- Liittynyt
- 13.7.2005
- Viestejä
- 582
- Ikä
- 34
Jos hyvä säkä käy saa rahalle vastinetta jos huonosti niin korjaukset imee helposti 5-10k€
Tosin nimeä yksi automerkki/malli johon tämä ei pätisi? ;) Hintaluokka siis 15-20k€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos hyvä säkä käy saa rahalle vastinetta jos huonosti niin korjaukset imee helposti 5-10k€
Tosin nimeä yksi automerkki/malli johon tämä ei pätisi? ;) Hintaluokka siis 15-20k€.
Tosin nimeä yksi automerkki/malli johon tämä ei pätisi? ;) Hintaluokka siis 15-20k€.
-07 octavia tdi 130-220tkm ja alle 2 vuotta ajeltu. Normaalin kulumisen lisäksi on kaksi kertaa mennyt pienistä asioista vikatilaan, mutta näistä selvitty about 10€ korjauksilla. Ensimmäisen ja toisen vian välillä taitaa olla vuosi ja lähes 70tkm eli kohtuullisen luotettavasti palvellutIhan mielenkiinnosta kohtuu uusein autojen omistajat. Oletteko päässeet vuottakaan putkeen ilman ylimääräisiä korjaamo käyntejä? Omalta kohdalta joudun vastaamaan ettei yksikään mun vageista ole tähän päässyt :fuckyeah:
Onko porukalla kokemuksia Mazda 6 dieselistä. Harkinnassa olisi 2012 vuosimallin 2.2 TD 163 hv versiona.
Mitäs mieltä pakkiksen automiehet Bemarin 320d E46:sta,kovasti autokuume päällä ja noita kattellu,tietysti se 330d kutosineen olis miehekkäämpi,mutta budjetti kasvais. Osa varmaan sanoo,että on sen budjetin kasvun arvosta, mutta kysellään nyt jos jollain olis mielipiteitä tosta 320:stä
En tiedä miten ison virheen tein, kun lähdin tänään vapaapäivän kunniaksi vain ja ainoastaan katselemaan autoja ilman mitään tarkoitusta vaihtaa. Kävi kuitenkin ihan toisin, auto vaihtui jo toisessa liikkeessä. Huomenna aamulla on morkkis. :D
Mikäs auto tuli? Itsekin ajattelin maanantaina mennä vähän vaan kattelemaan
No en varmaksi tietenkään osaa sanoa, mutta esim -> Skoda Octavia ja jakopääketju tuskin tuossa "oikeat kustannukset" 9000€ lähentelee.. tilalle ei siis myöskään saa uutta moottoria vaan "vaihto-osan". Parempi tietenkin tuokin vastaantulo, joillakin merkeillä ei välttämättä saa mitään tuossa vaiheessa
Voi prkl kun ei vaan autoa löydy. Rahat on valmiina jne. mutta vaihtoautoja vaan ei ole. Koitain etsiä esim. V60 D3:ta tjsp mutta joko hintapyynnit ovat naurettavia tai sitten yritetään myydä jotain karvalakkeja. Kyllä tämän hintaluokan autossa pitäisi olla jo xenonit ruksittuna. Mutta ei, joku lohkolämppäri on hienointa mitä autoon on ollut varaa laittaa.
Muita merkkejä ei oikein ole. Joko on ongelmia epäluotettavuuden kanssa tai sitten ei vaan ole mitään mielenkiintoista mallia. Eli vähän tehokkaampi naftakone, ehkä automaattia jne.
Onkohan lama vaikuttanut autokauppaan? Paikallisilla myyjillä ei ole oikein mitään tarjolla hallissa. Lehtien mukaan täällä on "muhkea yli 1000 auton valikoima" käytettyjä, mutta niin juu ne on kaikki semmoisia 3000€ linttoja...Muutama uudempi on, mutta niiden hinnat pidetään korkeana koska muuten ei tule yhtään rahaa kauppaan.
Tarttee alkaa katselemaan kohta taas bytbilistä tai autoscoutista.
TSI-moottorista ja tuosta linkistä vielä sen verran, että minäkin luulin moottoririkkojen johtuvan huonolaatuisesta ketjusta, voi osa johtuakin, mutta kun otin paikallisessa VW-liikkeessä asian esille, niin vika ei olekaan ketjussa vaan kuulemma ketjun kiristäjissä. Öljynpaine laskee liian nopeasti jolloin ketju aina hyppää. Voi olla, että se huoltomekaanikko suolsi täyttä paskaa. Minä en tiedä.
Kyllä, yleinen mielipide tosiaan on sellainen, että 1.9 on luotettavampi ja itse kallistun myös siihen suuntaan ryhmäpaineen ohjaamana. Ja itsehän omistan tuollaisen ja mukava pelihän se on. Ei ole raketti, mutta kyllä sillä pärjää ja kuluttaa hemmetin vähän. Mulla on nyt keskikulutus 4.4 ja siinä on kaikki ajot kesärenkaiden vaihtamisen jälkeen. Kannattaa muuten katsoa mieluummin tuosta sun vuosimallirajan alkupäästä sitä autoa. Ai miksi? No siksi kun -06 noihin alkoi tulla hiukkassuodattimia - ja usko mua - haluat sellaisen missä sitä ei ole. Mäkin tein valinnan ihan sillä perusteella. On edes hiukan huolettomampaa kun ei tarvitse huolehtia milloin se menee tukkoon (ei jos, vaan kun) tai pitäiskö tyhjentää koko pönttö ja mitä sekin taas maksaa ja niin eespäin. Helpommalla pääsee kun ei sekaannu kyseiseen paskapönttöön ollenkaan.Farkku pitäisi saada, dieselkone ehdoton, koska pihassa ennestään kaksi bensasyöppöä joista toinen lähtee kiertoon. Vetokoukku pitää olla, kärryä on vedettävä silloin tällöin. Mieluiten manuaalina. Lähipiirissä hyviä kokemuksia Skoda Octavian 05-08vm. dieseleistä, olen aika paljon yhdellä 1,9tdi Oculla ajanut ja hyvähän se on ajella. Pari mieluista yksilöä bongattu nettiautosta, mutta molemmat ovat 2-litraisia. Kovasti olen koittanut netistä katsella vertailuja 1,9 vs 2,0-koneissa, molemmissa hyvät ja huonot puolensa. Kaksilitraisessa pumppusuutinongelmia, pikaisella googlauksella kalliita perkeleitä, vajaa 500e/kpl. Kannattaako suosiolla ostaa 1,9-litrainen, yleisen mielipiteen mukaan kuitenkin jonkun verran luotettavampi ja kyllä tuollakin maantiellä ohittelee ihan kivasti? Tosiaan budjetti on tollainen 5 000e.