Olet oikealla linjalla jos ajatellaan järjellisesti, mutta miten käytäntö? Onko VW:n maine ja yleensäkin koko VAG:n maine kuitenkin siellä "kansan syvissä riveissä" niin positiivinen, ettei se helpolla ala siitä laskea? Jotenkin vaan pelkään, että tätä konerikko-paskaa ja muuta saa aika runsaasti tapahtua ilman, että se tuulipukuporukka alkaa ko. konsernin tuotteita varoa. Kuitenkin VAG:n kokonaismyynti on aikamoinen Suomessa. Lisäksi otettava huomioon, että siitä tavan tuulipukuporukasta iso osa ei hengaa Esson baarissa, ei laita autoja eikä muutenkaan harrasta autoja niin paljon, että konerikkotarinat yms. osuisivat silmiin.
EDIT. Räikeä esimerkki: edellisessä duunissa oli kohtuu varakas espoolainen 35-vuotias mies joka osasi laittaa autoja ja oli niitä jonkin verran harrastanut. Ajoi itse Bemareilla. Kun kysyin häneltä BMW:n tyyppivioista, niin mitään ei oikein osannut sanoa. Erittelin imusarjan läpät ja N47-koneen jakopääongelmat mennessäni syvemmälle keskusteluun, niin sain kommentin: "eikös se kun öljyt vaan vaihtaa ajallaan ja käyttää muutenkin määräaikaishuolloissa jossain Bemarit tuntevalla pajalla, niin... ei kai mitään tollaisia ongelmia pitäis tulla".