Astrid Thors, Motherfucker Of The Year? Keskustelua Radio Rockin äänestyksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wiFFy
  • Aloitettu Aloitettu
Aha kalikka kalahti.

Kyllä Pakkiksella on varsin yhteneväiset mielipiteet tietyistä asioista.
Vihreää puoluetta ja vasemmistolaisia on inhottava.

Tämmöinen konsensus tappaa kunnon väittelyn. Sanon ma!

Kalahti....voiii vittu sun kanssa. Ensiksi rupeat hakemaan vastausta, ja kun sen saat niin sitten jo kalikka kalahti ja koira älähti. Voi olla, että pakkiksella on suht' yhtenevä käsitys tietyistä asioista, mutta mitä sitten? Itsehän olen poliittisesti oikealla, mutta paljon mieluummin näen Vasemmistoliiton edustajia missä tahansa toimessa, kuin Vihreitä. Vasureilla on sentään selkeä linja puolustaa sitä köyhää ja heikkoa, mutta vihuilla politiikka menee ihan miten sattuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalikka kalahti on kyllä yksi alhaisimmista argumentoinnin tasoista.

Esim jos sanon jollekin nyt "vittu mikä homoapina olet, runkkaat saappaaseen ja imet omaa lerssiäsi", niin jos tähän erehtyy vastaamaan mitenkään tyyliin "tarkennatko vähän ja perusteletko", niin siihen voi aina heittää "aha, kalikka kalahti".

Yeensä kun kalikka kalahtaa, niin alkuperäisen provon heittänyt on ounattu, eikä hänellä muuta sanottavaa ole ja tässä taisi käydä niin.

Thors, Linden ja Hyssälä on kaikki aika hyviä vaihtoehtoja. Yksi ehkä hieman tuntemattomampi, mutta taatusti samaan kastiin kuuluva, on vasemmistoliiton Annika "prosenttilasku" Lapintie.

Itse en äänestä, mutta odotan innolla tulosten julkistamista.

Aha kalikka kalahti.

Huh, löytyihän palstan ainoa omilla aivoillaan ajatteleva kirjoittaja! :rock: Ekö hieman mielestäsi kuvittele itsestäsi liikaa ja nosta itseäsi jalustalle?

Perusteluita vielä sille, miksi Astridille ei ko. palkintoa voisi antaa?

Aha kalikka kalahti.

Tai sitten niillä Pakkislaisilla, jotka tähän topicciin ovat postanneet, on yhtenevät mielipiteet.

Tässä topicissahan on ~200 postia, jossa on sitten se ~150-170 eri postaajaa. Niin he ovat ainoat jotka ovat tästä asiasta mielipiteensä laittaneet. Joten oletat, että lopuilla tuhansilla käyttäjillä on automaattisesti sama mielipide asiasta?

Uusiksi kun aiempi viestini oli jostain syystä näköjään poistettu: Hienoa että tähän luettelo-ketjuun saatiin "keskustelua".

Seppo Lehto vois olla kans hyvä vaihtoehto, tosin mielenterveysongelmista kärsivää ois kyl rumaa pilkata?

Uusiksi kun aiempi viestini oli näköjään poistettu: Hienoa että tähän luettelo-ketjuun saatiin "keskustelua".

Seppo Lehto vois olla kans hyvä vaihtoehto, tosin mielenterveysongelmista kärsivää ois kyl rumaa pilkata?
Ehkä tuon mielenterveys-aspektin vuoksi kukaan muu käyttäjä ei ole tätä asiaa tuonut edes esiin?

Vielä odotellaan esim. busterilta tai tarkemolta perusteluita, miksi Astridia ei voisi äänestää? Eikö kriteerit muka täyty ja jos ei niin minkä takia ei?

Ehkä tuon mielenterveys-aspektin vuoksi kukaan muu käyttäjä ei ole tätä asiaa tuonut edes esiin?

Vielä odotellaan esim. busterilta tai tarkemolta perusteluita, miksi Astridia ei voisi äänestää? Eikö kriteerit muka täyty ja jos ei niin minkä takia ei?

Mun perustelut löytyy jo tästä ketjusta (29.10.2008 22:59): äänestin J.Tukiaista jo ns. ennakkoon. tarviiko sitä perustella?

Mun perustelut löytyy jo tästä ketjusta (29.10.2008 22:59): äänestin J.Tukiaista jo ns. ennakkoon. tarviiko sitä perustella?
Ihan sama, ketä äänestit. Kysymykseni oli, että miksi Astridia ei voisi äänestää?

Tai sitten niillä Pakkislaisilla, jotka tähän topicciin ovat postanneet, on yhtenevät mielipiteet.

Tässä topicissahan on ~200 postia, jossa on sitten se ~150-170 eri postaajaa. Niin he ovat ainoat jotka ovat tästä asiasta mielipiteensä laittaneet. Joten oletat, että lopuilla tuhansilla käyttäjillä on automaattisesti sama mielipide asiasta?
Ja kun otetaan huomioon, että sivustolla vierailee yli 100 tuhatta eri kävijää viikossa, niin on vähintäänkin erikoista vetää johtopäätöksiä koko sivuston mielipiteestä yhden ketjun postien johdosta.

Niin? Olenko jossain sanonut ettei Astridia voisi äänestää?

Tässä kaikki mitä olen Astridista kirjoittanut (29.10.2008 23:42): "Ite oisin ehkä voinut äänestää tossa skabassa Thorsia siitä hyvästä, ettei Ruskeasuon siirtolapuutarha-alueella suvaita suomenkielisiä (kuten tossa muutama kuukaus oli juttua lehdissä), tosin eipä taida olla ko. rouvan aloite moinen. Mitä tulee nukkumiseen eduskunnassa ni ite nukahtasin siellä takuulla kyl alta aikayksikön

Edit: Ei sillä että ikinä ostaisinkaan mitään kahden neliön puolilahoa siirtolapuutarhamökkiä"

Kovasti on kuitenkin tarkemolla ja busterilla ollu nillitystä ilmoilla tästä Astridin äänestämisestä...eli jos kaikki on kunnossa niin taakse poistu!

Jaa? Ymmärsin sit ilmeisesti väärin että muistakin ehdokkaista ois tässä ketjussa saanut "keskustella". Äänestäköön kuka ketäkin haluaa, demokratiahan tää maa edelleen on

Pitääköhän ehdokkaan olla suomalainen? Kyllä George W Bush nuorempi ansaitsisi tämän tittelin. Toisaalta Heikelä - Linnanahde korporaatio ei varmaan saa puhelinyhteyttä kyseiseen herraan.
Eli ääni Astridille

Jaa? Ymmärsin sit ilmeisesti väärin että muistakin ehdokkaista ois tässä ketjussa saanut "keskustella". Äänestäköön kuka ketäkin haluaa, demokratiahan tää maa edelleen on
Saa toki keskustella ja äänestää, mutta toi ihme kitinä Astridin äänestämisestä, varsinkin ilman mitään perusteluita (m.o.t.) kannattaa jättää vähemmälle. Valitus ilman perusteluita ei nimittäin ole keskustelua... korjaa toki kohdat joissa olen väärässä.

Saa toki keskustella ja äänestää, mutta toi ihme kitinä Astridin äänestämisestä, varsinkin ilman mitään perusteluita (m.o.t.) kannattaa jättää vähemmälle. Valitus ilman perusteluita ei nimittäin ole keskustelua... korjaa toki kohdat joissa olen väärässä.
Se on whineä.

Sait varmaan väärän käsityksen, mä kun tuppaan suhtautuu negatiivisesti kaikkeen "ylhäältä annettuun" vihjailuun ja ohjailuun siitä mitä kenenki pitäs äänestää tai miten kenenki pitäs asioihin suhtautuu ja olla mitä mieltä mistäki asiasta. Joku vaivanen Astrid ja sen äänestäminen tai äänestämättömyys oli ihan sivuseikka.

Ehkä tää nyt oli tässä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom