Auto "pukeille" Espoossa

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nyt tarvitsis neuvoja.

Pakoputki irtosi katalysaattorista, helppo hommahan toi on laittaa kiinni. Mutta tarvitsis saada auto pukille, niin sais kiinnitettyä sen takaisin.

Onkohan Espoossa paikkaa missä auton saisi ylös? Minulla on muisti kuva, että jossain huoltoasemalla olen nähnyt tälläisen itsepalvelu nostimen. Onko jollain tarkempaa tietoa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
aloitus maksu on varmaan jotain 6-7euron luokkaa. se sisältää noin 20minuuttia. sen jälkeen alkaa minuutti veloitus joka on noin 20sentin luokkaa. noin se ainakin yleensä noilla nesteillä on mennyt.

Zone-sarja -42%
Ite kävin just muutama tunti takaperin muuralan nesteellä, 6e/30min joka on myös vähimmäisveloitus, sen jälkeen 20snt/min.
2 pukillista hallia siellä eikä tarvinnu jonottaa yhtään. :)

Paljon kiitoksia vastanneille. Soitin tonne Olarin nesteelle ja siellä hinta on 5.90e/20min. Sen jälkeen 0.29e min.

Pakko hehkuttaa pakkista, nopeampi kuin google:rock:

Noi ti-hallit on ok jos remppa menee hyvin, mutta vähänkin takaiskuja niin tuntuu lompakossa epämukavalta. Yleensä oon lainannut porukoiden autokatosta ja akselipukkien varassa tehnyt, jos jotain on auton alla pitänyt laittaa. Pakoputki on vähän ikävä tiputtaa tolleen syliin..

Pitäis tuntea joku kaveri joka on jossain korjaamolla töissä, pari kertaa olen päässyt täysin varustetussa korjaamossa laittamaan jotain ja onhan se aivan eri juttu kun työkalut on kaikki esillä valmiiksi, kunnon ruuvipenkit jne. jne. ja auto katossa.

Kävin tuolla T1:sellä. Nopeasti menee kyllä aika.

Ja helppo homma muuttui vaikeaksi. Eli ei ollut liitos irronnut "nätisti", vaan hitisiauma pettanyt. Kolme vuotta vanha deawoo(siis emännän:) ) ja nyt jo putki pettää. Ei saa tohon uutta putkea, kuin maahantuojalta. Varuste pakoputkia ei noin uusiin autoihin saa.
Pitää mennä ensi viikolla uudestaan tonne nesteelle, kun saan uuden putken loppupään. Toivottavasti ei mene helvetisti aikaa, tulee muuten kalliiksi.

Ehkä jo myöhäistä mutta tollaset pakoputkiviat kannattaa korjauttaa Pakoputkihuolto Risto Tiittasella Kannelmäen ostarilla. Homma toimii jonoperiaatteella eli aikaa ei voi varata. Aamulla puol seiskaksi paikalle niin pääsee ekan kolmen auton joukossa sisään. Homma tehdään odottaessa tai avaimet voi jättää sinne ja noutaa auton myöhemmin. Yleinen veloitus pienelle hitsaustyölle on 20 euroa, sit jos joutuu jo jonkun vaimentimen/jouston tai muun vaihtamaan niin maksaa 50-100 euroa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienot nostot.. sama teksti toisessa treadissä. Onko oikein oma lafka vai miks pitää mainostaa? Ja en klikannut linkkiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom