Autotuning Amiksiakin kiinnostaa vai hieno harrastus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
VelttoV, jos et ihan oikeasti tunnu tietävän asiasta, niin ole hiljaa. Olettelet vaan. Varmaan on paljon noita tarratuninkimukasponssitekeleitäkin, mutta ne on yleensä jotain mutaman tonnin räpsyjä ja ei niistä sen enempää.

Ai ai, taisi kolahtaa kalikka. :D
Ehkä kuulut siihen pieneen prosenttiin, joka oikeasti hyötyy näistä "sponsseista". Jos taas virtuaalipeniksiä vertaillaan, niin ihan yhtä laaja nättelyskaala on takana. Jopa työskentelyä alalla takana yli 5 vuotta aikoinaan. :zzzz: Suomen piirit on kyllä aika pienet, aika harva on oikeasti sponssattu ainakaan ilmaisilla vehkeillä.

Top Gearissahan Renaultin aika huononi radalla uudella alustalla ja renkailla. Melkein slikseillä sitten aika jo parani vähän. :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
VW Vento 1994

En voi käsittää. Miksi? Miten?
Rakentajan täytynyt olla todellinen lepakko kun on näinkin upean laitteen saanut aikaiseksi.
Sisustakin on vimpan päälle reisinki henkinen.
Vielä kun kuvittelee kuinka monta pelimerkkiä pojat on saanut hukattua tuollaisen rakentamiseen ja ynnää ne yhteen...
Tässä ei sentään rehennellä ainoalla suomessa ja rikkovan 180km/h vaikka varmasti 180g/km rikkoo tuolla putkistolla. :lol2:

Liitteet

• 2215848_b_d05f1e0a8b9bab0f.webp
    2215848_b_d05f1e0a8b9bab0f.webp
    21,3 KB · Katsottu: 719
vähä Gunther -lookkia :lol2:

pitäsköhän rakentajalle kertoa että sillon muutkin muutokset ois suotavia....?
edit: varmaan rälläkkä -madalluskin tossa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nää donk-autot menee kyllä yli hilseen. Onhan ne tavallaan ihan tylyjä, mutta onhan tossa nyt silti törkee raiskaus kyseessä. Tylyä mutta mautonta.

30inDonk.jpg

Autojen "amistuunaus" ei haittaa mua niin kauaa, kun valot ei häikäse liikaa vastaantulijaa tai autosta ei kantaudu häiritseviä ääniä ulos.

Tuli tuossa äsken tohon naapurin pihaan joku amisauto hirveän pörinäpöntön kanssa ja hyvä ettei ikkunat helissy talossa siinä tyhjäkäynnin metelissä. Kuski meni vissiin sinne taloon sisälle ja jätti sitten hienon sotaratsunsa käymään oikeutettua tyhjäkäyntiä siihen n. 15 minuutin ajaksi itse väsätyn pörinäpöntön kera. Eipä siinä muuta, mutta parin ekan minuutin jälkeen alkoi lievästi vituttamaan toi pörinä tässä ikkunan vieressä ja olis lievästi tehnyt mieli olla päivän valittava mummo sille. Kertokaa mulle, että miksi ihmeessä pitää autosta ottaa yks vaimennin pois tai vaihtaa se johonkin itsetehtyyn vapaavirtausvaimentimeen? Onko se niin kisakireetä sit kuunnella, kun 1.6l japsi ottaa jenkaa? Kai sillä sit edes amiksen röökinurkalla saa rispektiä. Katsastuksestakin pääsee nykyään läpi ties minkälaisilla vaimentimilla tai ilman niitä joten voisivat mun puolesta vähän kiinnittää noihin pakkelibätmäneihin huomiota.

no amikset on mitä on. mut ei kai sua oikeesti häirihde jos nyt joku vähä humppaa soitattaa niin että se kuuluu autosta ulos? vai mitä sun "häiritsevät äänet" tarkoittaa?

Kertokaa mulle, että miksi ihmeessä pitää autosta ottaa yks vaimennin pois tai vaihtaa se johonkin itsetehtyyn vapaavirtausvaimentimeen? Onko se niin kisakireetä sit kuunnella, kun 1.6l japsi ottaa jenkaa? Kai sillä sit edes amiksen röökinurkalla saa rispektiä.

Äänihän on tunnetusti voimaa. :D

No ei "humpan" soitto haittaa yhtään paitsi jos sitä tullaan ihan tuohon pihaan huudattamaan pitkäks aikaa ja sellaisella voluumilla että se jopa minua häiritsee niin sitten tuli lähtö.

Zone-sarja -42%
Humpasta muistukin mieleen. Ohi veteli joskus sellanen punainen vähän amistuuning vaikutteita ottanut auto. Ei se mitään, mutta subbari pauhas perärontissa niin, että koko auto rätisi ja natisi. Ei sekään haittaa, mutta oli älyttömän urpon kuulosta. :D

Samaan kastiin näiden pörinäpöttöjen kanssa menee ne saatanan apinahengarit (HD:t ym. homosohvat) joihin on laitettu suora putki pakoputken tilalle. Vittu sitä mekkalaa, mikä niistä lähtee kun kaupungissa talojen välissä vähän vääntää kaasua. Helvetinmoinen ääni mutta pyörä ei liikahda sen nopeampaa.

No ei "humpan" soitto haittaa yhtään paitsi jos sitä tullaan ihan tuohon pihaan huudattamaan pitkäks aikaa ja sellaisella voluumilla että se jopa minua häiritsee niin sitten tuli lähtö.

no kait tuo on jo eri juttu jos pihaan tullaan humppaa soittaa :D

ymmärsin pezkun jutuista että ohimenevät autot häiritsee sitä...

Suositut

Back
Ylös Bottom