Audi TT 165 kW quatro vai bmw 330d

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

John_Doe

Banned
Liittynyt
21.7.2008
Viestejä
341
Elikkäs pitäisi auto laittaa ja yllä ovat vaihtoehdot... vm. about 2000-2002. Tiedän aikas lailla eri tyylisiä mutta ei oikein osaa päättää. Tilaa en tarvitse ja kilometrejä tulee n. 10 000/v.
Audissa houkuttelee sporttisuus ja bmw:ssä vääntö/automaatti/vähäinen kulutus. Pitänee huomenna käydä koeajamassa molemmat niin on viisaampi.

Mitäs mieltä porukat ovat? Hyviä ja huonoja puoli molemmista. Olen kuullut, että bmw:ssä olisi moottori/turbo vikoja, kenelläkään tietoa näistä?
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aikalailla samoja vaihtoehtoja olen tässä miettinyt. Audi TT olisi se mun valinta. Noita Bemuja näkee aika paljon ja vähän tylsähkö vaihtoehto. Bemu 330Ci ehkä mieluummin jos bemareista pitäisi valita.
 
Zone-sarja -42%
Naapuri osti ton uuden Audi TT:n ja toinen naapuri sitten 125i Cabrio Bemarin. Nuo ovat ehkä paremmin vertailtavissa, joista itse valkkaisin tuon uuden audin. Vanhakoppainen TT ei nappaa kyllä lainkaan. Kysyjänä valkkaisin ton 330cia:n.

PS. Tänään ajelin Audi R8:n kanssa motarilla peräkkäin ;)
 
Ton ikäinen TT alka näyttää mun silmään hieman vanhalla. Noita on tuotu Saksasta niin paljon, että ei oo enää hirmu harvinainen.
BMW:n E46 ehkä myös hieman vanhahtava, mutta coupe parantaa asiaa. Facelift coupena olis mun valinta...
 
:offtopic:
PS. Tänään ajelin Audi R8:n kanssa motarilla peräkkäin ;)

Päristeltiin tossa uudella RS6:lla menemään. Olisin saanut testailla, mutta kiinnostus jotakuinkin 0. Ihan hieno auto, hintalappukin taitaa Suomessa olla kohdillaan :D
 
RS6:lla menemään.Ihan hieno auto, hintalappukin taitaa Suomessa olla kohdillaan :D
Hinta on juuri sopiva 220 kiloeuroa.


Ja mitä Audiin ja Bemuun tulee, niin yksinkertaistettuna tosiaan voidaan sanoa että bemu on paljon mukavampi ,mutta Audi taasen enemmän ajajan auto. Rengasmelua sitten Audista löytyy todella paljon bemuun verrattuna. Kannattaa kokeilla kestääkö itsellä hermot sitä. Itse en ostaisi tt:tä ainoaksi autoksi
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hinta on juuri sopiva 220 kiloeuroa.
Ja mitä Audiin ja Bemuun tulee, niin yksinkertaistettuna tosiaan voidaan sanoa että bemu on paljon mukavampi ,mutta Audi taasen enemmän ajajan auto.

Tälle kyllä haluaisin kuulla perusteita. Itseäni tökkii kovasti ajajan auto -määritelmä autosta, jossa suurin osa moottorista roikkuu etuakselin etupuolella ja vetotapa on joko edestä tai neljällä renkaalla. Ohjaustuntumakin on ainakin viimeisimpiä edeltäneisiin malleihin asti ollut melkolailla ohut ja vähän sinne päin palautetta antava. Ei tosin esim. uusi S5:kään mitään ihmeempiä viboja tarjonnut, kiihtyy hyvin jne. mutta kaikki on aavistuksen liian vaimennettua, jotta tuntuma tiehen välittyisi hyvin.
Audissa on kyllä yleensä turhan kova alusta, joten jos se on vaatimus ajajan autolle, niin mikäpä siinä.

Bemari on taas monessa mallissa onnistunut sovittamaan miellyttävän tuntuman erinomaiseen ajettavuuteen ja hallintalaitteilta saatavaan palautteeseen. Myöskin painojakauma on nykymalleissa hyvin lähellä viittäkymmentä prosenttia kummallekin akselille, joka auttaa tekemään auton käytöksestä tasapainoisemman.
 
^Mitä mitä? Kyllähän neliveto on eriveto ku oikeasti ruetaan ajamaan. Evon jälkeen tuntuu, ettei tehokkaalla bemulla tee mitään, jos kovaa halutaan päästä. Etuvedolla sit asia kääntyykin jo takavedon puolelle, vaikkakin etuvedostakin saa erittäin nopean. Mutta eihän tässä nyt tälläisistä asioista ollutkaan kyse. Ja ei TT:ssä ole paljon rengasmelua, vaikka joku niin väitti.
 
:offtopic:


Päristeltiin tossa uudella RS6:lla menemään. Olisin saanut testailla, mutta kiinnostus jotakuinkin 0. Ihan hieno auto, hintalappukin taitaa Suomessa olla kohdillaan :D

kiinnostus 0? :wtf:
 
Naapuri osti ton uuden Audi TT:n ja toinen naapuri sitten 125i Cabrio Bemarin. Nuo ovat ehkä paremmin vertailtavissa, joista itse valkkaisin tuon uuden audin. Vanhakoppainen TT ei nappaa kyllä lainkaan. Kysyjänä valkkaisin ton 330cia:n.

PS. Tänään ajelin Audi R8:n kanssa motarilla peräkkäin ;)
Ihan tiedoksi näille bemari e46 cia:n ostajille. Että tyyppivikana on tosiaan monissa se että perä lähtee korvakoiltaan irti jos vähän reilummin monoa antaa(enkä nyt tarkoita kuminpolttoa ku siitä kohta joku kuitenkin ulisee) :D Kaveri mm käytti 4 kertaa parin kk aikana tutkituttamassa autoa kun ihmeellisiä kolinoita kuului. Kyseisen vian myös bemarin tehdas myönsi muistaakseni myöhemmin. En tiedä miten asiaan on puututtu tjsp. Mutta tämä siis vuonna 2004 todettua vikaa. ja auto oli 2002-2004 vuoden mallia muistaakseni.
 
Ihan tiedoksi näille bemari e46 cia:n ostajille. Että tyyppivikana on tosiaan monissa se että perä lähtee korvakoiltaan irti jos vähän reilummin monoa antaa(enkä nyt tarkoita kuminpolttoa ku siitä kohta joku kuitenkin ulisee) :D Kaveri mm käytti 4 kertaa parin kk aikana tutkituttamassa autoa kun ihmeellisiä kolinoita kuului. Kyseisen vian myös bemarin tehdas myönsi muistaakseni myöhemmin. En tiedä miten asiaan on puututtu tjsp. Mutta tämä siis vuonna 2004 todettua vikaa. ja auto oli 2002-2004 vuoden mallia muistaakseni.

Samaa kolinaa kuuluu myös saman korimallin M3:sta. Lieneekö sama vika siinäkin? Kovasti ihmeteltiin, missä vika ja epäiltiin puslia jne. Mitään vikaa ei kuitenlaan löytynyt.
 
^Mitä mitä? Kyllähän neliveto on eriveto ku oikeasti ruetaan ajamaan. Evon jälkeen tuntuu, ettei tehokkaalla bemulla tee mitään, jos kovaa halutaan päästä. Etuvedolla sit asia kääntyykin jo takavedon puolelle, vaikkakin etuvedostakin saa erittäin nopean. Mutta eihän tässä nyt tälläisistä asioista ollutkaan kyse. Ja ei TT:ssä ole paljon rengasmelua, vaikka joku niin väitti.

Evossa on balanssi HIEMAN paremmin kohdallaan kuin TT:ssä. TT tykkää puskea kovaa ajettaessa, ja puskeja autohan on oikeasti ihan perseestä ajaa. Evo menee kuin kiskoilla ja sen saa mukavasti sladiin tarpeen vaatiessa. Evon ja TT:n nelivedolla ja ajettavuudella on eroa kuin yöllä ja päivällä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom