Autotuning Amiksiakin kiinnostaa vai hieno harrastus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Farkuista kun oli puhetta niin äsken tuli kehällä hyvinkin onnistunut tapaus: Audi A4 Avant, värinä valkoinen, isot vanteet ja tummennetut takalasit. Oikein tyylikkään näköinen.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Kai se on joku nuorien juttu sit varmaankin. Ne alut ei aina ole törkeät, mutta tummennukset on kyllä hyvinkin usein. Oikeastaan melkein aina.

No oli joskus perän nosto ylös, kromimangelsit ja leopardiverhoilu autossa todella hieno juttu.

Yksi asia jota en myöskään tajua. Otetaan keulalta se merkki pois. Ja sitten se merkki ilmoitetaan isolla tarralla tuulilasissa. "Opel tuning". No shit? En olis tiennyklkään? Onhan keulalta poistettu se merkki ja takaa myös. En olis tunnistanu opeliksi.

Onneksi ne vaaralliset lintulaudat ei ole enää niin muotia.

No on nää jutut ihan markkinamiesten keksintöjä. Aika isot bisnekset on kyseessä. Pakko myöntää, että on tullut sekaannuttua joskus. :D
 
Ilman merkkejä auto on kliinimmän näköinen, haaleat tummennukset joka ikkunassa tekee kans ulkonäköön paljon. Vähän vakioita isommat vanteet + ehdottomasti madallus, niin kaikki kärryt alkaa näyttää jo siedettävältä. Eikä mielellään mitään tarroja, tietenkin sponssit ym. erikseen.
 
Ei kyllä joka autoa isomat vanteet ja madallus kaunista.
Mitkä hemmetin sponssit? Ai ne, jotka on ostaneet hilavitkutinkamansa suoraan maahantuojalta kauppiaan katteella? :D
Pojat tekee bisnestä. :hyvä:
 
Jees, Pioneerin tarra takaikkunassa se tekee joka autosta katu-uskottavan.
Oh my god.
Audi A4 Avant
I rest my case.

Pääseekö tolla muka oikeesti 300km/h ???
En oikein usko että tuo 250 hevosella kulkis noin kovasti.
Onkai se mahdollista...
 
Pääseekö tolla muka oikeesti 300km/h ???
No ei vaikka tiputtaisi lentokoneesta, minkä tuo auto kyllä ansaitsisi.. tai ennemminkin rakentaja.

Tuskinpa tuo paljon ohitse 250km/h:sta liikahtaa, jos edes sitä.
 
Juu, näin minäkin tuon järkeilin. Yksikään omista alle 300hp autoista ei ole 300 kulkenut, riippuu toki/kai välityksistäkin. Ja agreed vittu että voi olla ruma auto.
 
Mitkä hemmetin sponssit?

1257942297_c840dbc503.jpg
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kylläpäs.

No muuten eipäs!:D
Lyön vaikka vetoa että tuo naapurin saatanan komea Challenger ei tule paremman näköiseksi jos madalletaan ja laitetaan isot vanteet alle:D

Ei saa hei yleistää..
Nimenomaan. Ei jenkkimuskeleihin sovi mielestäni mitkään blingbling vanteet ym. kori/madallussarjat.

In-fucking-deed!

Kaikissa jenkkituunaus ohjelmissa oikein vituttaa katsoa kun ne autot raiskataan jollain hiilikuitu paskoilla ja hirveillä blingbling vanteilla.
 
No muuten eipäs!:D
Lyön vaikka vetoa että tuo naapurin saatanan komea Challenger ei tule paremman näköiseksi jos madalletaan ja laitetaan isot vanteet alle:D

Ei saa hei yleistää..

Nimenomaan. Ei jenkkimuskeleihin sovi mielestäni mitkään blingbling vanteet ym. kori/madallussarjat.
 
Nimenomaan. Ei jenkkimuskeleihin sovi mielestäni mitkään blingbling vanteet ym. kori/madallussarjat.

sillonhan niistä saa just sen näkösiä että 5promillen kännissä niistä vois jo tykätä :D :piis:
 
sillonhan niistä saa just sen näkösiä että 5promillen kännissä niistä vois jo tykätä :D :piis:

Sama homma pätee saksalaisiin autoihin, paitsi silloin pitää olla 10promillen humalassa, että niillä kehtaa edes ajaa siwan muovipussi päässä. :D :piis:
 
Kaikissa jenkkituunaus ohjelmissa oikein vituttaa katsoa kun ne autot raiskataan jollain hiilikuitu paskoilla ja hirveillä blingbling vanteilla.
Ennen ajattelin samoin, nyt sanoisin että..
A: Hiilikuitua ei tarvitse jättää hiilikuidun näköiseksi. Senkin voi maalata. Toki mitkään carbon-spoilerit yms. eivät sovi jenkkiklassikkoihin, mutta esim. hiilikuituinen konepelti shaker-scoopilla ja sitten siihen Plum Crazy -väri päälle.. kertokaa mikä tuossa yhtälössä olisi vikana, esim. Cudaan laitettuna. Hiilari on kevyempää (pieni dietti on paikallaan kyllä jenkeille) ja ei ruostu.

B: Blingbling-vanteet karmeita kyllä, mutta kyllä sopivan maltillisilla aluvanteilla saa kivasti luotua modernimpaa mutta silti klassikkoa kunnioittavaa ilmettä. Ei joka Mustangiin tarvi laittaa niitä Magnum 500 -palloja vaikka ne ovatkin klassikot.

C: Madallus, ei. Mutta kyllä jenkkeihinkin niitä alustapäivityksiä voi, ja mielestäni pitäisikin ehkä tehdä. Jos niillä siis meinaa oikeasti ajaa ja päivitellä sitä tehoa. Power ain't shit without control jne..

No joo, asiasisältö tässä postauksessa oli vähän tyhjä, mutta piti vain sanomani että kun sitä tuunaustakin voi tehdä "näkymättömästi". Eikös se tuunauksen ydin ole siinä, että auto näyttää hyvältä mutta äkkiä katsottuna mikään ei pistä silmään ja maallikko ei osaa sanoa miksi se näyttää hyvältä/paremmalta kuin vakio.
 
sillonhan niistä saa just sen näkösiä että 5promillen kännissä niistä vois jo tykätä :D :piis:

Jep, ja kuten tuosssa oli sanottu niin millään kanttikoneella kulmat vedetyllä tuning corollalla ei kyllä ilkeä missään käydä ilman kuoleman rajoja ylittävää promillelukua.

Solidin kommentteja komppaan täysin MUTTA silti ei IMO kuulu hiilikuitu jenkkeihin ;)
Jenkkiautot on kuitenkin ainakin mun makuun niin "päheitä" että harvoja niistä tarvitsee edes muokata.
Kun taas harvoja japanilaisia autoja olen nähnyt jotka ilman parantelemista omaan silmään hyvältä näyttävät.
 
Jos et tiedä, enpä jaksa kertoakaan. Luulisi ison miehen jo tietävän.

No otit tekstin pois kontekstista. Vähän jo selostinkin. "Sponssit" merkkaa 95% tapauksissa sitä, että jollekkin on annettu vähän alennusta ja se liimaa auton täyteen tarroja omasta halusta. Jotain katu-uskottavuutta tällä haetaan. Jos jotain esittelyautoja on, niin ne kyllä tekee firma itse. Eri juttu on sitten oikein kilpa-urheilussa. Siksi ei oikein lasketa esim pienen piirin hifikilpailuja tai edes driftingiä. Usein nämä "sponsoroidut" ovat niitä jotka tuovat firmalle rahaa. :D
 
VelttoV, jos et ihan oikeasti tunnu tietävän asiasta, niin ole hiljaa. Olettelet vaan. Varmaan on paljon noita tarratuninkimukasponssitekeleitäkin, mutta ne on yleensä jotain mutaman tonnin räpsyjä ja ei niistä sen enempää. Itse 2 esittelyautoa omistaneena ja melkein 10 vuotta alaa seuranneena tiedän asioista jonkin verran, eikä ne mun autot ole ollu maahantuojan tekeleitä. Oikeat sponsorit on sitä, että niistä tarroista hyödytään, enkä nyt todellakaan puhu mistään pienistä alennuksista. Ja alalla on melkein yhtä monta sopimusta kuin on merkkejäkin. Esim. osa haluaa laitteet mahdollisimman halvalla tai ilmaiseksi ja siitä hyvästä autoa pitää käyttää sopimuksen mukaan melkein kaikki näyttelyt. Osa tyytyy vähäisempään yhteispeliin ja välttämättä ei ole sopparia ollenkaan...
Ja edelleen Prayer, en ole nähnyt tehtaalta tullutta autoa vielä tähän päivään mennessä, minkä ulkonäköä/ajettavuutta ei alusta ja isommat vanteet parantaisi. No Lamboissa ja vastaavissa alkaa olee palikat kohdallaan, mutta vähän tavallisemmat autot ku on kyseessä... :rolleyes:
 
Koska nyt on tuuninki -tredi kyseessä, niin mikä se sun toinen esittelyauto on ollu? Evon tiedänkin jo.... :kuvia:
 
Ja edelleen Prayer, en ole nähnyt tehtaalta tullutta autoa vielä tähän päivään mennessä, minkä ulkonäköä/ajettavuutta ei alusta ja isommat vanteet parantaisi. No Lamboissa ja vastaavissa alkaa olee palikat kohdallaan, mutta vähän tavallisemmat autot ku on kyseessä... :rolleyes:

No sinä ehkä et ole nähnyt mutta minä olen, vaikka kuinka monta.
Mutta se mikä näyttää hyvältä on toki katsojan silmissä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom