Autokoulu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt mulle on tullu joku kammo, ku yks ajotunti auto sammu ainaki neljä kertaa risteykseen, enkä meinannu päästä siitä enää ollenkaan liikkeelle. Nyt mulla on joka kerta liikkeellelähtemisen kanssa ongelmia. Ärsyttävää.

Pistä kunnolla kaasua. Oma ajo-opettaja sanoi alussa, että "anna sen huutaa, ei se nyt vielä oo nii justiinsa". :)

Eikä tuo auton sammuminen ole vielä laitonta. Sammuttelen itsekin vielä joskus ja näkyy sitä sattuvan muillekin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Byäääh, ja nyt ei menny teoriakoekkaan läpi. :itku: Mä kuulun siihen onnettomaan 30%:iin, jotka ei pässy läpi (kone kerto läpäsy prosentit lopuks.)

Emmä mistään kirjasta viitti lukea, ku netissä voi harjotella vähemmälla vaivalla ja mun AD/HD aivoilla opinki varmaan helpommin sieltä.

Tulin just liukasradalta. Oli ihan siistii.

Tänään oli muuten Satakunnan Kansassa autokoulunopettaja, joka kertoi, että kuun loppupuolella inssit usein ajattavat "prosenttilenkin". Prosenttilenkillä kurotaan reputtaneiden kiintiötä kiinni. Kantsii siis varmuuden vuoksi yrittää saada se inssiajo kuun alkuun...

Tänään oli muuten Satakunnan Kansassa autokoulunopettaja, joka kertoi, että kuun loppupuolella inssit usein ajattavat "prosenttilenkin". Prosenttilenkillä kurotaan reputtaneiden kiintiötä kiinni. Kantsii siis varmuuden vuoksi yrittää saada se inssiajo kuun alkuun...

miten helvetissä on mahdollista että on jotkut kiintiöt inssiajoissa. joissakin yo kokeissa sen ymmärtää kun vertailupohjana ovat toiset kirjoittajat ja omaa suoritusta arvioidaan SUHTEESSA muihin. autoilussa olet joko pätevä liikkumaan yksin muun liikenteen seassa tai et.

tuota kiintiöjuttua välillä kuulee ja jos on totta niin ei voi sanoa kuin että vitun naurettavaa ja typerää touhua jälleen kerran.

Opettajan mukaan inssit voivat tehdä ajoonlähtötarkastustestin, eli pitäisi osata kattoa öljyt sun muut hässäkät, eikä minulla ole niistä juuri harmainta hajua. Jos joku fiksu voisi hieman valaista :anovakatse:

Keskiviikkona ois teoriakoe.. ja sit perjantaina inssi jos teoriakoe menee läpi.. Kuinka vaikee se teoriakoe on jos vertaa nettiin ja cd harjotuksiin? netissä ja cd:llä oon harjotellu ja on ollu melko helppoja..

autokoulu makso 1600€..

Keskiviikkona ois teoriakoe.. ja sit perjantaina inssi jos teoriakoe menee läpi.. Kuinka vaikee se teoriakoe on jos vertaa nettiin ja cd harjotuksiin? netissä ja cd:llä oon harjotellu ja on ollu melko helppoja..

On se ehkä hieman vaikeampi muttei merkittävästi. Itse asiassa mulla meni itse kokeessa paremmin ku harjotellessa ku keskitty oikein kunnolla, eli eiköhän se siitä..

Editti: Höhö nythän sä taidat tietää sen jo itekki.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dodii, varmaan alottelen marraskuussa autokoulun, kun Joulukuussa syntyny niin menee inssi jokatapaukses Tammikuulle. Toivottavasti sitten Tammikuussa lukis kortissa ABC ja pikku e. Armeijan jälkeen jotain lisää tulossa, mikäli kuljetukseen ikinä pääseen(sakkoja/liikenne rikkomuksia kun ei saisi olla)

Juu jotenkin näin itsekkin olen asian ymmärtänyt. Eli vissiin parkkisakkoja saa pari olla jne. mutta ei mitään rattijuopumuksia törkeitä ylinopeus sakkoja yms..
Mulla kesällä kävi kolari, ajoin piikillä semmosta 80-90km/h asuntoautoa perään joka ajo max: 30km/h kun sen edellä meni letka ja letkan kärjessä kaivuri.. MUtta onneksi sakkoja ei tullut eikä halvaantumista.:rock:
Siis tuollainen edellä mainittu tilanne ei pitäisi vaikuttaa periaattees millään tavalla Kuljetukselle pääsyyn.

Zone-sarja -42%
Mitä luulette, että kannattaako mennä jo viikon tai kahden päästä autokouluun. BC olis tarkotus hommata... 21.1 täytän

älä mene, tosi vittumaista jos on ajoa kerran 1-2viikossa yms.

Ok... mikä olis sopiva aika? Ei kuitenkaan ihan miniajalla haluttais, että jos ei joskus pääsekään tunneille niin ei venyis kortin saanti pahasti.

Edit: ehkäpä sitä vois ite käydä kysyyn autokoulustaki niin ei kaikkia tarttis täällä kysellä :D

Ok... mikä olis sopiva aika? Ei kuitenkaan ihan miniajalla haluttais, että jos ei joskus pääsekään tunneille niin ei venyis kortin saanti pahasti.

Mulla oli synttäreiden ja ekan autokoulutunnin välillä aikaa vähä päälle 2kk, ja tolloin ajotunteja oli yleensä kerran viikossa. Ehkä sun kannattais mennä joskus marraskuussa, ku tossa on jouluki välissä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom