Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cartman74 sanoi:Jos tarkoituksesi on massaa (lihasta) pääasiassa koittaa kasvattaa niin sitten mieluummin toistot välille 10-15. Jos taas voimaa kaipaat niin sitten toistot tuossa välillä 5-8.
Kyllä lihas kasvaa alle kympinkin sarjoilla..
niin minäkin olen ymmärtänyt, että 4-8 toistoa kasvattaa parhaiten, täälläkin olen tainnut lukea asiasta?
ljp sanoi:Kyllä lihas kasvaa alle kympinkin sarjoilla..
cartman74 sanoi:Kyllä kasvaa. Ja joillain kasvaa paremmin yli kynpinkin sarjoilla.
Kukin tavallaan.
Bohmi sanoi:niin, ongelmani on olla treenaamatta, eikö muka koskaan lepopävänä tule treenaushimoa?? Ranteita vähennän, mutta olen sitä mieltä, että vatsoja voi tehdä joka päivä.
Bohmi sanoi:Kyllä lihas kasvaa alle kympinkin sarjoilla..
niin minäkin olen ymmärtänyt, että 4-8 toistoa kasvattaa parhaiten, täälläkin olen tainnut lukea asiasta?
Yksilöllistä minkälaiseen ärsykkeeseen lihas reagoi. JOS yleistämään ruvetaan niin todennäköisesti välillä 6-12 saadaan parhaat tulokset (=täysin mutua).
Ja treeniohjelmasta sen verran vielä että älä hyvä mies hinkkaa niitä vatsoja niin paljon. 3 kertaa viikossa kaikki sydeemit läpi EI TODELLAKAAN auta kasvattamaan niitä. Tee kerran tai kaksi viikossa, mutta kun teet niin tee KUNNOLLA. Lisäpainoja avuksi jos ei muulla tunnu tai roiku pää alaspäin tangosta ja nosta pää nilkkoihin. Keinoja löytyy kyllä millä ne vatsat saadaan kerta treeenistä niin paskaksi, ettei sun edes tee mieli treenata niitä parin päivän päästä taas uusiksi. Painotetaan nyt vielä kerran, lihas kasvaa levossa!
Tässä mun 5 senttinen. :jahas:
edit: olen hidas!
Pumba sanoi:Yksilöllistä minkälaiseen ärsykkeeseen lihas reagoi. JOS yleistämään ruvetaan niin todennäköisesti välillä 6-12 saadaan parhaat tulokset (=täysin mutua).
Ja treeniohjelmasta sen verran vielä että älä hyvä mies hinkkaa niitä vatsoja niin paljon. 3 kertaa viikossa kaikki sydeemit läpi EI TODELLAKAAN auta kasvattamaan niitä. Tee kerran tai kaksi viikossa, mutta kun teet niin tee KUNNOLLA. Lisäpainoja avuksi jos ei muulla tunnu tai roiku pää alaspäin tangosta ja nosta pää nilkkoihin. Keinoja löytyy kyllä millä ne vatsat saadaan kerta treeenistä niin paskaksi, ettei sun edes tee mieli treenata niitä parin päivän päästä taas uusiksi. Painotetaan nyt vielä kerran, lihas kasvaa levossa!
Tässä mun 5 senttinen. :jahas:
edit: olen hidas!
Bohmi sanoi:Kyllä mulla on toiminu vuosia jo, että on tehnyt lähes joka päivä yli sata toistoa, kenties ne eivät ole isot, mutta hyvässä kunnossa
Bohmi sanoi:puhuin vatsalihaksista, siis niitä on tullu tehtyä älyttömiä määriä! Eikä vatsalihasten pidä minun mielestä olla isot, mutta jokainen tekee niinkuin tykkää...