Hulkki sanoi:
Itse olen viettänyt jo monta vuotta patentoitua kehonrakennusmunkin elämää, eli en käy baareissa enkä juo lainkaan alkoholia. En ole kuitenkaan absolutisti, asetan vain kehonrakennuksen ja vähäiset rahani tärkeysjärjestyksessä humalatilan yläpuolelle.

Lisäksi olen sitä mieltä, että jos ottaa kehonrakennuksen tosissaan ei alkoholilla pitäisi olla mitään asiaa ruokavaliossa. OK, yksi baarireissu muutaman kuukauden välein tuskin kenenkään kehitystä tappaa. Mutta kun lähdetään juomaan kunnolla esimerkiksi useammin kuin kerran kuukaudessa alkaa vaikutus jo näkyä tuloksissa, varsinkin jos vastapainona ei ole sitä kuuluisaa kaurapuuron erikoissuurta voisilmää.

You said it Bro!

Itsekkin olen onnistunut kaveripiirin painostuksesta huolimatta jättämään baarireissut väliin. Kun rahaa on rajallisesti, yritän investoida sen järkevästi. Radalla raha palaa todella helposti. Samalla summalla voisi ostaa parin kuukauden lisäravinteet helposti.

Just itte tullu baarista. Selvinpäin kylläkin ovella seisoin koko illan, mutta tuleehan sitä muutaman kerran kuussa oltua oikein asiakkaanakin. :whip:

käyn varmaankin todella epäsäännöllisesti, joskus käyn 2kk välein ja joskus tulee sit oltua perjantai ja lauantai. enemmän kiinnostaisi seisoa ovella ja ottaa rahaa.

Niin monta vuotta ovihommia takana, että sitä nauttii kun saa olla kotona. Ei jaksa enää baareissa ravata vapaa-aikanaan. On muuten välillä tosi vaikea rentoutua viihteellä, kun tulee reagoitua lasin rikkoutumiseen sun muihin metelöinteihin kuin olisi töissä.

Itselläni on tuo baareissa käynti aika kausiluontoista. Esim. tuossa joulun aikoihin tuli lomilla luuhattua baarissa vähintään kolme kertaa viikossa, ja joka kerta vielä tuli ryypättyä. Silloin kun olin pitkään flunssassa niin en voinut treenata, niin tuli sitten ryypättyä... :)

Mutta tänä vuoden puolella en ole juonut tippaakaan, vaan olen keskittynyt treenaamiseen. Kaverit vaan jaksavat itkeä, kun en mihinkään lähde...

Kun töihin joutuu heräämään puoli kuudelta, ja työ on vielä fyysisesti aika rankkaa + illalla tulee vielä jokunen tunti nyrkkeiltyä/ nosteltua painoja niin ei sitä jaksa baariin lähteä. Kymmeneltä tulee jo väsy... :)

mulla on paarissa käymiset koko ajan vähentymän päin.viimesen vuoden oon käyny keskimäärin kerran kuussa

P.R.I.E.S.T sanoi:
Ei tullut ennen armeijaa notkuttua niin hirveesti noissa baareissa, mutta army on laittanut jepen juomaan...
Noin muuten kävi itselleni. Aina kun vapaata oli, suunnistettiin baariin. Eikä mitään muutamaa annosta ottamaan. Taisi olla tuo henkinen hajallaolo se syy minkä takia sinne mentiin. Nykyisinkin silloin tällöin tekee mieli juoda ongelmat pois. Tätä yritän kuitenkin viimeiseen saakka välttää, vaikka aina ei niin helppoa olisikaan. :evil:

Eipä tuota baareissa enää oikein aika kulu, eikä oikein nappaa koko touhu.
Viimeksi olin viime vuonna emännän kanssa ja silloinkin selvinpäin.

Enpä viihdy kamalasti baareissa. Tässä kuussa on baarireissuja tosin kertynyt oikein rypäs, kolme kappaletta, yhtenä iltana olin jopa humalassa.

Joskus tuli käytyä vähän joka viikonloppu, tänävuonna en ole ollut kertaakaan. Juominenkin saa loppua lähes kokonaan, nykyisin tullu otettua ehkä kerran kuukaudessa ja aina on mennyt ilta jollakin tapaa perseelleen. Olut tai pari silloin tällöin on ok, mutta minkäänlaisten kännien vetäminen ei mulle näköjään sovi ja toisaalta hyvä niin. Täytys oikeen opetella olemaan baarissa vesilinjalla, baarissa on kiva käydä, mutta rahaa uppoaa sikana ja yleensä ei oo saldona muuta kun kunnon krapula. :urjo:

Tulipa taas vuodatettua...

Itse olen vähentänyt baarissa notkumista aika radikaalisti.Viime talvena loka-maaliskuu, join joku 3 kertaa.Tänä talvena oon ottanu joku 8 kertaa.Hulkkihan tossa jo mainitsikin siitä, että viina ja treenaaminen ei vaan sovi samaan yhtälöön.Kesti itsellänikin muutama vuos tajuta tämä asia.Nyt treeni kulkee/kehitystä tapahtuu ja rahaa löytyy aina, kun ei tuu noita 100e LA iltoja!!

Baarissa viimeksi juhannuksena :) Muija kömys "just" viihteeltä sänkyyn örisemään...
Mä lähen kyykkäämään :)
T:kalsarikänni

Hulkki sanoi:
Itse olen viettänyt jo monta vuotta patentoitua kehonrakennusmunkin elämää, eli en käy baareissa enkä juo lainkaan alkoholia. En ole kuitenkaan absolutisti, asetan vain kehonrakennuksen ja vähäiset rahani tärkeysjärjestyksessä humalatilan yläpuolelle.

Lisäksi olen sitä mieltä, että jos ottaa kehonrakennuksen tosissaan ei alkoholilla pitäisi olla mitään asiaa ruokavaliossa. OK, yksi baarireissu muutaman kuukauden välein tuskin kenenkään kehitystä tappaa. Mutta kun lähdetään juomaan kunnolla esimerkiksi useammin kuin kerran kuukaudessa alkaa vaikutus jo näkyä tuloksissa, varsinkin jos vastapainona ei ole sitä kuuluisaa kaurapuuron erikoissuurta voisilmää.

Hulkkipa kiteytti asian melko hyvin... Itse olen juonut nyt sitten kerran tällekkin vuodelle ja eiköhän se siinä ole melko tarkalleen...

Nyt jumpataan ja juodaan sitten joskus jos paremmin maistuu.. :lol2:

Omalla kohdallani voisin todeta tärkeimmän syyn baarireissuille tai ylipäätään juomiselle olevan kaverien anelu mukaan lähtemiseksi. Varsinkin tuttavuudet, jotka ovat viettäneet viime ajat armeijan vihreissä tuppaavat olemaan petollista seuraa lomiensa aikana. Useimmiten olen vain tyytyväinen, jos syystä tai toisesta baariinlähtö meneekin mönkään. Ei tule otettua keittoakaan. Täysin selvinpäin, kun on hieman nihkeätä kännisten apinoiden mukana kuitenkaan kulkea. Myönnän toki, että välillä vaihtaminen vapaalle on ihan vapauttavaakin! Nyttemmin tahti ollut about 1-2 kertaa kuukaudessa. :joulu3:

Taitaa painottua bilekulttuuri enemmälti sinkkuelämän puolelle. Luonnollistahan tuo. Vastakkainen sukupuoli se tuppaa aikamoinen motivaattori omillekin reissuille olemaan. ;)

Baareissa tulee käytyä kerran tai kaksi viikossa. Olen joskus testaillut, onko kuinka paljon eroa kehityksessä, vaikka juo vähemmän(2kk, 1 ryyppyreissu välissä) niin en huomannut mitään kehityksessä eroa. Oikeestaan on hyvä vaan, kun välillä on paikat niin jumissa että itkettää nollata tilanne, ja lähtee kupille, seuraavana päivänä ei enää satu mihinkään. Yksi Sm tasolla kilpaileva bodari puhui siitä salilla, että alkoholin käyttö ei olisi niin haitallista, mitä kaikki puhuu bodauksessa..kunhan muistaa syödä hyvin, niin kuulemma kuppia voi ottaa aika urakallakin, ja silti olla kovassa kunnossa :eek:

Pulla sanoi:
Piletys on kivaa ja ei mun luonteelle vaan sovi se, etta viikonloppuillat vietetaan kotona kirjevaa'alla tonnikalahiutaleita punniten.

Jos treenaa tarpeeksi paljon niin mahtuuhan siihen niitäkin bilepäiviä sitten! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom