Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän Lexus on ihan eri laatua kuin nää pösöt ja bemmit joita täällä jengi tuntuu jostain käsittämättömästä syystä ostavan. Lexus IS tai GS maistuis itsellekin ja niitä säännölisin välein tulee nettiautosta kuolattua , mut eipä onneks vielä ole iskenyt se äärimmäinen auton vaihtotarve. Ei muuta kuin haet Lexuksen alle ja alat nauttia ajamisesta ilman huolia :thumbs:
Että vaan 14.000 euroa kalliimpi mitä mun ostama pösö. Että joo, sillähän ei ole mitään merkitystä minkäverran siihen autoon haluaa rahaa laittaa?
Niin joo, näinhän se varmaan on. Halvin Lexus kriteereillä 2008 tai uudempi ja mittarilukema alta 100.000 on 22.000 euroa. Että vaan 14.000 euroa kalliimpi mitä mun ostama pösö. Että joo, sillähän ei ole mitään merkitystä minkäverran siihen autoon haluaa rahaa laittaa?
Siihen en ota kantaa onko Lexus se huolettomampi mitä Bemari kun ei kumpaakaan ole ollut varaa hankkia järkevän ikäisenä. Kai ne suht samassa hintaluokassa on että silleen voi vertaillakin Lexusta ja Bemaria.
Meidän pösö lähti sitten Laakkoselle tai lähtee ens tiistaina. Joku päätti tökätä pusun takaapäin kysymättä lupaa. Vaimo ja pojat sillä ajeli silloin. Ei henkilövahinkoja mutta kustannusarvio 4000 euroa. Saavatpa pistää sen vakkaviiksen samalla kun se siellä 3-4 päivää jumittaa.
Oletko koskaan omistanut ranskalaista autoa?Siihen on syynsä miksi ranskisten arvonaleneman käyrän kulmakerroin on aivan toista luokkaa kuin monella muulla kotterolla, näkyy aika selvästi noista katsastustilastojen hylkäämisprosenteista ja kadunvarsilla.
Kyllä, olen patonginvihaaja.
Oletko koskaan omistanut ranskalaista autoa?
8000e auto ja 4000e remontti? Ihme ettei lunariin mennyt kun 35%:sta mentiin yli korjauksen hinnassa vrt auton arvo
Siihen on syynsä miksi ranskisten arvonaleneman käyrän kulmakerroin on aivan toista luokkaa kuin monella muulla kotterolla, näkyy aika selvästi noista katsastustilastojen hylkäämisprosenteista ja kadunvarsilla.
Kyllä, olen patonginvihaaja.
Oletko koskaan omistanut ranskalaista autoa?
Noita katsastustilastoja on ihan typerä tuijotella, kun siellä otetaan kaikki käsijarruvaijerin löystymiset ja kiveniskemät polttimoiden umpioissa huomioon ja nämä kun ei ole merkkikohtaisia.
No eihän se alenema niin paha ole, jos 20te Pösö tipahtaa 8te hintaan. Meinaan että jos ostaa 60te Lexuksen ja saa siitä 30te. Prosentteina toki pudotus pienempi :D
Onhan ne kuulma ihan hemmetin mukavia ajettavia mitä nuo vähän onnettomammat tuttuni ovat kertoneet omistamistaan patongeista, mutta suurimman osan ajasta tuntuvat olevan telakalla.
Valitettavasti itse teen vielä anjovikseen järkytävän kalliita remontteja, mutta eiköhän se kohta taas ranskikseen vaihdu.Turhaan huutelet tuleen. Täällä rahamiehet tekee Saksalaiseen katumaasturiinsa meidän autojen hintaisia remontteja. ;) Mutta eipä hylätä katsastuksissa.
Ja tottakai nuot merkkipajat vetää överihinnat ja tilaa kaikki uudet palikat AINA kun kyseessä on VAKUUTYSYHTIÖN maksama remontti. Että ei tarvi ihmetellä miksi vakuutukset on aivan törkeen hintaisia. Minä en ikinä maksaisi 4000 euroa tuosta rempasta mikä autoon tehdään..
Kyllähän Lexus on ihan eri laatua kuin nää pösöt ja bemmit joita täällä jengi tuntuu jostain käsittämättömästä syystä ostavan. Lexus IS tai GS maistuis itsellekin ja niitä säännölisin välein tulee nettiautosta kuolattua , mut eipä onneks vielä ole iskenyt se äärimmäinen auton vaihtotarve. Ei muuta kuin haet Lexuksen alle ja alat nauttia ajamisesta ilman huolia :thumbs:
Ampukaahan alas unelmani kun olen alkanut harkitsemaan Lexuksen ostamista ensisijaisen kriteerin ollessa luotettavuus.
Muita kivoja:
- tomaatti
- neliveto
- tilaa
Siinä tapauksessa kannattaa ottaa rahana eikä viedä laitettavaksi, rahathan on sinun ja sinä päätät miten tehdään.
No kyllä sä tuosta semosen 2-3 tonnia saat rahanaki, viet sitten nyrkkipajalle tai korjaat nippusiteillä ja ilmastointiteipillä ja olet tyytyväinen kun sait rahaa. Ite oon aina ottanut rahana kun noita tökkäyksiä käynyt. viimeksi taisin saada 800ekeä ja korjasin volvon ostamalla 7?euron suoran rekisterikilven :D