Mun unelma-auto, Hondan Ridgeline, ei vaan nykyisellä ajomäärällä ole mitenkään mahdollinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkä hintaluokan autoja tarkoitat?Tullut katseltua aika paljon ulkomaiden tarjontaa ja kyllä mua kovasti ihmetyttää miksi kukaan enää Suomesta autoa ostaa.
Suomessa n25-35k€ hakusessa jokin tehokas +350hp pirssi vm 2005-7Minkä hintaluokan autoja tarkoitat?
Mahtaako olla lama päällä, mutta eipä tunnu käytetyissä olevan oiken valikoimaa.S/V60:tä koitin katsella netistä eikä niitä ole kuin muutama. Varsinais-Suomesta kun etsii alta 100tkm ajettua dieseliä, niin haku palauttaa 17kpl ja siinäkin on mukana jo jotain Alfaa ja Nissania...Tässä taas yksi syy lisää harkita Saksasta tuontia. Ongelma tosin niissä on vaihto muutaman vuoden päästä. Taas saa kuunnella vittuilua liikkeissä.
Katsoin Hondaa mutta semmoinen 90-luvun meininki aasialaisissa autoissa ei oikein iske. Penkit on mitä on, ajettavuus jne...Sitäpaitti Accordeja on 2kpl omilla kriteereilllä myynnissä ja nekin itse asiassa ylittävät budjetin. Niitä 150hp malleja toki on, mutta kun autolle on saatu 1600-1700kg painoa, niin eipä se paljoa lämmitä :(
Suomessa n25-35k€ hakusessa jokin tehokas +350hp pirssi vm 2005-7
http://www.nettiauto.com/audi/s6/7094398 esim tälläisen saisi n20k€ Suomeen rekisteröitynä.
Tullut myös katseltua ns perusautoja ja esimerkkinä Hyundain i30:kin tulee halvemmaksi hakea vaikkapa virosta.
Jeba. Itsekkin taas miettinyt prätkää mutta kun ei helvetti siinä ole oikeasti enää mitään järkeä.. Pari hassua kuukautta hyviä kelejä ja loppuvuosi täyttä paskaa :( Perhana kun ei itseä oikein noista ton hintaluokan nelikoista miellytä kun toi S6 ja jotenkin on sellainen fiilis että toi auto tulisi ihan järkyttävän kalliiksi. Etuvetoa ei viitsi edes miettiä noilla tehoilla ja takavetokin on vähän arveluttava, 400hp takapyörillä ja suomen 7kk talvi o_OJoku tämmönen tehokas, mielellään nelivetoinen bensamoottorinen käyttöauto on alkanu houkutella itteäkin. Nykyisen moottoripyörä + diesel auto kombon kun vaihtais pelkkään autoon niin tuskin kulut vuositasolla paljoa ainakaan nousisi Toki joku 2008-> m3 sedanina olis kans mieleen, mutta hinta pompsahtaa sitten jo sen verran ettei oo itelle mielekästä laittaa niin paljoa rahaa kiinni autoon...
Jeba. Itsekkin taas miettinyt prätkää mutta kun ei helvetti siinä ole oikeasti enää mitään järkeä.. Pari hassua kuukautta hyviä kelejä ja loppuvuosi täyttä paskaa :( Perhana kun ei itseä oikein noista ton hintaluokan nelikoista miellytä kun toi S6 ja jotenkin on sellainen fiilis että toi auto tulisi ihan järkyttävän kalliiksi. Etuvetoa ei viitsi edes miettiä noilla tehoilla ja takavetokin on vähän arveluttava, 400hp takapyörillä ja suomen talvi o_O
Kokeilen ensin, tuomitse sitten. Pelkkien numeroiden mukaan jos ostat niin et ehkä saa sitä mitä luulet. Tää on monessa nähty, japseissa usein tuntuu hevoset olevan kotona kavereineen tehomittauksissa. Muistelen että ainakin Hondan ja Subarun dieselissä on ollut +15-20 hv enemmän kuin on luvattu. Toyotaan ei uskalla enää sekaantua.
Sitä sisälaatua jos haluat niin VAG vaan, mutta mieluummin itse ajelen teknisesti luotettavalla vähän karummalla kiesillä kuin pelkään kuuden tonnin remonttia joka käynnistyksen yhteydessä.
Jeba. Itsekkin taas miettinyt prätkää mutta kun ei helvetti siinä ole oikeasti enää mitään järkeä.. Pari hassua kuukautta hyviä kelejä ja loppuvuosi täyttä paskaa :( Perhana kun ei itseä oikein noista ton hintaluokan nelikoista miellytä kun toi S6 ja jotenkin on sellainen fiilis että toi auto tulisi ihan järkyttävän kalliiksi. Etuvetoa ei viitsi edes miettiä noilla tehoilla ja takavetokin on vähän arveluttava, 400hp takapyörillä ja suomen 7kk talvi o_O
Minkä vuoden S6 oot miettinyt?
Itse oon aivan rakastunut tohon 2000 vm S6:een millä nyt ajanut 2000-4000km. 340-390hp riittää liikuttamaan tota laivaa ihan kivasti, eikä tarvi vesisateellakaan katsella luistoneston välkkymistä, toisinkun edellisellä etuvetosella ym... Sopivan hiljanen ja tarvittassa murisee kaasua painaessa mukavasti. Helvetin mukava myös käsitellä nopean ja kevyen ohjauksen ansiosta.
On muuten vanhin auto mitä oon omistanut, muttei haittaa tippaakaan. Alkanut jotenkin silmäkin tottua tohon koriin, vaikken siitä ihan liikaa aiemmin pitänyt... Käyttövoimaverohan tossa on tällä hetkellä ~280e/v ja nousee vähän yli 300euroon 2006 jälkeen, kun on alle 2001 vm.
Edelliset autot:
VW Jetta VR6 2.8
Volvo V50 T5 2.5T 2005
BMW e46 330dA 2002
Ford Mondeo ST220 3.0 2005
http://www.nettiauto.com/audi/s6/7094398 Tota uudempaa korimallia katsellut.. On vaan tosiaan ilmeisesti tässäkin menty huonompaan suuntaan, toi vanhempi 340hp S6 on kuulemma kaikin puolin kestävämpi laite kuin toi uudempi.