Autotuning Amiksiakin kiinnostaa vai hieno harrastus?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Volkswagen Passat 1.8 20v Porrasper

Vittu että näyttää urpolta kun otetaan passateista yms pois tuo volkkarin merkki tuosta keulasta.
Volkkari se on valitettavasti silti vaikka sen merkin siitä pois ottaa, jos se merkki muuksi sillä muuttuisi niin me kaikki sen siitä irroittaisimme :(

Useimmissa tapauksissa merkitön maski on mun mielestä paljon hienompi, tuskin siinä on ajateltu että ei haluta tuoda esille sitä että auto on volkkari :D Ehkä tuossa yksilössä näyttää vähän hölmöltä kun autolle ei ole mitään muuta tehty...

Tossa esim. sopii hyvin merkitön maski
vw_passat_rieger_text_1.jpg

e.Ja mitä valitettavaa siinä on että on volkkari? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mun mielestä passatti on niitä harvoja automalleja joihin merkitön maski oikeasti sopii, tulee heti siistimmän näköiseksi. Sitten on esim. volvot ja audit, mitkä saa pilalle poistamalla merkit.

Mun mielestä passatti on niitä harvoja automalleja joihin merkitön maski oikeasti sopii, tulee heti siistimmän näköiseksi. Sitten on esim. volvot ja audit, mitkä saa pilalle poistamalla merkit.

Samoilla linjoilla..Toki sopii johonkin muihinkin mutta passattiin mielestäni erittäin hyvin.

Minusta taas aivan kaikki autot on nätimpiä ilman merkkejä, hinnasta tms. huolimatta. Tulee yksinkertaisempi/kliinimpi ilme. Joskus merkkien poistaminen on vaan pirun ison työn takana, ettei siihen tule lähdettyä... :(

Zone-sarja -42%
Varmaan jollakki muullakki ollu sama ihailun kohde mutta yleensä itellä kyllä sydän sulaa kun näkee siistin(myös sisätilat) MB W124 jossa aluvanteet,mielellään musta kori, tummennetut lasit ja kenties madallusta. Sit toki koneestaki mukavasti tehoa irti niin olis kyl namu.

HPIM8316%281%29.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mahdollista että jo ketjussa pyörinyt, mutta oli tankilla Linnatuulessa samaan aikaan sunnuntaina, ja motarilla olin perässä hetken. Ihan hieno omasta mielestä. Ilmeisesti jonkin autotuonnin työntekijä. Onnistuin löytää netistä hetken etsiskelyllä.

DSC02672-1200.jpg

DSC04944-1200.jpg

DSC02682-1200.jpg

Itse en voi mitenkään sietää noita japanilaisia kuvia, mutta onhan tuo nyt ihan hemmetin hienosti tehty. Rispektiä tekijälle, hienoo jälkee.

Itse en voi mitenkään sietää noita japanilaisia kuvia, mutta onhan tuo nyt ihan hemmetin hienosti tehty. Rispektiä tekijälle, hienoo jälkee.
Juu, en itsekään ole mikään animefani, mutta todella hienosti tehty tuo auto. Livenäkin aika retee näky, on meinaan levee auto kun takana ajoi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom