Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainiin isäntä haluaisi ostaa:
Lincoln Town Car limousine.
Sitten olis yksi mun haave auto Dodge ram 4x4 paripyörillä (en oo löytänyt sopivaa) tämä sopis molempien makuun.
mutta autoja ei oo koskaan liikaa.
Aijaa. Omat kokemukset on liikkeissä juuri päinvastaiset. Ne rahoitukset on niille kannattavia ja mieluummin myyvät autoja rahoituksella. Tämä taas ei sovi itselle, sillä taloa lukuun ottamatta en osta koskaan mitään velaksi. Tosin kokemukset muutaman vuoden takaa. Nykyään en suostu laittaa senttiäkään hankintahintaan omista, vaan vapaalla autoedulla mennään. Mutta tämä viestini loppuosa oli jo offtopicia...
Oon kanssa ajoittain haaveillut dodgesta, mutta ei kyllä perse kestäis mun ajolla sen polttoainekuluja. Karkeesti arvioiden menis 10k€ polttoaineisiin :D Just pari viikkoo takaperin oli tutun kanssa puhetta, jolla oli dodge, että talvikelissä meni jotain 18 litraa ainetta ja olikohan kesäkelissä jotain 13-15 litraa. Kyllä sillä sitten pärjäisi, jos ajoa tulisi alle 20tkm vuodessa, mutta kun tulee yli 40tkm niin parempi ajaa nykyisellä autolla. Lottovoittoa odotellessa :DAiniin isäntä haluaisi ostaa:
Lincoln Town Car limousine.
Sitten olis yksi mun haave auto Dodge ram 4x4 paripyörillä (en oo löytänyt sopivaa) tämä sopis molempien makuun.
mutta autoja ei oo koskaan liikaa.
Oon kanssa ajoittain haaveillut dodgesta, mutta ei kyllä perse kestäis mun ajolla sen polttoainekuluja. Karkeesti arvioiden menis 10k€ polttoaineisiin :D Just pari viikkoo takaperin oli tutun kanssa puhetta, jolla oli dodge, että talvikelissä meni jotain 18 litraa ainetta ja olikohan kesäkelissä jotain 13-15 litraa. Kyllä sillä sitten pärjäisi, jos ajoa tulisi alle 20tkm vuodessa, mutta kun tulee yli 40tkm niin parempi ajaa nykyisellä autolla. Lottovoittoa odotellessa :D
Dodge olis kyllä meleko äijä vekotin. Korotettuna vielä on aika kunnioitusta herättävä. Jenkeistä kyllä löytyy vaihtoehtoa vaikka kuinka. Ensimmäisenä tulee mieleen perus Mustangit ja muut. Riippuu vähän millanen maku on. Mahtaa olla tilanne enemmän sellainen, että kun oikea osuu kohalle niin sen tietää. Ei auta paljon etsiä.
No kyllähän noita kilsoja meilläkin tulee, mutta ylensä ei ajeta vai yhdellä autolla. Aamulla lähetään autolla joka sopii päivän ajelumielen/tarkoituksen mukaan. Tämään kun oli tiet auraamatta ja keli kehno tuo neliveto. Huomenna varmasti joku muu auto alla. Kiva ajella eri autoilla. Lapset haluaisivat jälleen vanhan Chevy Vanin, kai nämä auto kuumeet johtuu hyvista muistoista matkan varrelta. Tuo lottovoitto kuullostas kyllä minunkin korvaan ihan kivalta, en kyllä lottoa. Mutta on siinä puolensakin että sitä rahaa ole liikoja, elämästä pitää mielestäni nauttia ja elää unelmia todeksi. Päivä kerrallaan ja rahapussin sallimissa rajoissa. niin ettei tarvi sitten myöhemmin aatella että olis ollut kiva... mitä jos olis tehnyt....
Meen perheessä auto maku liikkuu laidasta laitaan. Mutta kyllähän Dodge joidenkin naistenkin auto on ?:jahas: Eihän sitä aamulla tiedä mikä auton illalla ajaa talliin.
Välillä vaan tulee hirmunen kuume johon ei auta muukuin ettiä joku auto, heräte ostoja tulee aina välillä:jahas: muuta niiltä ei voi välttyä.
Mutta on siinä puolensakin että sitä rahaa ole liikoja, elämästä pitää mielestäni nauttia ja elää unelmia todeksi. Päivä kerrallaan ja rahapussin sallimissa rajoissa.
---------
Eihän sitä aamulla tiedä mikä auton illalla ajaa talliin.
Välillä vaan tulee hirmunen kuume johon ei auta muukuin ettiä joku auto, heräte ostoja tulee aina välillä:jahas: muuta niiltä ei voi välttyä.
Onnistuukohan nää joskus vai mitä v.....a luulisi että toi on jo niin turhaa touhua kuin olla voi.,
Heh, toissapäivänä oli jollakin aasilla tuskaa havaittavissa.. Mulla on auto myynnissä ja tuli puhelu jossa hemmo yrittää painottaa mulle kuinka paska ja ei haluttu mun auto on, samalla myös esitti loistavan tarjouksen vajaa puolet mitä halvin vastaava maksaa nettiautossa.. No hetken aikaa jaksoin kuunnella ja toivotin ostajakandidaatille hyvää matkaa helvettiin Niin eikös tää saatanan urpo alkanu vielä pommittaa tekstiviesteillä ja yritti niissä selittää edelleen miksi mun kannattaisi myydä autoni 60% alennuksella hänelle.. Ja kuinka ei kysytty auto on kyseessä.
Onnistuukohan nää joskus vai mitä v.....a luulisi että toi on jo niin turhaa touhua kuin olla voi.,