Autotuning Amiksiakin kiinnostaa vai hieno harrastus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis mitä helvettiä? Minä kun olen varsin tuningmyönteinen ja yleensä niiden tuunaajien puolella näissäkin keskusteluissa, mutta toi audi on jo jotain ihan älytöntä. Mikä ton rakentajaa vaivaa? Mä haluan samoja sieniä. Hyi helvetti miten korni vehje.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siis mitä helvettiä? Minä kun olen varsin tuningmyönteinen ja yleensä niiden tuunaajien puolella näissäkin keskusteluissa, mutta toi audi on jo jotain ihan älytöntä. Mikä ton rakentajaa vaivaa? Mä haluan samoja sieniä. Hyi helvetti miten korni vehje.

sama homma, ja ei tuo muistaakseni ton näkönen GTI:ssä ollu ku se esiteltiin.... tuo ihme taka"lippa" (olevinaan spoileri?) loisti poissaolollaan ja takapuskurikaan ei ollu noin pahannäköinen. konepelti ainakin persoonallinen ;)

Ihan oikeasti jossain pienemmässä kylässä ne lippispäät kuolaa tollasten autojen perään.. :lol2: säälittävää.. :(

Ihan oikeasti jossain pienemmässä kylässä ne lippispäät kuolaa tollasten autojen perään.. :lol2: säälittävää.. :(

tota on kyllä vaikee uskoo... tekijällä on ollu omia, komeina pitämiä visioita, jotka ei kenenkään muun mielestä voi pitää paikkaansa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei saatana ja hyi vittu! Ainut tunig mitä ymmärrän on alkuperäinen korisarja esim. BMW:n M sarjassa tai muiden merkkien hillityt s-sarjan muutokset. Tuollaiset ovat pahinta saastaa mitä tiedän ja kertoohan tuo ajajastakin jotain (MIKÄ JUNTTI!!!).

Tosta Megatuning Corollasta ( :lol2::urjo:) joku käyny heittää hyvän vaihtotarjouksen:

"K. Jarkko Niemi kysyi: Vaihto päittäin Hesen Mekapurgeriin? Tuplamajoneesit ja ketsupit kaupan päälle! Piilota -3 :down: " :D

Pitää vähän avautua näistä farmari passateista ja audeista. Mikä siinä on niin hienoa jos siis laitetaan isot alut alle ja tummenetaan kaikki takalasit? Siis ihan näteistä autoista on tehty karmaisevan näköisiä ja jotenkin halvan tuntuisia. Mitään spesiaaliahan näissä ei ole, kun niitä tulee vastaan jatkuvasti.

farmariautothan paranee x2 kun niihin laitetaan kaikki akkunat tummiksi ja isot valssit.

täysin samaa mieltä, IMO jokaisen auton ulkonäkö paranee monta kertaa vakioon verratuna edellämainituilla jutuilla :)

ettei vaan VelttoV olisin nuorten juttu enemmän, eläkeläiset erikseen :rolleyes:

täysin samaa mieltä, IMO jokaisen auton ulkonäkö paranee monta kertaa vakioon verratuna edellämainituilla jutuilla :)

ettei vaan VelttoV olisin nuorten juttu enemmän, eläkeläiset erikseen :rolleyes:

Suurin osa vaan ei niitä etulaseja noista tummentele ja lopputulos tosiaan on melko halpa IMO

Pitää vähän avautua näistä farmari passateista ja audeista. Mikä siinä on niin hienoa jos siis laitetaan isot alut alle ja tummenetaan kaikki takalasit? Siis ihan näteistä autoista on tehty karmaisevan näköisiä ja jotenkin halvan tuntuisia. Mitään spesiaaliahan näissä ei ole, kun niitä tulee vastaan jatkuvasti.

Tuossa takalasien tummentamisessa voi olla farmarissa kyse ulkonäön sijaan myös toiminnallisuudesta. Omassa farkussa on tummennetut takalasit, jonka ansiosta ei tarvitse aina vetää kuormatilan peittoa suojaksi uteliaiden katseilta...

Okei vissiin tietokoneella väsätty, mutta hemmetin makee. Eikä vähiten sen vuoksi, että kyseessä on Skyline ja tehoa enemmän kuin Jumalalla.

Nissan_Skyline.jpg

Tollanen ois törkeen siisti vekotin:kuola:

Suositut

Back
Ylös Bottom