Olikin vain 400€.Päätin juuri korjauttaa vm. 1991 Golfia noin 500€ (molemmat hihnat ja vesipumppu)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikin vain 400€.Päätin juuri korjauttaa vm. 1991 Golfia noin 500€ (molemmat hihnat ja vesipumppu)
Koeajoin tollasta E400 viime keväänä ja olihan sillä vitun kiva ajaa! Kaikkia herkkuja löyty harman kardoneista lähtien. Laskeskeltiin että kun se on tehtaalta lähteny ni 1000e/kk on tippunu hinta. Auto oli muistaakseni 2004vm., reilu 100tkm ajettu ja vähän vajaa 25000e.
ei ois passannu alkaa selamaan nettiautoa. Kylläpä alkoi himottamaan tuo kyseinen yksilö. hinta ja laatu tuntuu ainakin ilmoituksen perusteella olevan kohdallaan. Järetönhän tuo on silti mun miljuuna volvoihin verrattuna.
Nyt on autokaupat tehty. Vanha Carina lähti Poriin jollekin jobbarille, varsin asiallisen oloinen tyyppi. Vein sen Tampereelle jossa tehtiin rautatieaseman pihassa paperit ja auto jatkoi siitä uuden omistajan matkassa.
Siitä sitten Espooseen ja ennalta sovitut autokaupat toteutui kun auto oli sitä mitä meilissä sovittiin. 2007 vuoden 307 SW Olympia malli. 2 litrasella 143 hw koneella. Automaatti-ilmastointi, lasikatto, vetokoukku jne perussetit löytyy. 79 tonnia ajettu. Viime syksynä tehty jakopääremppa ja näissä tyyppivikana olevat etujarrut myös uusittu.
Puskurissa alhaalla reikä, pystyy fiksari korjaamaan mutta ei siitä uutta vastaavaa saa, tästä hyvästä lähti kohtuu hyvin hinnasta. 8200 euroa kiitos ja näkemiin. Cruise tuohon pitää vielä käydä laittamassa jos ei kovin turhan kallis operaatio ole.
Kulutus on erittäin suuri kaupunkiajossa ja takakonttia et tule saamaan auki koko talvena. Jäätyy se mikrokytkin heti kun ensimmäinen paikka tulee. Nämä pystyn sanomaan kokemuksesta. Meillä oli sama auto joskus. Hyvä ajaa ja yllättävän pirteä motti.
Jos on piuhat valmiina ni ei pitäisi paljo yli satasta maksaa.
Kerro mistä tuon saa satasella niin että toimii niin vien sinne...
...jos siis oli minulle kuten oletin?
Kai siellä valmiina tietyt jutut on, viiksi siihen pitää laitta. 250 euroa oli Laakkosen hinta.
Kerro mistä tuon saa satasella niin että toimii niin vien sinne...
...jos siis oli minulle kuten oletin?
Mulla on yks tuttu joka tekee halvalla näitä tyyliin iskarin ja raidepäiden vaihtoja jne, harrastelumielessä. Osaa tehdä ja on tehnyt paljon, pesee varmasti laadussa nämä "merkkihuollot" mutta taas nyt vähän epäilyttää viedä näissä sähköpuolen jutuissa minnekään jossa ei ole mitään muuta kukin ns perävalotakuu. Ehkä olen vähän tyhmä.
.
Menee hieman ot: mutta tekeekö se tuttu sitten raidepään vaihdon jälkeen ohjauskulmien tarkistuksenkin ja omaa siihen laitteet?
off-topic: Pösöön voipi käydä Citikan vakkarisäädin. Ainakin aikaisemmassa 305 Pösössä mikä meillä oli, niin sen viiksi oli presis sama mitä muissakin PSA konsernin autoissa. Paitsi, että se Citikan viiksi oli paaljon halvempi.
Mutta asiaan liittyi muitakin hauskuuksia. Osa huolloista kieltäytyy ohjelmoimasta viikseä. Syynä on ollut "kun sitä ei ole ostettu uuden auton yhteydessä". Itse tätä asiaa tuli tosiaan tutkittua, kun yritin vaimon 305:een vakkaria saada. Forumeilla osa sai sen, osa ei. Ja hinnat heittelivät laidasta laitaan. Itse opertaatiohan on vain viiksen kiinnitys ja softan enablointi.
Vakkarisäädin ja keskikyynärnoja. Ne on ne tärkeimmät auotssa :D Pulteilla ja prikoilla saa säädettyä vielä kuskinpenkin oikeaksi.
Lisätään tuo kaistatunnistin, niin voi ottaa pikku päikkärit turvallisestin suoralla tiellä:D
Nyt on autokaupat tehty.
Menee hieman ot: mutta tekeekö se tuttu sitten raidepään vaihdon jälkeen ohjauskulmien tarkistuksenkin ja omaa siihen laitteet?
Paskan auton tietää omistaneensa vasta sitten kun on omistanut Bemarin "kaikilla varusteilla".