Asuminen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
Lepuskin ja Tapiolan välimaastossa. Oon vähä niinku alivuokralaisena kaverilla, kunnes oma kämppä löytyy. Ja kun ei tässä tiedä ikinä mihin asettuis asumaan....

Omakotitalossa 168 neliöö kaikenkaikkiaan, länsirannikolla , ja pankin kanssa pitäis tulla toimeen vielä kymmenkunta vuotta.

Saman katon alla rouva ja 2 mukulaa. Mitään koiraa/kissaa en rupee keskellä yötä kusettelemaan, vaikka painostetaankin täysillä 3 vs 1.

Vantaa ja huikeat 50m2 rauhalliselta alueelta (mitä nyt noi pennut huutaa tossa pihalla 24/7) ja yksin hinnakkaasti 505€ eikä sisälly mitään autopaikkoja tai saunoja. Paskanen piha ja risunen mettä tosin löytyy. Vissiin vuokraan sisällytettynä.
Tahtoo Helsinkiin takas :(

Jyväskylässä 3h + k hemmetin ahtaasti kolmen (kohta neljän) lapsen kanssa. Vuokra 489 egee kuussa, sis. autopaikan ja saunan.

Eli alkaa olla asunnon ettiminen aika ajankohtaista....

Tänään ostin turusta kaksion, 55 neliötä. Kolmikerroksisen talon ylin kerros. Edessä on täysremontti mutta sen jälkeen kelpaa asua. Niin ja rahat lainasin vanhemmilta ja takaisinmaksu alkaa vielä sopimattomana ajankohtana, mutta olen harvinaisen velkainen opiskelija vielä pitkään..

13,5 neliötä 2 hengen solusta. 248 euroa. Tosin toinen soluhuone on tyhjä että voisi laskea n. +35 neliötä (keittiö+olohuone+vessa+eteinen) lisäksi. Vaasasta

Originally posted by jjj84
Niin ja rahat lainasin vanhemmilta ja takaisinmaksu alkaa vielä sopimattomana ajankohtana, mutta olen harvinaisen velkainen opiskelija vielä pitkään..
Lucky bastard! :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom