Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites kauan porukalla yleensä menee siihen, että ei auto enää sammu jatkuvasti liikkeellelähtiessä? Mulla tota tapahtuu vielä vähän liikaa, tosin enhän mä paljoa oo vielä edes ajanu. Muuten menee mun mielestä ihan hyvin, vaikka oonki ehkä ajotyyliltäni muille kokeneimmille kuljettijille vielä "just kortin saanu idiootti" :D
5 Minuuttia
ööh. Mä meinasin, että sitte, ku on saanu kortin ja ajaa omalla autolla.
ööh. Mä meinasin, että sitte, ku on saanu kortin ja ajaa omalla autolla.
Nojoo. Ei varmaan kaikilla oo mitään ongelmia, mut mulla on ku tossa meidän Renault Lagunassa on hiton korkeella se kytkimen kosketuskohta ainakin verrattuna siihen autokoulun Toyotaan.
Tietääkös kukaan missä autokoulussa tampereella on halvin 2.vaihe? Ja omalla autolla ois tarkotus mennä. Opetuksen laadulla nii väliä kuhan on nopeesti pois alta, turhia tommoset prkl kakkosvaiheet...
Nii ja kun oon käyny ton toisen vaiheen, niin saanko sitten uuden ajokortin johon tarvii sit uudet kuvat yms?
Nojoo. Ei varmaan kaikilla oo mitään ongelmia, mut mulla on ku tossa meidän Renault Lagunassa on hiton korkeella se kytkimen kosketuskohta ainakin verrattuna siihen autokoulun Toyotaan.
Jes! Tänään kirjalliset läpi!
ei jumalauta. ei millään pahalla, mutta miten voi edes tollasta töppiä tehdä ettei inssissä stop merkkiin pysähdy. sama ku ajais päin punaista. ymmärrän että siellä on paineita, mutta IMO tuo on niin paha töppi että inssi sais ajella jo auton konttorille heti tollasen töpin jälkeen.
Kaippa se johtuu jännityksestä. Kaveri kiskoi ekassa inssissä surutta punaisia päin, kun ei tosiaan huomannut niitä edes.