avi helppiä

Ikä
44
Imutin eilen leffatiedoston edonkeyllä. Tiedoston piti olla avi, mutta kun oli tullut kokonaan kovalevylle niin tiedostopäätteenä oli joku ShareReactor.... Yritin muuttaa tiedostopäätteen aviksi jolloin kyllä avaa mediaplayerin mutta tulee pelkkä musta ruutu. Onko tiedostossa joku vika vai mikäköhän mahtaa olla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
alienkiller sanoi:
Imutin eilen leffatiedoston edonkeyllä. Tiedoston piti olla avi, mutta kun oli tullut kokonaan kovalevylle niin tiedostopäätteenä oli joku ShareReactor.... Yritin muuttaa tiedostopäätteen aviksi jolloin kyllä avaa mediaplayerin mutta tulee pelkkä musta ruutu. Onko tiedostossa joku vika vai mikäköhän mahtaa olla?

Jos pelkkää mustaa, niin onko codecit kunnossa?

Kuulostaa ihan siltä, että se olisi kuitenkin .avi, mutta nimetty muotoon plaa.sharereactor.avi - windows kun ainakin oletuksena piilottaa nuo tunnetut tiedostopäätteet (explorerissa tools - folder options - view - hide extensions of known file types).

Codec-ongelmalta tuo kyllä minustakin kuulostaa, sillä ei mediaplayer edes avaa tiedostoa, jos siellä ei ole mitään tunnettua. Sattuuko alalaidassa vilahtamaan teksti "downloading codec" ? Varsinkin jos on divx/xvid, niin eihän tuo onnistu, microsoft ei "sattuneesta syystä" niitä oikein tue.
Nouda itsellesi uusin (2003-11-28, kai) FFDShow, siinä on codecit joka lähtöön mukana. En ainakaan ole törmännyt itse ainoaankaan avi-tiedostoon, joka ei tuon paketin asentamisen jälkeen aukeaisi videocodec-ongelmiin vedoten.

Kiitti vinkeistä. Varmaan johtuu sitten noista codeceista koska ääni kyllä kuuluu mutta kuvaa ei tule. Luulin että on codecit kunnossa koska kaikki muut Xvid ja DivX leffat on toimineet hyvin. Pitää testailla eri codeceilla.

En jaksa tehdä uutta threadia tätä kysymystä varten joten kysyn tässä tätä.
Eli mikä on vikana, kun en pysty "kelaamaan" kun katson videoa (divX DVDrip) divX player 2.5.3:lla.

Funky sanoi:
Eli mikä on vikana, kun en pysty "kelaamaan" kun katson videoa (divX DVDrip) divX player 2.5.3:lla.

En nyt keksi muuta kuin, että jos se file on korruptoitunut niin ei välttämättä pysty kelaamaan tai ainakin se on tosi hidasta. Muuten pitäisi kyllä onnistua.

Funky sanoi:
Tuo tarkoittaa yleensä, että leffa ei ole tullut kokonaisena valmiiksi, eli lopusta saattaa puuttua muutama hassu frame tai sitten voi keskellä leffaa olla muutama bitti vinossa, joita ei edes katsoja huomaa.

Anyway AVI:n voi korjata esim. Media Fixer- ohjelmalla tai Peck's Power Joinilla tia sitten tällä khräkkereiden suosimalla, jonka nimeä en tarkalleen muista, VidSub tai SubVid tai SubRipp, prkl, mikähän se oli....

Mikä kodecci mun pitää hakee?
Ku mulla on tossa muodossa pieni video pätkä --> .mpg
Se toimi mulla kyllä ennen,mut nyt ku kokeilin kattoo sitä,niin ei toimi vaikka mulla on kaikkee mahdollisia kodecceja asennettu.

setae sanoi:
VirtualDub?
bingo.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom