Parasta koko hommassa on se, että sudittamisesta et maksa kovin montaa senttiä tähän uuteen GPS-systeemiin.
Kai siihen kuuluu joku ajotavan seuranta, verotus ajotavan mukaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parasta koko hommassa on se, että sudittamisesta et maksa kovin montaa senttiä tähän uuteen GPS-systeemiin.
Kaikkinensa nämä kaikki veronkorotukset yms. paska mitä nykyinen ja edellinen hallitus on saanut aikaiseksi, saa minut salaa toivomaan, että joku kävisi lahtaamassa Käteisen ja Urpolaisen. Ja vaikka siinä samalla vauhdilla Räsäsenkin :evil:
[/IMG]
Kannattaa asua sillain ettei useat autot on pakollisia niin ei tarvi heti alkaa huutaan. Minusta autoilua voi kyllä vähän verottaa, ei ole keneltäkään pois. Parempi autoilun verottaminen kun alv:n nosto.
Kannattaa asua sillain ettei useat autot on pakollisia niin ei tarvi heti alkaa huutaan. Minusta autoilua voi kyllä vähän verottaa, ei ole keneltäkään pois. Parempi autoilun verottaminen kun alv:n nosto.
Minustakin autoilua voi vähän verottaa, mutta sitä verotetaan jo nyt helvetisti ja autoilijat maksavat paljon enemmän veroa kuin busseilla matkustavat hamppuhousut. Samantien voitaisiin korottaa bussilippujen alv:ia, koska ajavathan bussitkin niillä samoilla teillä.
eipä tähän oikeen oo nokankoputtamista, tulee jos on tullakseen
Ja julkisetko on sitten halpoja? Kaupunkien sisällä on edullista, mutta pidemmät matkat on kyllä sietämättömän hintaisia, jos vähänkään liikkuu. Mä en kahta kertaa miettisi julkisten käyttämistä ja omasta autosta luopimista, jos se olisi edes jollain tasolla taloudellisesti järkevää. Typerämpää ajantuhlausta ei ole kuin omalla autolla ajaminen. Mielummin pistäisin silmät kiinni, lukisin kirjaa, selaisin nettiä, joisin kahvia kuin istun siinä ratin takana apaattisesti eteenpäin tuijottaen.
Älkää nyt jumalauta ainakaan julkisiin kajotko. Se on ihan riittävän kallista jo nyt.
Pian on jäljellä enää kysymys: Mihin kaikki työpaikat ja korkeastikoulutetut työntekijät katosivat?
Ja julkisetko on sitten halpoja? Kaupunkien sisällä on edullista, mutta pidemmät matkat on kyllä sietämättömän hintaisia, jos vähänkään liikkuu. Mä en kahta kertaa miettisi julkisten käyttämistä ja omasta autosta luopimista, jos se olisi edes jollain tasolla taloudellisesti järkevää. Typerämpää ajantuhlausta ei ole kuin omalla autolla ajaminen. Mielummin pistäisin silmät kiinni, lukisin kirjaa, selaisin nettiä, joisin kahvia kuin istun siinä ratin takana apaattisesti eteenpäin tuijottaen.
Älkää nyt jumalauta ainakaan julkisiin kajotko. Se on ihan riittävän kallista jo nyt.
Niin ja eikös noi erikoiskilvet saa Saksassa 10 eurolla kun Suomessa 1000e..
Ainakin mulle tarjottiin 2011 kun viimeksi olin autoa rekkaamassa baijerilaisessa pikkukaupungissa..
Kun vertaa vaikka Norjaan niin ihmeen vähän sinne ihmisiä muuttaa Suomesta.