Auttaako mahallaan nukkuminen jos haluaa hyvän ryhdin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja p3k3
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Näin kuulin / luin jostain, onko jossain jotain testituloksia tai muuten asiaa käsittelevää tietoa?

Itse kierin nukkuessa ja paljon, joten mulle ainakin ihan sama mihin asentoon ennen nukahtamista pyrin asettumaan :)

Itse kierin nukkuessa ja paljon, joten mulle ainakin ihan sama mihin asentoon ennen nukahtamista pyrin asettumaan :)
Joo sama homma, mut jos koittais ainaki alkuyöstä olla mahaltee mahollisimman kauan.

KARPO, ei mun mielestä kyl järki sano, ethän sä mahalteen ollessa niin kauheesti jännitä niitä lihaksia.

Ootko kännissä? Siis eikö ryhti parane ku alaselän lihakset paranee / niitä saa käytettyä enemmän tjsp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kauheeta trollaamista, ihmiset väsyneitä / gänäs vai mitä ihmettä?

Ja ilman tyynyä nukkuminenhan parantaa kaipati niskan seutua ja ryhtiä. Ainakin vanhempien ihmisten kokemuksen mukaan pentuna ne oli käsketty nukkumaan ilman tyynyjä jos valittelivat kivuista sillä alueella yms. Oli se kuulemma auttanut ja kyllähän noi omatkin vanhemmat näyttää ihan hyväryhtisiltä...

Auttaakos tuo mahallaan nukkuminen oikeasti? Onko tästä tehty mitään tutkimuksia?

Vai onko KARPOlla vaan tylsää, ja uunottaa ajankuluksi tyhmiä pakkislaisia:D

Auttaakos tuo mahallaan nukkuminen oikeasti? Onko tästä tehty mitään tutkimuksia?

Vai onko KARPOlla vaan tylsää, ja uunottaa ajankuluksi tyhmiä pakkislaisia:D
Sehän tässä vituttaa kun ei tiiä uunottaako vaiko eikö uunota:dance2:

Nyt ei taida modet olla oikeen tikissä kun tämmösiä tredejä putkahtelee. Mahallaan nukkuminen on fysiologisisesti ajatellen huonoin nukkumistapa ja tämä on kuultu fysioterapeutin suusta.

Kyljellään tyyny polvien välissä, käsien välissä ja pään alla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom