En ole varma kuuluisiko tämä tänne osastoon,mutta nyt on saatava kesäksi coupe perseen alle ja kaksi vaihtoehtoa miellyttää ainekin silmää
mutta kun ei osaa päättää...
Jos jollain olisi omakohtaista kokemusta tai perusteluja miksi valita näistä alla olevista toinen,olisin enemmäm kuin kiitollinen.
Hankalaksi tämän tekee se, että minulla ei ole koskaan ollut ajossa kyseisillä merkeillä olevia menopelejä,joten en tiedä niistä juuri mitään,tyyppiviat,huollot,ajettavuus jne.
Eli ensimmäinen vaihtoehto:Volvo c70 2,3 T5 coupe manuaali vm.00
Autolla ajettu vajaa 200tkm ja kattava huoltokirja,sekä auto on kaikinpuolin erittäin siisti.Sisustan nahat ovat kuskin penkkiä lukuunottamatta kuin uudet,
kahdet uuden karheat renkaat hienoilla vanteilla ja alkuperäinen soitin vaihdettu 2din mankkaan,tummennetut takalasit ja bilsteinin alusta (näillä sinänsä minulle merkitystä,mutta kerronpahan samalla)
Autossa lisäksi varustelutaso varmaan tuon ajan kärkeä.
leimattu huomautuksitta 03.2013
väri hopea
Hinta:6500
Ja toinen vaihtoehto:Mercedes-Benz 230 compressor sport
Autolla ajettu 214tkm ja auto on kuin pakasta vedetty,en nähnyt maalipinnassa tai sisutuksessa mitään käytönjälkiä lattiamattoa lukuunottamatta
Vanteet löytyy renkaineen molemmille vuodenajoille tästäkin ja auto on täysin originaalikunnossa.Auton audiojärjestelmä vakiona oli kyllä hyvä,ei kuitenkaan aivan volvon tasoa,mutta riittävä.
Väri:musta
Hinta:8200
Mielipiteitä kiitos,mutta ei tyyliin"mä ostaisin jo sillä rahalla bemarin etc..