asensin ati radeon 9550, äänet hävis kajareista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Eli semmonen ongelma kun ostin uuden näyttiksen ja asensin sen niin hävis äänet , stereot kyl toimii normisti mut ei kuulu ääniä jotka pitäs tulla koneen kautta. Poistin vanhan näyttiksen ajurit ja asensin atin omat, yritin myös päivittää äänikortin ajureita mut tässä on joku integroitu shitti niin ei onnistunu. eli miten on mahd että näyttis vaikuttaa ylipäätänsä ääniin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sen vanhan integroidunnäyttiksen yhteydessä oli äänikortti. Minulla taisi olla tuolla tavalla, eli integroitu näyttis ja äänikortti olivat samassa jolloin niillä oli myös yhteinen ajuri.

muttakun tää stereoista tuleva piuha on siis samassa paikassa kuin ennenkin, ja tuo äänikortti on emolevyssä

laitehallinnan kautta näkyy ääniohjaimena soundmax digital audio mutta ottaa sen pois päältä tai laittaa päälle ei tapahdu äänissä mitään. pitäsköhän nyt sitten ladata ton emolevyn jotkut ääniajurit tohon vai.

ja kaiken lisäksi tähän on vaihdettu kerran jo näyttis ja silloin ei kyllä äänet hävinny mihinkään.. ?

Muistaakseni minulla pystyi ainoastaan emolevyn ajureita päivittämään, jolloin äänikortti ja näytönohjain päivityivät samalla. Voin olla väärässäkin, joka on hyvin todennäköistä sillä olen juonut jo muutaman oluen...

Käviköhän tässä nyt niin, että poistit sekä vanhan näytönohjaimen ja äänikorttipiirin ajurit. Jos molemmat olivat Nvidian tuotteita saattavat nämä näkyä samassa kohtaa uninstallerissa. Jos näin kävi, niin etsi ajurit netistä tai emon mukana tulleelta cd:ltä. Vanhassa näytonohjaimessa tuskin äänikorttia oli :D

noo itseasiassa vitun outo juttu kokonaisuudessaan, asensin nyt emolevyn ääniajurit mutta ei tapahtunu mitään, sit laitoin ton mun digital teevee piuhan takas kiinni joka on näyttiksen alapuolella, sen jälkeen äänet alko toimimaan :D En tiedä mikä vittu oli mutta nyt en koske mihinkään,

ainiin se vielä et nyt joka kerta kun käynnistää koneen niin tulee että uusi laite löydetty, ja alkaa pyytämän tota mun monitorin asennuslevyä, vaikka oon asentan jo uudestaan nekin ajurit. vitun windows :D

Back
Ylös Bottom