Auton ostamisen sietämätön tuska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nämä esittelyautot on kyllä usein mielenkiintoisesti hinnoiteltu. Tässäkin tapauksessa hintaa 14tkm ajetulla käytetyllä on 'vain' muutama tonni enemmän kuin kalleimmalla hinnastosta löytyvällä uudella outlanderilla.

Ainakin 20% ylihintainen

Hei, mitäpä sitä voi Delta-autolta odottaakaan :lol2:

Sovin kaupat Bemarista. Eli nyt se sitten lähtee. Maanantaina pitäisi nähdä perävalot. Hieman kyllä harmittaa, kun tiedän jo etukäteen etten koskaan elämässäni tule saamaan yhtä hyvää autoa ajaa yhtä hyvin varusteltuna, tai ehkä voitan lotossa joskus?

Mihis hintaan oot kauppoja sopinut, ihmeen nopeesti sait kaupat aikaseks.

Nyt sattui näpsäkkä, lähes uutta vastaava Mitsu tarjolle mutta väri... miksi, oi miksi jonkun pitää tilata tehtaalta punainen auto?

2007-mitsubishi-outlander-2_460x0w.webp

Joutuuko oikeesti pistämään Koff-auton?

Siis oikeesti, ootte kyllä uusine autoinenne ihan vitun sekasin. Ajatte sen vajaa 20tkm vuodessa ja kilometrille tulee hintaa 3,50 €. Menkää nyt vittu vaikka taksilla!

Siis oikeesti, ootte kyllä uusine autoinenne ihan vitun sekasin. Ajatte sen vajaa 20tkm vuodessa ja kilometrille tulee hintaa 3,50 €. Menkää nyt vittu vaikka taksilla!

10tkm viimeisen katsastusvälin aikana. :D

Tossa punasessa ois kyllä kivat semmoset 23" pimp my ride kromivanteet ja räppi soimaan subbareista.

Sitten kun jonkun löytää niin eikös sen joku osta nenän edestä :curs:

Tossa punasessa ois kyllä kivat semmoset 23" pimp my ride kromivanteet ja räppi soimaan subbareista.

Punanen aivan hieno väri kunhan on jonkinsortin metalliväri ettei aivan peruspunanen, viininpunanen menee hyvin ja tuo kuvassa oleva Mitsu ei näytä pahalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nämä esittelyautot on kyllä usein mielenkiintoisesti hinnoiteltu. Tässäkin tapauksessa hintaa 14tkm ajetulla käytetyllä on 'vain' muutama tonni enemmän kuin kalleimmalla hinnastosta löytyvällä uudella outlanderilla.

Ottamatta kantaa ko. auton hinnoitteluun, niin yleensähän hinnaston hinta on kuitenkin vasta lähtöhinta josta lähdetään liikkeelle. Lisävarusteet nostavat jo alemman keskiluokan kokoluokassa hintaa helposti sen 5-10k€, isommissa premiumeissa ei tarvitse paljoakaan varusteita ruksia kun hinta nousi yli 10k€.

Ottamatta kantaa ko. auton hinnoitteluun, niin yleensähän hinnaston hinta on kuitenkin vasta lähtöhinta josta lähdetään liikkeelle. Lisävarusteet nostavat jo alemman keskiluokan kokoluokassa hintaa helposti sen 5-10k€, isommissa premiumeissa ei tarvitse paljoakaan varusteita ruksia kun hinta nousi yli 10k€.

Joo, lohkolämmitin ja vetokoukku nostaa hintaa äkkiä jo 2000 euroa. Lisäksi toiset renkaat 1000e, metalliväri 1000e jne. Kyllä 30ke uudelle autolle kertyy aivan helposti hintaa 37ke. Japsille siis.

Sitten kun tahtoo hyvinvarustellun saksalaisen (MB/BMW) niin lisähintaa perusjapsin varustetasoon nähden tulee saman verran kuin se perusjapsi maksaa koko autona.

Sitten kun tahtoo hyvinvarustellun saksalaisen (MB/BMW) niin lisähintaa perusjapsin varustetasoon nähden tulee saman verran kuin se perusjapsi maksaa koko autona.

No jos business-varustellun bmw:n tai Merssun ostaa niin ei se kyllä häviä japsin perusvarustelulle, vakiona on kuiten kaikki välttämätön (tutkat, autom ilmastointi, vakkari yms.). Metalliväri onkin sitten heittämällä tuplat japsiin ja muissakin varusteissa huikeita eroja, vastapainoksi voi sitten valita tavaraa mitä japsiin ei saa.

Jos lähtee vaihtamaan autoa, niin kannattaako siihen omaan vaihdokkiin tehdä määräaikaishuolto juuri ennen vaihtoa, jos se on siinä vaihdon kohdilla ajankohtainen? Jos haluaa ajatella omaa lompakkoa ja sitä, että saisi siitä omasta mahdollisimman hyvänm hyvityshinnan?

^Mulla on sellanen fiilis, ettei autofirmoilla paljoa kiinnosta että teetkö sen vai et. Lähinnä niillä kiinnostaa, että meneekö sun auto ja paljon siitä saa. Jos oot huoltanut sitä muuten hyvin, niin en ite kyllä välttis lähtis tekemään. Merkin, mallin, varusteiden ja kilometrien mukaan ne sulle siitä maksaa. Ääripäät erikseen.

Näin ainakin omien kokemuksien mukaan.

Jos lähtee vaihtamaan autoa, niin kannattaako siihen omaan vaihdokkiin tehdä määräaikaishuolto juuri ennen vaihtoa, jos se on siinä vaihdon kohdilla ajankohtainen? Jos haluaa ajatella omaa lompakkoa ja sitä, että saisi siitä omasta mahdollisimman hyvänm hyvityshinnan?

Ei mitään järkeä. Vaihdokille ei kannata tehdä mitään ja tankki kannattaa ajaa tyhjäksi. Tyhjennät vain omat kamat valmiiksi autosta, että voit vaihtaa sen heti kun hyvä tarjous tulee.

Voiko muuten juuri tapahtunut työpaikanvaihto asettua tielle autorahoituksen saamisessa? Tein tossa 2,5 vuotta myyntimiehen hommia ihan vakkarisopparilla, mutta nyt vaihdoin myyntipäälliköksi toiseen firmaan ja olen virallisesti ottaen koeajalla vielä reilut 2 kk. Luottotiedot kunnossa, vuosien lähes täysin katkeamaton työhistoria ja säännölliset tulot, mutta onko homma niin, että autoa en voi vaihtaa:) ...ennen kuin on siis koeaika ohi?

Voiko muuten juuri tapahtunut työpaikanvaihto asettua tielle autorahoituksen saamisessa? Tein tossa 2,5 vuotta myyntimiehen hommia ihan vakkarisopparilla, mutta nyt vaihdoin myyntipäälliköksi toiseen firmaan ja olen virallisesti ottaen koeajalla vielä reilut 2 kk. Luottotiedot kunnossa, vuosien lähes täysin katkeamaton työhistoria ja säännölliset tulot, mutta onko homma niin, että autoa en voi vaihtaa:) ...ennen kuin on siis koeaika ohi?

halusitko kehua myyntipäällikön vakansillasi ja sillä että luottotietosi on reilassa :jahas: muuta pointia en postissasi näe!

halusitko kehua myyntipäällikön vakansillasi ja sillä että luottotietosi on reilassa :jahas: muuta pointia en postissasi näe!

Mua kiinnostaa todella tietää, että voiko noin mitätön juttu tulla tielle näissä rahoitusjutuissa...? Ja myyntipäällikköydellä retostelu on musta aika kusipäistä hommaa... myyntimies mä oon kuitenkin loppujen lopuksi, ei siinä sen kummempaa. Itse asiaan ->

Kyselin parilta firmalta välirahaa jos luopuisi omasta Audista. Aika tylyjä tarjouksia sain. Ei vaan jaksaisi itse alkaa myydä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom