Autotuning Amiksiakin kiinnostaa vai hieno harrastus?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
iaemeaacl.jpg
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsellä ei varsinaisia rakennettuja autoja ole ollut mutta tähän mennessä kaikissa autoissa on ollut alustasarja minkätakia maavarat on aina ollu ihan minimissä.

Nyt on tullut sellanen vaihe että ei kiinnostais yhtään enään ajella tolla matalalla autolla vaan tuntuu että seuraavaa autoa etsiessä yks kriteeri on kunnollinen maavara.. Toi nykyinenkin toimisi asiassaan paremmin jos löytäisin jostain vakio jouset ja iskarit. Menee audin neliveto vähän "hukkaan" kun tarvii varoa jokapaikassa ettei pohja raavi maata tai kinoksia.
 
itse tykkäilen autoja laitella mutta en tykkää korisarjoista ym. yliampuvista asioista, tietysti korisarjoissa poikkeuksia ovat OEM+ korisarjat jostka ivelä menettelee :) tässä oma käyttö auto sellaisena kuin siitä tykkään :)

111474891.jpg
 
itse tykkäilen autoja laitella mutta en tykkää korisarjoista ym. yliampuvista asioista, tietysti korisarjoissa poikkeuksia ovat OEM+ korisarjat jostka ivelä menettelee :) tässä oma käyttö auto sellaisena kuin siitä tykkään :)

111474891.jpg
Kuuluisi tuonne hienojen autojen puolelle :kuola::kuola::kuola: Haaveissa olisi vielä joskus hommata 2.5-16 cossu.
 
onks täällä semmonen hienojenkin autojen puoli? :D ainii ja kiitos kiitos, ensi kesäksi tulossa toinen musta paholainen, W123 300d (SuperTurbo) ainoa mitä rakentelusta paljastuu on

9,5x18" ;)
113404078.jpg
W123 superturbo saa bokserit kostumaan jo ajatuksesta.

Kolmas mersu minullakin menossa ja en ole merkkiä vaihtamassa niin kauan kunnes vanhoja(w124 ja vanhemmat) mersuja löytyy. Uusiin mersuihin en koske.

Oman coupeni (300-24v) kuvan voisin ehkä kesällä tänne näkyville laitella kunhan sitä ensin edestä laskee. Mahtuu kaksi sormea renkaan ja kaaren väliin, takaa onneksi juuri ja juuri vaan yksi sormi.
 
W123 superturbo saa bokserit kostumaan jo ajatuksesta.

Kolmas mersu minullakin menossa ja en ole merkkiä vaihtamassa niin kauan kunnes vanhoja(w124 ja vanhemmat) mersuja löytyy. Uusiin mersuihin en koske.

Oman coupeni (300-24v) kuvan voisin ehkä kesällä tänne näkyville laitella kunhan sitä ensin edestä laskee. Mahtuu kaksi sormea renkaan ja kaaren väliin, takaa onneksi juuri ja juuri vaan yksi sormi.
hyviä pelejä :) omaan w124:seen ei mene yhtään sormea kummastakaan päästä ;D
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/2934598

saattaa olla sellanen kaara joka on myynnissä jonkun aikaa.... :wtf:

Joo jollain ampuu vähän yli. Onhan se varmasti hieno alkaa syytämään vanhaan paskaa sitä massia ja aikaa mutta turha luulla että joku ostaa vihreän peltikasan(lasikuitukasan) täynnä subbareita 85tonnilla. Jos on oikeasti varaa heitää autoon satatonnia kiinni ja miljoonia työtunteja niin miksi se pitää sysätä tommoseen vanhaan koppiin? Eikö olisi pikkasen viisaampaa vaikka ostaa kaupasta reilulla 30k uus c-mersu ja lyödä siihen sitte se +50tonnia kiinni ja kopata hitusen enemmän pokaaleja ja massia kun vanhalla Dotsilla. Ja turboillahan se on tuo +1000hv siihen kikkailtu, paljon lie poneja irtoaa jos haluaa ajaa pidemmälle 10kilometrin päähän (vaikka eihän tolla nyt kukaan täyspäinen pidemmälle ajakkaan)
 
Ja turboillahan se on tuo +1000hv siihen kikkailtu, paljon lie poneja irtoaa jos haluaa ajaa pidemmälle 10kilometrin päähän (vaikka eihän tolla nyt kukaan täyspäinen pidemmälle ajakkaan)
Voisitko kertoa vähän lisää tuosta turboilla kikkailemisesta? Mua ihan oikeasti kiinnostaisi se, josko mäkin sitten onnistuisin omaan autooni ihan tosta vaan kikkailemaan lisää voimaa. Ja mitä tuohon pidemmän matkan ajamiseen tulee, niin kaikissa autoissa mitä itse olen ajanut on ollut portaaton tehonsäätö, joka on kuljettajan käytettävissä ajon aikana. Tunnetaan ehkä paremmin kaasupolkimena.
 
Voisitko kertoa vähän lisää tuosta turboilla kikkailemisesta? Mua ihan oikeasti kiinnostaisi se, josko mäkin sitten onnistuisin omaan autooni ihan tosta vaan kikkailemaan lisää voimaa. Ja mitä tuohon pidemmän matkan ajamiseen tulee, niin kaikissa autoissa mitä itse olen ajanut on ollut portaaton tehonsäätö, joka on kuljettajan käytettävissä ajon aikana. Tunnetaan ehkä paremmin kaasupolkimena.

Ime vähän lisää vielä, jooko? Ootko tosiaan niin tyhmä että luulit mun väittävän että sielä on vakio kone jossa on vittu 15eri turboa ja jokasessa ahtopaineet 10?

Ja jos tosiaan olet noin yksinkertainen, niin kyllä, asentamalla autoosi turbon saat lisää tehoa!! w00t!!! OIKEESTI! Mene nukkumaan ja herää sillä kolmannella jalalla jos sulle on joku vaimon ostanut niin saat ehkä sen kyrvän revittyä heti aamusta siitä otasta irti.


Edit: Ilmeisesti löyty tämän rotiskon myyjä
 
Ime vähän lisää vielä, jooko? Ootko tosiaan niin tyhmä että luulit mun väittävän että sielä on vakio kone jossa on vittu 15eri turboa ja jokasessa ahtopaineet 10?
Ei kiitos, imeminen ei just nyt nappaa. Ja kiitos kysymästä, kieltämättä tuli sellainen fiilis että sulla ei ole mitään käsitystä asiasta mitä kommentoit. Vieläkin kiinnostaisi kuulla lisää tuosta turboilla kikkailusta, josko tästä aukeaisi aivan uusia käsityksiä mitä turboahtamiseen tulee.

Ja jos tosiaan olet noin yksinkertainen, niin kyllä, asentamalla autoosi turbon saat lisää tehoa!! w00t!!! OIKEESTI! Mene nukkumaan ja herää sillä kolmannella jalalla jos sulle on joku vaimon ostanut niin saat ehkä sen kyrvän revittyä heti aamusta siitä otasta irti.


Edit: Ilmeisesti löyty tämän rotiskon myyjä
No mutta mites kun mun autossa on jo turbo, ollut siinä ihan tehtaalta asti. Tuleeko tehoa lisää jos laitan toisenkin turbon? Ja kumpi olisi mielestäsi parempi, parallel vaiko compound -setti, jos tavoiteltu ahtopaine olisi 60-75psi?

Ja mitä vaimoon tulee, niin kukaan ei ole minulle sellaista ostanut vaan ihan poikamiehenä tässä mennään. Ja ei, en ole tämän kyseisen auton myyjä, vaikka itsekin Dodgella ajelen. Enkä myöskään auton myyjää tunne. Sen takia kirjoittelen kun mielenkiinto heräsi tuohon mainitsemaasi turboilla kikkailuun, ajattelin josko olisi halpoja hevosia tiedossa omaan kärryyn. Mutta ilmeisesti tietämyksesi aiheesta on melko rajallinen, tai ainakin niin voisi päätellä tuosta tavastasi keskustella jossa mennään heti henkilökohtaisuuksiin, eikä edes yritetä vastata esitettyyn kysymykseen.
 
Ja turboillahan se on tuo +1000hv siihen kikkailtu

tuo särähtää kyllä omaankin korvaan. tarkoitatko että ahtopaineita on äkkiä käytetty vaikka 10bar:ssa ja sit äkkiä dynolaput pihalle vai mitä?
 
"+1000HV napin painalluksella" Tuosta tuli mieleen että varmaan nitroja käytössä. Autosta tai sen koneesta en mitään tiedä mutta vähän sellainen fiilis että ei ehkä kovin montaa kertaa sitä +1000hv siitä nähdä ennenkuin joku leviää. En kyllä oikein ymmärrä tuota että tuhlataan järkyttävä määrä rahaa yrjöttävän näköiseen laitokseen, sitten kerätään sillä pari pystiä ja myydään vehje pois, järkyttävään hintaan, tai ainakin yritetään myydä, ja joojoo ei se tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom