- Liittynyt
- 20.8.2006
- Viestejä
- 17 775
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ai siinä oli bemarikinAmmattikoululaisten "tuunaukset" ovat useimmiten rumia. Ylläolevassa viestissä toiseksi alimman kuvan bemarin väri on hankala, mutta tässä kohti toimii.
Kuuluisi tuonne hienojen autojen puolelle Haaveissa olisi vielä joskus hommata 2.5-16 cossu.itse tykkäilen autoja laitella mutta en tykkää korisarjoista ym. yliampuvista asioista, tietysti korisarjoissa poikkeuksia ovat OEM+ korisarjat jostka ivelä menettelee tässä oma käyttö auto sellaisena kuin siitä tykkään
W123 superturbo saa bokserit kostumaan jo ajatuksesta.onks täällä semmonen hienojenkin autojen puoli? :D ainii ja kiitos kiitos, ensi kesäksi tulossa toinen musta paholainen, W123 300d (SuperTurbo) ainoa mitä rakentelusta paljastuu on
9,5x18" ;)
hyviä pelejä omaan w124:seen ei mene yhtään sormea kummastakaan päästä ;DW123 superturbo saa bokserit kostumaan jo ajatuksesta.
Kolmas mersu minullakin menossa ja en ole merkkiä vaihtamassa niin kauan kunnes vanhoja(w124 ja vanhemmat) mersuja löytyy. Uusiin mersuihin en koske.
Oman coupeni (300-24v) kuvan voisin ehkä kesällä tänne näkyville laitella kunhan sitä ensin edestä laskee. Mahtuu kaksi sormea renkaan ja kaaren väliin, takaa onneksi juuri ja juuri vaan yksi sormi.
http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/2934598
saattaa olla sellanen kaara joka on myynnissä jonkun aikaa.... :wtf:
http://www.nettiauto.com/dodge/stealth/2934598
saattaa olla sellanen kaara joka on myynnissä jonkun aikaa.... :wtf:
Voisitko kertoa vähän lisää tuosta turboilla kikkailemisesta? Mua ihan oikeasti kiinnostaisi se, josko mäkin sitten onnistuisin omaan autooni ihan tosta vaan kikkailemaan lisää voimaa. Ja mitä tuohon pidemmän matkan ajamiseen tulee, niin kaikissa autoissa mitä itse olen ajanut on ollut portaaton tehonsäätö, joka on kuljettajan käytettävissä ajon aikana. Tunnetaan ehkä paremmin kaasupolkimena.Ja turboillahan se on tuo +1000hv siihen kikkailtu, paljon lie poneja irtoaa jos haluaa ajaa pidemmälle 10kilometrin päähän (vaikka eihän tolla nyt kukaan täyspäinen pidemmälle ajakkaan)
Voisitko kertoa vähän lisää tuosta turboilla kikkailemisesta? Mua ihan oikeasti kiinnostaisi se, josko mäkin sitten onnistuisin omaan autooni ihan tosta vaan kikkailemaan lisää voimaa. Ja mitä tuohon pidemmän matkan ajamiseen tulee, niin kaikissa autoissa mitä itse olen ajanut on ollut portaaton tehonsäätö, joka on kuljettajan käytettävissä ajon aikana. Tunnetaan ehkä paremmin kaasupolkimena.
Ei kiitos, imeminen ei just nyt nappaa. Ja kiitos kysymästä, kieltämättä tuli sellainen fiilis että sulla ei ole mitään käsitystä asiasta mitä kommentoit. Vieläkin kiinnostaisi kuulla lisää tuosta turboilla kikkailusta, josko tästä aukeaisi aivan uusia käsityksiä mitä turboahtamiseen tulee.Ime vähän lisää vielä, jooko? Ootko tosiaan niin tyhmä että luulit mun väittävän että sielä on vakio kone jossa on vittu 15eri turboa ja jokasessa ahtopaineet 10?
No mutta mites kun mun autossa on jo turbo, ollut siinä ihan tehtaalta asti. Tuleeko tehoa lisää jos laitan toisenkin turbon? Ja kumpi olisi mielestäsi parempi, parallel vaiko compound -setti, jos tavoiteltu ahtopaine olisi 60-75psi?Ja jos tosiaan olet noin yksinkertainen, niin kyllä, asentamalla autoosi turbon saat lisää tehoa!! w00t!!! OIKEESTI! Mene nukkumaan ja herää sillä kolmannella jalalla jos sulle on joku vaimon ostanut niin saat ehkä sen kyrvän revittyä heti aamusta siitä otasta irti.
Edit: Ilmeisesti löyty tämän rotiskon myyjä
Ja turboillahan se on tuo +1000hv siihen kikkailtu