Baarissa käymisestä..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rayman
  • Aloitettu Aloitettu
Turmelioitsia sanoi:
Yksi Sm tasolla kilpaileva bodari puhui siitä salilla, että alkoholin käyttö ei olisi niin haitallista, mitä kaikki puhuu bodauksessa..kunhan muistaa syödä hyvin, niin kuulemma kuppia voi ottaa aika urakallakin, ja silti olla kovassa kunnossa
Veikkaisin kuitenkin että tuonkin herran kunto kärsisi dokaamisesta paljon enemmän jos käytössä ei olisi tujut "lisäravinteet".

Lisäksi rohkenen väittää, että samainen herra voisi olla paljon paremmassa kunnossa ilman sitä alkoholin käyttöä. Pienet asiat kun tuppaavat pidemmällä tähtäimellä tekemään sen eron mestarin ja rivikilpailijan välillä. Enpä ihan heti muista milloin Ronnie Coleman tai Jay Cutler on viimeksi nähty bisse kädessä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy myöntää että baareissa käynti on ollut vahvasti vähenemään päin itsellänikin. Pyrin siihen että juon hyvässä seurassa kerran kuukaudessa jos sitäkään. Opettelen tuohon jo mainittuun selvään baareiluun. Tosiaan kumma juttu kun ei oikeen kiinnosta enää koko touhu viinan kanssa läträämisessä.

Suurin syy käytön vähentämiseen lienee kuitenkin se, että lauantaina kun ottaa kunnolla mehua, niin ei tarvi sunnuntainakaan paljon kyynär- tai polvikulmia miettiä... ja sekös vanhaa miestä vituttaa :(

Joo kyllähän tuota baari pyöriskelyä on tullut aika paljon harrasteltua. Mutta tänä vuonna päätin enemmän tähän voimailuun panostaa, joten baari reissut vähenee todella paljon.

gnut sanoi:
Täytyy myöntää, että olen hieman kateellinen sulle. Itse tarvitsen alkoholia ennenkuin pystyn olemaan iloinen tai näyttämään tunteeni. Tanssiminen vaatii jo "muisti pois"-kännejä. Selvipäin baarissa - ei ole meikäläiselle mahdollista.
Itsellä vähän sama tilanne, juhlia ei voi ilman alkoholia, kun on selvinpäin niin tylsä ihminen. Yleensä on kaksi vaihtoehtoa, 1.Juoda :david: -kännit, 2.Olla kotona selvinpäin tai katsoa :rolleyes: kun muut juovat.

Tässä kun 18 tuli täyteen ja tuli sitten käytyä parilla kierroksella, niin kyllä pitää sanoa että ei ole mun juttu baarikärpäsen homma.

Ryyppääminen ei enää oikein iske, muutama vuosi sitten kyllä pussikaljaa litkittiin harva se päivä ja hienoa oli. Vaikka itse olis kännissä, niin ne mukavimmatkin tyypit muuttuu harvinaisen rasittaviksi kännissä, älykkyys laskee joka tuopilla pykälän verran ja lopulta on sama kun puhuis naapurin koiralle, joka sekin kyllä ymmärtää luultavasti selvemmin.

Kaikilla samat kuluneet fraasit, olevinaan hauskaa vaikka ei oikeasti oliskaan, ollaan 5 kertaa vahvempia ja tappelunhaluisempia, olevinaan koviakin naistennaurattajia, jne.. Baarissa olevat ihmiset tuo mieleen lähinnä jonkun aivoiltaan vajavaisen eläinlauman, jokanen on samanlainen, porukka käyttäytyy kun kivikaudella.

Muutama rentouttava on mukava vaikka kesäkuumalla ottaa hyvässä porukassa, mutta sitten ku mennään ihan ryyppäämisen puolelle niin mulla ainakin tulee mieleen heti että mitäs tässä on hauskaa.. kun silläkin hetkellä olis hienompi jos ei silmissä pyöris ja kieli takertelis, vaan vois puuhata jotain oikeasti hauskaa.

Ryyppään pirun harvoin, ehkä kerran 2-3 kuukaudessa, yleensä mua ei saa kirveelläkään pullon ääreen ellei ole joku tapahtuma, festarit ja muut on ihan asia erikseen missä on sitä juhlameininkiä, mutta tavallinen perjantaiörmyäminen - not. Aina kun reissusta tulee kotiin, ei muuta kun vituta että meni taas koko yö valvoessa, meni turhaa rahaa, meni turhaa aikaa.

En tiiä mikä sitä on sitten iskeny pussikalja-aikojen jälkeen mutta mä en pysty ymmärtämään en tippaakaan ihmisiä jotka odottaa innolla perjantaita että saa pullon auki ja saa tehtyä itestään taas aivokuolleen ja kaikilla on kivaa.

Mäkin odotan innolla perjantaita, että saa rauhassa mennä vaikka istuskelee kahville hyvässä kaveriporukassa kaupungille, olla tyttöystävän kanssa tai tehdä omiaan, ja herätä seuraavana aamuna mukavan pirteenä nukuttuaan pitkään - ei paskanhajusena krapulassa.

Mutta tottahan se on että luonteita on monenlaisia, ja jotkut ei saa itseään ilmastua ennenkun muutama neuvoa-antava on vatsanpohjalla, mun kohdalla menee niinpäin että selvinpäin välillä itsekin yllättyy miten rennolla tuulella sitä on ja hyvää juttua tulee, kännissä sitten juttujen taso laskee ja muuttuu tyhmemmäks.

*

Mutta kyllä mä olen sitä mieltä, että sietää vähän miettiä onko asiat kunnossa, vai kannattaisko vähän korjata asenteitaan jos vaatii tusinan verran tuoppeja ennenkun uskaltaa vaikkapa puhua naisille, ja sitten suusta tulee lähinnä että "mjoro, sul on jihanat sillmät, anaks mulle halvala piluua" näitä tapauksia kun on suomi pullollaan.

*

No eipä onneksi enää elämänrytmin sovikaan ryyppääminen, työt arkipäivisin, omat punttitreenit ma-ke-pe-la ja lähitulevaisuudessa vielä mahdollisesti harrastuksen parissa treenit ti-to-su. Eli joka ilta varattu, ja jäljelle oleva vapaa-aika sitten jaetaan tyttöystävän ja kaverien kesken. Yhden kerran ryyppäät, niin on pakka sekasin - seuraavana päivänä ei nimittäin ole asiaa mihinkään fyysiseen vaikka olis vaan "muutaman" ottanu, sen kyllä huomaa.

Kukin tallaa tyylillään, ja huvit löytyy jokasella eri asioista. Tällanen kärjistetty kannanotto tähän väliin. :)

Eli ei muuta kun :kippis1: kaikille, selvinpäin tahi jurrissa. :piis:

rayman sanoi:
Olenko outo kun en jaksa koluta baareja läpi kuin viimeistä päivää :rolleyes: ? Juuri tänäänkin eukko lähti baarin ja kinusi mukaan mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta baarissa seikkailla ja tuhlata vähäisiä rahoja viinaksiin.. En siis kuitenkaan ole mikään absolutisti/uskovainen tai mitenkään muutenkaan hihhuli. Onko muita ketkä ovat kyllästyneet baareissa käymiseen? On niitä muitakin tapoja miten illan voi viettää :thumbs:

Olen helvetin nirppanokka asian suhteen. Vituttaa baarit. Tupakansavu...hyi helvetti, miten huono olo siitä tulee. En käytä alkoholia kun en koe tarvitsevani sitä esim. rentoutumiseen. Ja jos olen joskus takakireä, niin so fucking what? En tykkää enkä kaipaa sitä, kun puhe sammaltaa ja maailma "kelluu".

Siis en ota osaa tuohon kulttuuriin. Kaikki kunnia kuitenkin niille, jotka siinä viihtyvät. Tehkööt sitä, mistä pitävät. Minä tykkään viettää aikaa kavereiden kanssa muuten. Käydä ravintolassa syömässä, salilla, pelaamassa vaikka biljardia, uimassa...mitä vaan, mikä on milloinkin hauskaa. Hyvässä seurassahan on hauskaa melkein mikä vaan, mielestäni ainakin hauskempaa kuin savuisessa baarissa istuminen ja kännisten elämän syvä-analyysien kuunteleminen. Ehkä voisin joskus opetella juomaan kohtuudella ja irrottautua tupakansavuneuroosistani :) , nyt ei vaan kiinnosta.

Mike sanoi:
Niin monta vuotta ovihommia takana, että sitä nauttii kun saa olla kotona. Ei jaksa enää baareissa ravata vapaa-aikanaan. On muuten välillä tosi vaikea rentoutua viihteellä, kun tulee reagoitua lasin rikkoutumiseen sun muihin metelöinteihin kuin olisi töissä.

Samoin. Baarissa kun on töissä, niin ei todellakaan nappaa vapaa-aikaa lähtä viettämään samaan tupakan savuun ja meteliin. Jos joskus sattuu olemaan viikonloppu vapaata, niin mielummin menee koko viikonlopuksi vaikka mökille. Alle 5 kertaa vuodessa tulee baarissa juotua itsensä humalaan asti eikä kyllä muutenkaan kovin useasti.

Hulkki sanoi:
Veikkaisin kuitenkin että tuonkin herran kunto kärsisi dokaamisesta paljon enemmän jos käytössä ei olisi tujut "lisäravinteet".

Lisäksi rohkenen väittää, että samainen herra voisi olla paljon paremmassa kunnossa ilman sitä alkoholin käyttöä. Pienet asiat kun tuppaavat pidemmällä tähtäimellä tekemään sen eron mestarin ja rivikilpailijan välillä. Enpä ihan heti muista milloin Ronnie Coleman tai Jay Cutler on viimeksi nähty bisse kädessä?

Toki natuna on haitallisempaa dokaaminen, ja kun miettii tonkin bodarin juttuja, taitaa vaan puolustella omaa alkoholin käyttöä ja todistelee sitä itselleen, että ei se pahaksi ole ;) Kyseinen heppu oli joskus pienessä kännissä lavallakin....

En käy baareissa, koska en oikeestaan juo alkoholia eikä kaveripiirinikään käy baareissa. Mitä siellä sit yksin tekis vesilasi tassussa.... ja jos joku keksii, et "mee vaikka tyttöjä metsästää" niin se oliski hyvä lähtöasetelma - kaveri, joka ei viihdy baareissa eikä juo etsii tyttöä, joka viihtyy baareissa ja juo :rolleyes:

Mixu sanoi:
hyvä lähtöasetelma - kaveri, joka ei viihdy baareissa eikä juo etsii tyttöä, joka viihtyy baareissa ja juo :rolleyes:

Hoh, toden totta. :lol2:

Mixu sanoi:
En käy baareissa, koska en oikeestaan juo alkoholia eikä kaveripiirinikään käy baareissa. Mitä siellä sit yksin tekis vesilasi tassussa.... ja jos joku keksii, et "mee vaikka tyttöjä metsästää" niin se oliski hyvä lähtöasetelma - kaveri, joka ei viihdy baareissa eikä juo etsii tyttöä, joka viihtyy baareissa ja juo :rolleyes:

No mutta perkele... Näinhän se asia on! Miksi pyöriä baareissa kännisten ämmien takia jos ei itseä nappaa känniset vosut... Viimeinen lause postissasi kiteytti loistavasti asian :)

Täytyykin miettiä tarkemmin oma viikonlopun vietto jatkossa.

Huomenna kilahtais 18 lasiin mutta kiinnostaako baarit? No ei. Kaverit suunnittelee vetävänsä ns. perseet kun täyttävät 18. Eiköhän sitä ole nuoruudessa vedetty ne perseet jo ihan tarpeeksi monta kertaa. Perseestä tuollaiset perseet. Mikä siinä on erona? No toki se että saa maksaa kalliisti kaljasta minkä kaupasta ostaisi reilusti halvemmalla...Ainoa alkoholi mikä alas menee on yksi saunaolut kerran viikkoon.

Mixu sanoi:

Mixu hyvä, voihan sieltä kopata kainaloon sellaisen työstövaraisen aihion, jonka opettaa sitten kotona "tavoille". Ei kai ne kaikki tytöt pohjimmiltaan niin tuhmia ole, miltä aluksi vaikuttavat. :thumbs:

Nykyään tulee käytyä radalla todella harvoin. Menee seuraava päivä hukkaan, kun on seuraavana päivänä väsynyt ja on mahdollisesti vielä kanuuna riippuen siitä, kuinka hyvin tuli hauberia treenattua raflassa. Vaatteiden haiseminen tupakalle ei ole myöskään mikään iso plussa.

Radalla käynti on VÄ-HÄIS-TÄ. Bout kerran vuodessa. Kun viikonloput kykkii ovella ja kattelee idiootteja kännissä, ei oiken jaksa lähtee harrastaan sitä itse. Tulee sellainen inhorealistinen olo... Ja mielummin takoo rahaa, kuin tuhlaa sitä. Im all bout my money... :-)

Ja sitä paitsi tähän mennessä on jo vedetty melkein "kaikkea mahdollista", niin eipä jaksa oikein innostaa. Mielummin lähtee su-aamuna aerobiselle, kuin jää sänkyyn krapulassa voivottelemaan.

Sporttista porukkaa palstalla! Itsekään en käy baareissa/diskoissa, lasi viiniä tulee otettua silloin tällöin aterialla, ehkä kerran kuussa. Ei minua baareissa se vaivaa, että ihmiset käyttävät alkoholia, mutta tupakansavussa en viitsi olla. Seurankaan takia ei viitsi käydä siellä, koska metelin vuoksi keskustelu on mahdotonta ja naiset aika pitkälti miljonääri-Jussin tasoa (evvk). No, voi siellä olla joku tähtikin, mutta ne tuskin minusta kiinnostuisivat...

Olisikohan liikeideaa perustaa pakkotoistolaisten hengenheimolaisille teehuone, jossa olisi vain no smoking -puoli, porukka joisi vihreää teetä ja seinillä olisi rekvisiittana Arnoldin ja Ritari Ässän julisteita.

eldd sanoi:
Olisikohan liikeideaa perustaa pakkotoistolaisten hengenheimolaisille teehuone, jossa olisi vain no smoking -puoli, porukka joisi vihreää teetä ja seinillä olisi rekvisiittana Arnoldin ja Ritari Ässän julisteita.
Juomalistalla pelkkiä protskudrinkkejä Myoplexista maustamattomaan heraan vedessä. Varustukseen kuuluisi jätti-TV, jossa pyörisi videolta vanhoja kehonrakennusskaboja ja treenivideoita, sitten aina suuremmat kisat katsottaisiin joko suorana tai heti seuraavana päivänä isolla porukalla. Fuck Kaivohuone, tämän paikan nimi olisi Pumppihuone. Karaokeiltoina laulettaisiin Pakkotoiston parhaimpia roinabiisejä ja torstaisin vietettäisiin posedowniltoja suurimpien ammattilaisnimien poseerausmusiikin tahtiin.

Joo. :lol2:

eldd sanoi:

LOL, yksi ääni tälle. :) Tämä yhdistettynä siihen pakkis-auto-miitingiin, eli kesällä autoilla jonnekin vehreälle niitylle, takaluukut jenkkityyliin auki ja sitten siemailemaan vihreää teetä arnold fanclub-mukeista, kuunnellen lintujen liverrystä.

mä teen jonain päivänä päätöksen että, en juo yhtään. vielä sitä en tee, se vaikuttaa jopa kaveruussuhteisiin, en mene baariin selvänä, pelkkä vitutus alkaa homman tylsyydestä johtuen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom