Audio Pro Cinema Precision

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Angelos
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Angelos sanoi:
Juu. Kiinnostaisi kuitenkin tuo paketti, koska on "alennuksessa". Joten mielipitetiä siitä?

Kuuntelematta noi merkistä riippumatta kuullostaa tukkoiselta. Kannattaa vertailla eri merkkien hintoihin. Ei toi nyt erityisin kalliilta vaikuta. Maksoinkohan joskus suht vastaavasta Eltax paketista 2500mk.

modified sanoi:
Kuuntelematta noi merkistä riippumatta kuullostaa tukkoiselta. Kannattaa vertailla eri merkkien hintoihin. Ei toi nyt erityisin kalliilta vaikuta. Maksoinkohan joskus suht vastaavasta Eltax paketista 2500mk.

Olen pihalla kuin lumiukko sen suhteen, että mitkä ovat hyviä ja mitkä huonoja merkkejä. Audio Pron ja Eltaxin lisäksi, mitä muita "hyviä" merkkejä on? Voisin yrittää jotain sopivan hintaista niistäkin tähystää sitten.

modified sanoi:
Lueppa tuo ketju läpi minkä laitoin.

Luin jo toiseen kertaan ja ymmärrän vinkin, että ei kannattaisi tällaisia halpispaketteja ottaa. Mutta mitä muita MERKKEJÄ kannattaisi pitää silmällä? Se ei ainakaan minulle tuosta ketjusta selvinnyt.

Ilmeisesti sinulla on vaffari ja DVD soitin? Jos ostaisin paketin, niin ostaisin sellaisen mikä olisi oikeasti HALPA, koska se menee vaIihtoon kuitenkin, mutta kuitenkin sellainen, jossa kaiuttimet olisivat kaiuttimia eikä mitään saippuarasioita. Merkillä tuskin on mitään merkitystä. Varsinkin halppispaketeissa on turhaa maksaa merkistä.

Kyllä oon ite iha hyvii Audio Pro kaiuttimii tavannu, mutta yksiäkään hyviä Eltaxeja ei oo tullu vastaan. :S

Back
Ylös Bottom