Auton ostamisen sietämätön tuska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Consumer Reports 2013 reliability rankings: Lexus most reliable, Ford least - Autoweek
Lexus voitti toistamiseen luotettavuustutkimuksen | Kauppalehti.fi

Muuten, 90-luvulla eräs saksalainen autovalmistaja otti Toyotalta opiksi. Ilmeisen kannattavaa se olikin - kenties sen ansiosta kyseinen firma pelastui ja nykyään se on maailman kannattavin autovalmistaja. Ei liene vaikeaa arvata mikä yhtiö on kyseessä. Edit: siis tuotannon järjestelyn suhteen, ei luotettavuuden.

Eksä ny mitää muita ku jenkkitutkimuksia löytäny, tuolla on vähän eri autot ku euroopassa? Missä noissa tutkimuksessa o vaikkapa Volkswagen ja Skoda? Saisko pari eurooppalaistaki referensseiksi, kiitos? Toyotalle kyllä propsit 5S:n kehittämisestä, siitä on tainnu yks jos toinenki ottaa opikseen.

Eksä ny mitää muita ku jenkkitutkimuksia löytäny, tuolla on vähän eri autot ku euroopassa? Missä noissa tutkimuksessa o vaikkapa Volkswagen ja Skoda? Saisko pari eurooppalaistaki referensseiksi, kiitos?
And the most reliable used car is... - Telegraph
Best manufacturer of 2013 | Auto Express
Lexus cars named Best Buys in the Which? Car Survey « Lexus Blog | Official news and reviews |

"With regards to this position, the Which? team commented: “Rival German manufacturers just cannot match Lexus for reliability. "

(Pitäs kirjautua tonne Which?iin jotta pääsis lukemaan sitä juttua, en jaksa tämän takia rekisteröityä sinne)

Mut joo, yllättävän luotettavia nuo sakut näyttää olevan. Hyvä, että laatua on muuallakin kuin sisustassakin.

Toyotalle kyllä propsit 5S:n kehittämisestä, siitä on tainnu yks jos toinenki ottaa opikseen.
TPS:ää / JITiä tarkoitin, 5S lienee yksi osa noita.

Nyt tuli si brittilähteet :) Mutta joo, Lexus on kyllä luotettava, se oli itsellänikin tiedossa eikä mulla mitään sitä vastaan olekaan koska en laske sitä peus japanilaiseksi kotteroksi vaikka osa tojotaa onkin. Takerruin ehkä vähän liian yleisesti japanilaisiin autoihin ku sä selkeesti oot puhunu Lexuksesta koko ajan.

nyt kieltämättä on tuska, haluaapi luxusauton mutta on köyhä. yritäppä sitten löytää kiva auto kun kriteerinä on vielä musta auto mustalla n-sisustalla. a8,700 bemut ja s mersu nyt mietinnän alla.

Persaukisen kannattaakin haaveilla ässien perään. Siihen budjettiin mahtuva vessa kun alkaa heittämään vikakoodia niin menee nopeasti camaro myyntiin että saa korjaamolaskut kuitattavaksi. Itse kans joskus katsoin 20ke:n SL mersuja mutta totesin että kassa pitää olla tuon ostamiseksi kyllä pikkasen isompi, varmuuden vuoksi

Tuskaa ilman autoa ja pitäis pärjätä viel mieluusti heinäkuuhun saakka, sit vois kävellä kauppaan ja ostaa kohtuullisen käyttöauton. Vai ostaisko vuodeks leimatun helmikuussa ja kattelis myöhemmin parempaa? Mulla ei oo elämää ilman autoa täällä maalla peltojen keskellä, ikinä ollut näin tympääntynyt. Kestäis jotenkin ny vaan ilman.

Tuskaa ilman autoa ja pitäis pärjätä viel mieluusti heinäkuuhun saakka, sit vois kävellä kauppaan ja ostaa kohtuullisen käyttöauton. Vai ostaisko vuodeks leimatun helmikuussa ja kattelis myöhemmin parempaa? Mulla ei oo elämää ilman autoa täällä maalla peltojen keskellä, ikinä ollut näin tympääntynyt. Kestäis jotenkin ny vaan ilman.

oon hiukan ihmeissäni niten joku voi pärjätä ilman autoa. Itellä senjälkeen kun kortin oon saanut oon ollu 2 päivää ilman autoa ja tuntu että miten pärjään sillon oli kylälle 2km eli ei siitäkään kiinni. jos sattuu jotain tai muuta nuo 2 päivää kun olin ilman autoa pihassa niitä oli mutta katsastettua ei ollut.
Jos mä olisin sun tilanteessa ostasin heti jonkun auton millä pääsee liikkuu jos tavii en niin välitä millä ajan (kunhan ei oo ihan hirmu pieni koppi) auto tilanteen/tarpeen mukaan. Joskus aijemmin otin lainaa että sain auton jonka halusin. no se tuli myytyä osteltua useampi halpa auto. ja oon ollu tyytyväisempi tähän ratkaisuun.

nyt kieltämättä on tuska, haluaapi luxusauton mutta on köyhä. yritäppä sitten löytää kiva auto kun kriteerinä on vielä musta auto mustalla n-sisustalla. a8,700 bemut ja s mersu nyt mietinnän alla.

Jos tollaseen Luxus autoon päätyy niin kannattaa ottaa selvää Viron korjaamoista, esim mulle tuli melkoisena yllätyksenä kun tuttava kertoili Audi S6 olleen yllättävän halpa käyttiksenä, kaikki huollot ja korjaukset on suoritettu Virossa. Esim: laatikkoremontti oli jonkun 5tonnia halvempi Latviassa kuin Helsingissä. Perushuollot oli kuulemma Tallinnassa halvempia kuin corollan huolto Suomessa.,

oon hiukan ihmeissäni niten joku voi pärjätä ilman autoa. Itellä senjälkeen kun kortin oon saanut oon ollu 2 päivää ilman autoa ja tuntu että miten pärjään sillon oli kylälle 2km eli ei siitäkään kiinni. jos sattuu jotain tai muuta nuo 2 päivää kun olin ilman autoa pihassa niitä oli mutta katsastettua ei ollut.
Jos mä olisin sun tilanteessa ostasin heti jonkun auton millä pääsee liikkuu jos tavii en niin välitä millä ajan (kunhan ei oo ihan hirmu pieni koppi) auto tilanteen/tarpeen mukaan. Joskus aijemmin otin lainaa että sain auton jonka halusin. no se tuli myytyä osteltua useampi halpa auto. ja oon ollu tyytyväisempi tähän ratkaisuun.

Maaliskuussa luovuin autosta 10v käytön jälkeen, vuodessa ajelin noin 30tkm josta työmatkoja 10tkm karkeesti, eli pääsi kyl tottumaan autoon. Vanhassa asuinpaikassa pärjäis paremmin autotta kun on tutut lähellä ja paremmat harrastus mahollisuudet. Nyt oli vaan muutettava tänne ja kai täällä viihtyy kun pääsee vaan välillä harrastamaan ja tuttuja moikkailemaan. Työmatkoihin en tarvitse autoa mutta toisaalta auton omaavana vois tehdä jotain keikkoja välillä.

Persaukisen kannattaakin haaveilla ässien perään. Siihen budjettiin mahtuva vessa kun alkaa heittämään vikakoodia niin menee nopeasti camaro myyntiin että saa korjaamolaskut kuitattavaksi. Itse kans joskus katsoin 20ke:n SL mersuja mutta totesin että kassa pitää olla tuon ostamiseksi kyllä pikkasen isompi, varmuuden vuoksi

ainakin noi w220 500:set taitaapi olla niin aataminaikasta teknolokiaa että korjaus onnistuu itseltä. Köyhyys laittaa opettelemaan korjaamaan ;) .
e65/e66 bemuissa tuntuu sitten olevan niitä sähkövikoja sitten vähän enempi ja niiden korjaus sitten onkin vähän haastavempaa että joutuukohan ne unohtamaan.

eihän sitä mitään järkeä tuommosta ole ostaa, järkevää olisi vain ajaa volvoilla tai ostaa se corolla. Lukenut noita bmw/mersu foorumeita niin tuntuu olevan ihan yleistä että hinausautoilla mennään korjaamoille, itellä ei ole nuo puolimiljoonaa ajetut volvot jättänet ikinä tien laitaan.

kyllä ainakin yksi volvo pitää jättää taloon että jollaki pääsee liikkumaan jos/kun amerikanrauta taipuu ja saksanihme jättää tienposkeen :D:D:face::dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja mikä se luxus-auto on jos se on jostain 90-luvulta :D Aika karuja noi 2000-luvun alunki autot nykyisiin verrattuna. Kattoo jotain Ferrari Modenaa niin hyi saatana sitä sisustusta.

ainakin noi w220 500:set taitaapi olla niin aataminaikasta teknolokiaa että korjaus onnistuu itseltä. Köyhyys laittaa opettelemaan korjaamaan ;) .
e65/e66 bemuissa tuntuu sitten olevan niitä sähkövikoja sitten vähän enempi ja niiden korjaus sitten onkin vähän haastavempaa että joutuukohan ne unohtamaan.

eihän sitä mitään järkeä tuommosta ole ostaa, järkevää olisi vain ajaa volvoilla tai ostaa se corolla. Lukenut noita bmw/mersu foorumeita niin tuntuu olevan ihan yleistä että hinausautoilla mennään korjaamoille, itellä ei ole nuo puolimiljoonaa ajetut volvot jättänet ikinä tien laitaan.

kyllä ainakin yksi volvo pitää jättää taloon että jollaki pääsee liikkumaan jos/kun amerikanrauta taipuu ja saksanihme jättää tienposkeen :D:D:face::dance:

Tuosta olen aivan samaa mieltä että pitää jättää ainakin se yksi volvo talliin jos ei muulla pääse niin aina volvoon voi luottaa.:D kunhan kanisteri on mukana.(ainakun ei pääse tankilla huoltsikalle asti)
Tässä syksyllä meen Audi A6 2.7 V6 Biturbo Avant Quattro jätti sairaalan pihaan(bensapumppu levis) joudun soittaan naapurille et hae meen tallista toinen auto ja tuo se tänne 130km päähän no ei kuitenkaan se volvo. Mutta naapurihan toi auton. Isäntä hinas mä veivasin audin rattia ja sotkin jarrua on muuten v.. raskas veivailla käsi paketissa kun tehostin pois pelistä. (Suht harvinainen tilanne et molemmat samalla autolla liikenteessä mut olin tuon kätenitakia pelkääjän paikalla mutta empä kokoreissua sillonkaan)

Ja mikä se luxus-auto on jos se on jostain 90-luvulta :D Aika karuja noi 2000-luvun alunki autot nykyisiin verrattuna. Kattoo jotain Ferrari Modenaa niin hyi saatana sitä sisustusta.

luxus on luxus oli se sit vähän vanhempi :D
toi w221hän se ois unelma mutta sillon pitäs jo raskia 40k sijottaa ja se on liikaa käyttöautoon se.
Mercedes-Benz S * S 500 V8 390 hv Lang !! * Pitkä malli huippuvarustein ! * Yönäkö ! * Navi ! * Tv ! * Tsw 20" ! * Porrasperä 2006 - Vaihtoauto - Nettiauto
aika saatanan makee.

Perhana, tässähän alkaa katella ihan uusin silmin E60 sarjaa vuoden 2007 jälkeen, mieluiten 08, kun taitaa olla sisustaakin hieman uusittu. Hyvät päästöt = halvat verot ja kulutukset (nyt co2 päästöt 244g :E ja kiihtyvyys kuitenkin samaa luokkaa kuin 520i). Ja varusteita kun ei monessa pikkuautossa ole, aikanaan 10ke maksoin jaguarista ja on 4wd, nahat, sähköistuimet, monitoimiratti, sadetunnistin yms. Niin tuollaista samaa listaa haluaisi seuraavastakin ja tietty samat/paremmat tehot, nelivedon jätän kyllä pois, vaikka se mukava onkin. Mutta ongelma tämän kanssa on ainakin alustan osien saatavuus. Eikä noissa hintakaan näytä kovin paha olevan, kiitos uuden korimallin ainakin.

Mites noiden huolto? Onko jotain kummallista noissa bensavehkeissä?

Lang S-mersussa liian vähän tilaa? Älä nyt.

Koirasta lienee se ja sama onko autossa hierovat nahkajakkarat, jos se suljetaan sedain takaluukkuun?

Tai sitten olen missannut myynnissä olevat S-sarjan farmarit. "Lang" sana itsessäänhän tarkoittaa vain pomokuljetinta. Jos joku sellaisen ratissa istuu, oletan hänen olevan joku duunarikuski. :D

Koirasta lienee se ja sama onko autossa hierovat nahkajakkarat, jos se suljetaan sedain takaluukkuun?

Tai sitten olen missannut myynnissä olevat S-sarjan farmarit. "Lang" sana itsessäänhän tarkoittaa vain pomokuljetinta. Jos joku sellaisen ratissa istuu, oletan hänen olevan joku duunarikuski. :D

Takapenkille mahtuu vaikka siperianhusky ja sen veli.
Farmarit on erikseen.

Back
Ylös Bottom