Asuminen..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu
Kahen hengen solu Rovaniemellä, oma huone alle 20 neliöö. Vuokra on 240euroo.

106 neliön kerrostaloasunto keskustassa, jossa asuu mun lisäks 2 veljee, 1 sisko ja äiti + 5 kilonen koira.
Iskä asuu ~100 neliön omakotitalossa, sillä ei oo ainakaa liian ahasta :D

Lapualla kämässessä opiskelija loossissa missä justiin mahtuu kääntymään ja on täälä joku yhteys jota ei ny kuitenkaa viitsi nettiyhteydeks sanoo 40 neliöö ja 180€ kuus per pää ja vuokraan kuuluu auto paikka jos uskaltaa sen parkkipaikalle jättää :curs:

asuminen

76,5 neliötä (3h+keittiö+sauna´) omalla pienellä pihalla (aidatulla)
kerrostalon alin kerros, 500 euroa kuussa.
Kouvolan lehtomäessä.

Tilaa kuluttaa mun lisäksi avokas ja 2 pientä ipanaa, sekä jack russelin terrieri.

ihan passeli näin opiskelijalle tuo kämppä

:kippis1:

Tampereella, rautatieasemalta itään 10min kävellen. 80m2:sta puolet käytössä, omasta osasta 313e/kk sis. veden.

Vuokralla

...tällähetkellä, mutta Limingan lakeuksille valmistuu syyskuun loppuun mennessä 130m^2 paritalo ja siellä asustellaan vaimokkeen ja tytön kans.

Oma kämppä...

Nyt on sitten meikäläisen vuokralla asuminen tullut tiensä päähän.Muutto omaan asuntoon kuukauden päästä.3h+k.
Aikas kivat on fiilikset...

Kotona asustelen ja neliöitä on joku 92. En aio muuttaa kotoa pois ollenkaan...
Kotona on niin kiva asua.

Itse asun opiskelija-asunnossa (yhteinen keittiö ja wc), mutta kämppis muuttaa lauantaina pois :) .

Tällä hetkellä asutaan vuokralla, mutta pari vkoa sitten tehtiin käsirahasopimus omasta asunnosta, johon päästään kesäkuussa muuttamaan.
Tuleva asunto:
60m2, 2h, keittiö, sauna ja lasitettu parveke.
Remontoitu 2004, eli erittäin hienossa kunnossa. Innolla odotetaan, että päästäisiin muuttamaan nykyisestä vuokrarötisköstä (ei oikeasti ole mikään helmi :) )

Oho.. Onpa jääny vanha tredi huomaamatta..
Vuokralla rivitalossa, 45m2, 420e/kk. Mukavan rauhallista ja suojaisa pikku oma piha jossa voi ottaa rusketuksen kesällä :)

omakotitalo n.6km:n päässä oulun keskustasta, bussiyhteydet jne.

ps: äidin ja isän helmoissa vielä :nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom