Autotuning Amiksiakin kiinnostaa vai hieno harrastus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hölmö kysymys mutta miksi? Miksei siinä autossa voi olla normaali maavara? Siis onko se ulkonäkö niin tärkeä juttu, että sillä pitää pilata autolla liikkuminen. Mun mielestä se on lähinnä merkki typeryydestä, jos on virittänyt autonsa siihen malliin, että pitää miettiä pystyykö kartalla olevalla tiellä ajamaan.

Koulukaverilla oli sellanen perkeleen matala auto aikanaan ja hänelle oli aina täysi kaaos kun tuprutti hiukan reilummin lunta. Etupuskuri kun alkoi toimia aurana :lol2:.

Minä olen madaltanut ainoastaan ajettavuuden vuoksi. Mutta aina siis kuuluu sarjaan mukaan iskarit.
Ja 30-40mm madallusta olen suosinut. Tulee hyvin toimeen sillä kun ei ole mitään tuning puskureita, helmoja yms.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hölmö kysymys mutta miksi? Miksei siinä autossa voi olla normaali maavara? Siis onko se ulkonäkö niin tärkeä juttu, että sillä pitää pilata autolla liikkuminen.
Joo, kyllä ja nimenomaan on. Olen tiputtanut ton autoni tonttiin 98 prosenttisesti ulkonäkösyistä. Samasta syystä alla on epäkäytännöllisen isot vanteet ja matalat renkaat. Mitään puskuria ja helmaa siinä ei kuitenkaan ole, joten pääsee sillä ajamaan missä vain missä tavallisellakin autolla. Tosin hiekkateitä vältän sen takia, että siellä saa äkkiä hiekkapuhalletut ja / tai kierot vanteet.
 
Jos itse omistaisin auton jossa maavara 8-10cm ja jostain tästä löytyisi hidastetöyssy niin ihan satavarmasti ajaisin siihen niin että auto menee paskaks ja lähettäisin kaupungille laskun sen korjauksesta. 2005 tuohon läheiselle pikkuiselle alamäkisuoralle tuli sellainen hidaste josta ei päässyt yli edes 10cm maavaralla. Tyypit pulttasivat sen irti tiestä ja vetivät autolla sen siitä johonkin jorpakkoon. Ei tullut uutta tilalle.
Jossain vaiheessa liikkui netissä tuollainen vakuutuyhtiön korvauspäätös jossa oli tyly tuomio: ei korvata, koska "Ajoneuvon nopeus on sovitettava sellaiseksi kuin liikenneturvallisuus edellyttää huomioon ottaen muun ohella tien kunto, sää, keli, näkyvyys, ajoneuvon kuormitus ja kuorman laatu sekä liikenneolosuhteet". Tietenkin eri asia on jos töyssystä olisi mahdotonta ajaa yli hajoittamatta paikkoja mutta kyllä nuo töyssyt yleensä ovat sellaisia, että niistä yli pääsee kunhan hiljaa ajaa.
 
Niin siis varmaankin se korvausvaatimus lähtisi kaupungille eikä vakuutusyhtiölle. Perusteena se, että laillisella autolla ei pääse töyssystä yli millään nopeudella. Mutta en kyllä suosittele kokeilemaan.

Jos jollain oikeasti kalliilla autolla jyrähtäisi tuollaiseen niin voisi oikeasti vituttaakin. Montahan Ferrarin etupuskuria Helsingin kaupunki on joutunut korvaamaan :D
 
Niin siis varmaankin se korvausvaatimus lähtisi kaupungille eikä vakuutusyhtiölle. Perusteena se, että laillisella autolla ei pääse töyssystä yli millään nopeudella. Mutta en kyllä suosittele kokeilemaan.

Jos jollain oikeasti kalliilla autolla jyrähtäisi tuollaiseen niin voisi oikeasti vituttaakin. Montahan Ferrarin etupuskuria Helsingin kaupunki on joutunut korvaamaan :D
Siis kyseessähän olikin kaupungin/tienpitäjän vakuutusyhtiön korvauspäätös.
 
No niin. Siinä on sitä kuuluisaa AMIStuningia puhtaimmillaan. Vaikka tuunausmyönteinen olenkin, niin tää on jo kamala tyylisuunta. Jotain rajaa.
 
On kyllä aikamoinen suoritus tuo Corolla. Tyylisuunta taitaa olla kuitenkin väärä sana.

Naisen käsilaukku siellä etupenkillä möllöttää, joten kai tuolla vehkeellä sitten räpylää saa. Sehän se tärkein juttu autoissa on.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
15ppoi0.jpg

287dhdd.jpg

leena047.jpg

IMG_4986.jpg

ocfsummerparty09176.jpg


Älkää repikö pelihousujanne Opeleista, jos niistä ei satu diggaamaan, voi jättää kommentoimatta :thumbs: Tässä joka tapauksessa tuningia, josta ite pidän :rock:
 
Ylin Astra on kyllä vanteita lukuunottamatta näemmä ihan vakio GSi.... Mahtava kärry sinänsä "punakantisella" padalla varustettuna. Itsellä oli moinen 4-5 vuotta käyttöpirssinä, hyvä muisto jäi.

Noissa Bemuissa on tuo tontitus kyllä vedetty vähän överiksi. hölmön näköisiä autot joissa ei ole enää jätetty yhtään joustovaroja alustaan. Ei siellä tarvitse olla nyrkin mentävää rakoa, mutta 2-4cm on paljon fiksumman näköinen, kuin 5mm.
 
Ylin Astra on kyllä vanteita lukuunottamatta näemmä ihan vakio GSi.... Mahtava kärry sinänsä "punakantisella" padalla varustettuna. Itsellä oli moinen 4-5 vuotta käyttöpirssinä, hyvä muisto jäi.

Ei välttämättä. :D Satun "tuntemaan" yhden hollantilaisen janarin, jolla konepellin alla hönkii 3.0 V6, muuten vakion näköisessä GSI F-Astrassa. Ja tää muistuttaa todella paljon kyseistä peliä! Väri sama, pakoputken ulostulot samanlaiset. Nykyään tosin 5-pulttiset navat ja 3000 24 V:n jarrut. Mutta joo, se tuskin on tätä otsikon mukaista "tuninkia". :D
 
Zone-sarja -42%
Ei välttämättä. :D Satun "tuntemaan" yhden hollantilaisen janarin, jolla konepellin alla hönkii 3.0 V6, muuten vakion näköisessä GSI F-Astrassa. Ja tää muistuttaa todella paljon kyseistä peliä! Väri sama, pakoputken ulostulot samanlaiset. Nykyään tosin 5-pulttiset navat ja 3000 24 V:n jarrut. Mutta joo, se tuskin on tätä otsikon mukaista "tuninkia". :D
Juurikin kyseinen kärry, että ei ihan vakio ole :D
 
Ja vielä yks huomio vanteiden ja konehuoneen huoneen lisäks, taitaa olla E-Kadetin sivupeilit kiinni. Että ohan tuo ny ihan tuningkippo koko laitois ;):D Ei vais, itekin oon sitä mieltä, että GSI Astra on komea peli ilman sen kummempia laittamisia :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom