Asiaa rintareenistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hege2
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikä olen ite tehny rintareenin alku liikkeenä vinopenkin ja sit tasapenkin koska rinta saa paremmin kasvu virikettä koska vinopenkki kehittää rintalihaksen alempaa kerrosta joka kasvattaa paremmin rintalihaa ku tasapenkillä aloittaminen

itellä kokeilussa nyt ja katotaa et tuleeko suurempaa ja ennenkaikkea parempaa kehitystä

kommentoikaa onko itellänne kokemusta asiasta

Ps: enmmän asiasta fast.fi sivulla josta avaatte videot ja sieltä rintalihasten treenaaminen mucsle tv arkistosta

Pakko sanoo kyl et aika HC menoo. Ei se nyt noin tähtitiedettä ole, treenaathan myös muuta kroppaa tasaisesti unohtamatta syömisen tärkeyttä?

Elikä olen ite tehny rintareenin alku liikkeenä vinopenkin ja sit tasapenkin koska rinta saa paremmin kasvu virikettä koska vinopenkki kehittää rintalihaksen alempaa kerrosta

Jaa, minä olen käsittänyt että enemmän rinnan yläosaa...

Pakko sanoo kyl et aika HC menoo. Ei se nyt noin tähtitiedettä ole, treenaathan myös muuta kroppaa tasaisesti unohtamatta syömisen tärkeyttä?[/QUOTEno kuule

kyllä tulee kaikki lihakset treenattuu joten elä huolehdi. Ja heti saat tollasen käsityksen ku haluu tietää mite rintaa saa paremmi lihaa....:jahas:

Itse treenaan ykkösliikkeenä vinopenkin toisessa yläkropan treenissä (2-jakoinen). Teen sen 5/3/1 progressiolla. Pikku hiljaa noussut, ollut umpi surkea tasapenkkiin nähden. 3x80kg meni aluksi ja nyt ainakin 7x85kg.

Onhan se muoto muuttunut mutta tiedä sitten johtuuko vain ylipäätään rintalihasten kasvusta.

Elikä olen ite tehny rintareenin alku liikkeenä vinopenkin ja sit tasapenkin koska rinta saa paremmin kasvu virikettä koska vinopenkki kehittää rintalihaksen alempaa kerrosta joka kasvattaa paremmin rintalihaa ku tasapenkillä aloittaminen

itellä kokeilussa nyt ja katotaa et tuleeko suurempaa ja ennenkaikkea parempaa kehitystä

kommentoikaa onko itellänne kokemusta asiasta

Ps: enmmän asiasta fast.fi sivulla josta avaatte videot ja sieltä rintalihasten treenaaminen mucsle tv arkistosta

No eipä se sun rintalihaksen kasvu kyllä mistään penkin/vinpenkin järjestyksestä oo kiinni. Eli jos rinta ei oo kasvanu ni sul on tekniikka vituillaan eikä se tuu yhtään sen enempää kasvamaan vaikka kopioisit jotain pro-kikkoja jostain netistä...

Eli jos rinta ei oo kasvanu ni sul on tekniikka vituillaan eikä se tuu yhtään sen enempää kasvamaan vaikka kopioisit jotain pro-kikkoja jostain netistä...
Komppaan tätä. Kyl se tekniikka on tosi tärkee lihaksen kasvatus hommissa. Ei hifistelyt liikkeiden järjestyksestä.

No eipä se sun rintalihaksen kasvu kyllä mistään penkin/vinpenkin järjestyksestä oo kiinni. Eli jos rinta ei oo kasvanu ni sul on tekniikka vituillaan eikä se tuu yhtään sen enempää kasvamaan vaikka kopioisit jotain pro-kikkoja jostain netistä...

kyllä tuo tekniikka on hiottu oikeeks mut kysyn vaa lihaksenkasvatuksen kannalta että onko parempi alotaa vinopenkillä vai tasapenkillä:)

kyllä tuo tekniikka on hiottu oikeeks mut kysyn vaa lihaksenkasvatuksen kannalta että onko parempi alotaa vinopenkillä vai tasapenkillä:)

No se on ihan vitun sama.

Jos teet toisen liikkeistä tangolla niin aloita sillä (esim tasapenkki), koska siinä liikkuu enemmän rautaa. Sen jälkeen voit viimeistellä vinopenkissä käsipainoilla enemmän keskittyen tuntumaan. Ja jos sä haluut käyttää tota sun mullistavaa menetelmää ni sit teet vinpenan tangolla alkuun.

Tämän lisäks on näitä teorioita joissa vinopunnerrus stimuloi rinnan yläosaa jne eli toi sun kysymys lihaksenkasvatuksen kannalta riippuu useammasta asiasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tietäen sun tasosta yhtään mitään tällästen asioiden kommentoiminen on muutenkin aika vaikeaa.

Tuosta rinnan yläosan stimuloimisesta oli tutkimus, jonka mukaa vinopenkki rasittaa rinnan yläosaa vaan 5% tasapenaa enemmä. Ja penkkipunnerrus vastaotteella rasittaa ylärintaa jopa 30% enemmän.

Tuosta rinnan yläosan stimuloimisesta oli tutkimus, jonka mukaa vinopenkki rasittaa rinnan yläosaa vaan 5% tasapenaa enemmä. Ja penkkipunnerrus vastaotteella rasittaa ylärintaa jopa 30% enemmän.

Pitääkös tuossa olla samat raudat normiotteeseen verrattuna, että tuo 30% toteutuu. Kokeilematta luulen ettei mulla ainakaan nouse kädet nurinpäin lähellekkään samoja painoja. Olisiko otteen leveydellä enemmän vaikutusta.

Pitääkös tuossa olla samat raudat normiotteeseen verrattuna, että tuo 30% toteutuu. Kokeilematta luulen ettei mulla ainakaan nouse kädet nurinpäin lähellekkään samoja painoja. Olisiko otteen leveydellä enemmän vaikutusta.

Näitä tutkimuksia on maailma täynnä eli kannattaa jättää ne omaan arvoonsa. Maalaisjärkeä ja medialukutaitoa kehiin ni jokainen on paljon lähempänä totuutta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom