Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mun puolesta voi olla tässä, mutta mun mielestä on aika vitun alentuvaa kuvitella olevansa ainoa omilla aivoilla ajatteleva ihminen tällä palstalla ja että kaikki tekee niinkuin Mike sanoo.Sait varmaan väärän käsityksen, mä kun tuppaan suhtautuu negatiivisesti kaikkeen "ylhäältä annettuun" vihjailuun ja ohjailuun siitä mitä kenenki pitäs äänestää tai miten kenenki pitäs asioihin suhtautuu ja olla mitä mieltä mistäki asiasta. Joku vaivanen Astrid ja sen äänestäminen tai äänestämättömyys oli ihan sivuseikka.
Ehkä tää nyt oli tässä?
Ilmeisesti meitsi pääsis läpi mistä vain kun vain laittaisi etusivulle "Äänestäkää minua, We Are Borg!"
ps. ei vihreät oo niin perseestä.
Kyllä ne on.
Pakko sanoa sen verran, että ellei täällä olisi Astrid Thorsin nimeä mainittu, niin 95% ei olisi sitä osannut äänestää. Tuskin vieläkään 50% ääniä antaneista tietää, kenestä on kyse.
No mitä sitte? Sehän on vaan hyvä että täällä se nimi mainittiin ja nyt ne 95% osaa sitä äänestää ja tietää kenestä on kyse.Pakko sanoa sen verran, että ellei täällä olisi Astrid Thorsin nimeä mainittu, niin 95% ei olisi sitä osannut äänestää. Tuskin vieläkään 50% ääniä antaneista tietää, kenestä on kyse.
Jep ja muutenkin koko sitaatti oli muokattu tuolla sivustolla.. pakkotoisto.comin etusivulta ei käy ilmi että palkinto olisi menossa ääästridille vaan siinä annetaan yksi ehdokasvaihtoehto, kun taas tolla kommarisivustolla annetaan niin ymmärtää.
Tai sitten etusivun tekstiä muutettiin tuon jälkeen, mitäpä luulet?
itkuhippikommarit
Hauska ketju tämä on ollut alusta asti, mutta nythän tässä on dramatiikka noussut jo ihan uudelle tasolle kun itkuhippikommarit ovat saaneet pakkiksella aikaan sensuuria