- Ikä
- 33
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HIENO! Tässä on sitä tyyliä. Suoraan Batman-elokuvasta lepattavine helmoineen ja ammottavine suuaukkoineen. Juustohöylä katolla takaa monikäyttöisyyden (ja idiotismin).
Kerkesit :DSiis tottakai se on itse auton tehnyt? Onhan se niitannut puskurit todennäköisesti kiinni eikä vienyt kolarikorjaamolle, jotain oma-aloitteisuutta löytyy. Tässä tilanteessa voidaan jo puhua hänen olevan alan miehiä.
jos toi jätkä on autonsa ite tehny niin tehkää ite parempi ;)
Jos vanteita ei tarvitse itse valaa nii ei ole kovin kummonen temppu paremman näkönen almera.jos toi jätkä on autonsa ite tehny niin tehkää ite parempi ;)
Jos vanteita ei tarvitse itse valaa nii ei ole kovin kummonen temppu paremman näkönen almera.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2241626
No ok en ole itse tehnyt mutta uskoisin osaavani vaihtaa vanteen
Tossa autossa on sama vika kuin todella monessa tuninkiautossa on. Eli kokonaisuus puuttuu, on vaan lätkitty osia kiinni. Esimerkiksi tuossa Nissanissa puskureissa on jos jonkinnäköistä muotoa, mutta korissa itsessään ei ole muuta kuin suoraa peltiä. Tossa nyt sentään on yksivärinen maalaus, ei sentään ole sorruttu joulukuusitingelitangelitribaalimaalaukseen, joita näkee harmillisen usein. Niissä maalauksissa on usein tungettu kaikki mieleen tulleet kuviot ja värit samaan autoon. Hienojahan ne kuviot usein on, mutta kokonaisuutena varsin karmeita ilmestyksiä.jos toi jätkä on autonsa ite tehny niin tehkää ite parempi ;)
Omistaja on vaan kattonu muutaman kerran liikaa hurjapäät ja sille tulee gti lehti kestotilauksena.