Astrid Thors, Motherfucker Of The Year? Keskustelua Radio Rockin äänestyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wiFFy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sait varmaan väärän käsityksen, mä kun tuppaan suhtautuu negatiivisesti kaikkeen "ylhäältä annettuun" vihjailuun ja ohjailuun siitä mitä kenenki pitäs äänestää tai miten kenenki pitäs asioihin suhtautuu ja olla mitä mieltä mistäki asiasta. Joku vaivanen Astrid ja sen äänestäminen tai äänestämättömyys oli ihan sivuseikka.

Ehkä tää nyt oli tässä?
Joo, mun puolesta voi olla tässä, mutta mun mielestä on aika vitun alentuvaa kuvitella olevansa ainoa omilla aivoilla ajatteleva ihminen tällä palstalla ja että kaikki tekee niinkuin Mike sanoo.

Ilmeisesti meitsi pääsis läpi mistä vain kun vain laittaisi etusivulle "Äänestäkää minua, We Are Borg!"

Kokeile joskus jos oikeet duunit jostain syystä ois loppumassa ;) Saishan siel istumalla, nukkumalla tai paskaa jauhamalla ihan kohtuuliksaa heh.. Eduskunnan kuntosaliki viel puuttuu saliarvosteluista (kai?)

Protestina pitäis joskus mennä ehdolle ja jos pääsis läpi kauheella puffaamisella, niin kieltäytyisi ja antaisi haastattelut lehdille, että Suomessa pääsee kaikenmoiset pallinaamat sinne jos vain oikeita aseita käyttää, että ehkä olisi paikallaan vähän katsoa ketä sinne pääsee.

Se nyt vaan on niin, että Astrid Thors sopii paremmin tohon "motherfucker of the year" kuvaukseen kun reilu 5 miljoonaa suomalaista. Kyllä siellä eduskunnassa on monta puupäätä, mutta thors sattuu erottumaan melko hyvin sieltä joukosta, varsinki ministerin asemassa. Jos semmosella pallilla istuu, niin kannattaa katsoa mitä suustaan laukoo.

ps. ei vihreät oo niin perseestä.

Enitenhän tässä huolettaa se että Astridin ja kompostivihreiden tapaiset typerykset tekevät päätöksiä jotka koskevat meitä kaikkia :(

Täällä taas, sori että kesti. Olin laittamassa mökkiä talviteloille.

Kyllä sitä Astridia saa äänestää ihan sydämen kyllyydestä.
Itse vain annan ääneni tälle jo edellä mainitulle kaverille.

Enkä minä ole mistään nillittänyt, on siinäkin sana.

Kyllä tällä palstalla pitäisi saada heittää eriäviäkin mielipiteitä.
Ongelma muodostuu siitä että jos Pakkiksella 90 prosenttia on samaa mieltä niin tälle eriävän mielipiteen heittäjälle tulee kymmenen eri vastausta joihin kaikkiin ei voi vastata.

Siirtykäämme seuraavaan asiaan.

Pakko sanoa sen verran, että ellei täällä olisi Astrid Thorsin nimeä mainittu, niin 95% ei olisi sitä osannut äänestää. Tuskin vieläkään 50% ääniä antaneista tietää, kenestä on kyse.

Pakko sanoa sen verran, että ellei täällä olisi Astrid Thorsin nimeä mainittu, niin 95% ei olisi sitä osannut äänestää. Tuskin vieläkään 50% ääniä antaneista tietää, kenestä on kyse.

Niinkö.

No mitä sitte? Sehän on vaan hyvä että täällä se nimi mainittiin ja nyt ne 95% osaa sitä äänestää ja tietää kenestä on kyse.

Jep ja muutenkin koko sitaatti oli muokattu tuolla sivustolla.. pakkotoisto.comin etusivulta ei käy ilmi että palkinto olisi menossa ääästridille vaan siinä annetaan yksi ehdokasvaihtoehto, kun taas tolla kommarisivustolla annetaan niin ymmärtää.

Tai sitten etusivun tekstiä muutettiin tuon jälkeen, mitäpä luulet?

Vaikka Thorsin mielipiteet eivät omiani kohtaakaan ja en kielipuolueen kannattaja olekaan, en näe niissä kyllä varsinaisesti mitään, mikä sais mut äänestämään.

Mikä hiton haloo tästä nyt nousi? Kai sitä kansalainen Sirenilläkin voi olla mielipiteitä, ja jopa oikeus tuoda niitä ilmi.

Olisi eri asia, jos Pakkotoisto olisi vaikkapa jokin yleishyödyllinen verovaroin ylläpidetty organisaatio, vaan kun näin ei ole, niin hittoako täällä itketään. Noista verovaroilla ylläpidetyistä organisaatioista mm. Yle toimii muuten melkoisena propagandatorvena, eikä se tunnu juuri vasureita haittaavan.

Hauska ketju tämä on ollut alusta asti, mutta nythän tässä on dramatiikka noussut jo ihan uudelle tasolle kun itkuhippikommarit ovat saaneet pakkiksella aikaan sensuuria

Mikehän sanoi jo viestissä #54 muokanneensa etusivun viestin vähän poliittisesti vähemmän epäkorrektiksi.

Tälläisiä ketjuja on aina hauska lueskella ja arvailla mistä päin ja miten päin joku seuraavana älähtää. Hyvähän se on, että ihmisillä on mielipiteitä, vaikka ne olisivat miten surkeita ja päättömiäkin. Itselläni ei ole mitään Thorsin menestystä vastaan tässä kisassa, mutta varmaan muitakin hyviä vaihtoehtoja olisi ollut.

Darwinawards.comista voi lueskella kunnon idioottien toilailuista, jos aihepiiri kiinnostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom