Arvostele mun päivän syömiseni!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Patruush
  • Aloitettu Aloitettu
Eli jos on lisättävää/korjattavaa kerro se ja jos on lisättävää, niin esimerkkejä? yms,jne..

aamu 250g maitorahkaa, n.100g mysliä, pieni kourallinen maapähkinöitä
, maitoa n 3 dl+ 30g hera80,10g krea

lounas 3 normaalin kokoista kana pihviä + maitoa n 3dl

päivällinen(melko myöhään) 4 pihviä + uusia perunoita reippaasti
ja n 4dl maitoa

iltapala 250g maito rahkaa n 100g mysliä, tonnikala purkki

192cm/92kg - Tiedän et on parannettavaa :whip: (14v)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikea sanoa, kun et ole ilmoittanut tarkkoja kalorimääriä, mutta näyttäs tossa ainakin määrällisesti olevan ruokaa ihan hyvin ja proteiinia ja hiilareita ihan riittämiin. Lisää hyviä rasvoja voisit lisätä ja missä on kaikki vihannekset??? Olis ihan hyvä, joka aterialle lisätä jotain vihreetä ja niitä rasvoja vaikka rypsärin tai oliiviöljyn muodossa. Et kertonut myöskään tavoitettasi, mutta oletan, että se on lihasmassan kasvattaminen? Viisaammat voi sitten antaa lisää ohjeita, mutta tossa nyt mitä itellä tuli päällimmäisenä mieleen.

Eli jos on lisättävää/korjattavaa kerro se ja jos on lisättävää, niin esimerkkejä? yms,jne..

aamu 250g maitorahkaa, n.100g mysliä, pieni kourallinen maapähkinöitä
, maitoa n 3 dl+ 30g hera80,10g krea

lounas 3 normaalin kokoista kana pihviä + maitoa n 3dl

päivällinen(melko myöhään) 4 pihviä + uusia perunoita reippaasti
ja n 4dl maitoa

iltapala 250g maito rahkaa n 100g mysliä, tonnikala purkki

192cm/92kg - Tiedän et on parannettavaa :whip: (14v)

Eiköhän nuillakin eväillä jo kasva mutta ite lisäisin tuohon vielä viidennen aterian päivälle ja annoskokoja muuttamalla vielä kuudennen-> 1 kanafileistä ja muutama pihvi mikroon.

Joo syö jotain salaattia, hedelmiä yms. aika ykspuoliselta kuulostaa. Mysli on täysin turhaa, tiedän sen ku syön sitä itsekin :D

Joo syö jotain salaattia, hedelmiä yms. aika ykspuoliselta kuulostaa. Mysli on täysin turhaa, tiedän sen ku syön sitä itsekin :D

Syön sitä mysliä vain et sais vähän lisää kaloreita :P

Ja juu, lihasmassan kasvatus on se juttu.
Tänään ei tullu syöty vihanneksia/kasviksia mut kyllä niitä useimmiten tulee :D
Rypsäriä on, paljonko kannattaisi ottaa ja aamulla vai?

Syön sitä mysliä vain et sais vähän lisää kaloreita :P
Ja juu, lihasmassan kasvatus on se juttu.
Tänään ei tullu syöty vihanneksia/kasviksia mut kyllä niitä useimmiten tulee :D
Rypsäriä on, paljonko kannattaisi ottaa ja aamulla vai?

Jaa, massaa vai.. no ota sit ne kalorit voista, silavasta ja oliiviöljystä. Noi pähkinät on myös hyviä. Kai sä voit rypsäriäkin ottaa mut ota kans kalaöljyt sitten. Proteiinia luultavasti saat tarpeeks.

Jumankauta ku oon kade pituudelles :D
Ite 15v/178 :(
Mut joo lisää salaattii, hedelmiä yms..
Syö puuroa aamulla vaikka ja illalla noita pähkinöita/rypsärii ?

Jumankauta ku oon kade pituudelles :D
Ite 15v/178 :(
Mut joo lisää salaattii, hedelmiä yms..
Syö puuroa aamulla vaikka ja illalla noita pähkinöita/rypsärii ?

Periaatteessahan hiilarit vedetään aamulla ja rasvat illalla mutta jos massaa ollaan hankkimassa eikä se meinaa helpolla noussa koska kyseessä muutenki kasvava nuori niin ei ole mitään väliä koska nuita rasvoja ja hiilareita vetelee kunhan niitä vaan saa tarpeeksi. En nyt meinaa että voi tai kovat rasvat nyt ihan saatanasta olis mutta niitä tulee kuitenkin melkein joka safkalla lihan, pullien yms mukana että elä mene niitä ainakaan tietosesti sinne lisämään vaikka Karsta niin ehti neuvomaankin. Proteiinia näyttää kyllä tulevan jo ihan kohtuullisesti mutta jakaisin sen edelleen useammalle aterialle.

Kysyn samaan syssyyn... Olen vasta sali harrastusta aloitteleva moniallerginen nuubi. Tarkoituksena on varata ravitsemusterapeutille aikaa, mutta siihen asti pitäisi saada syötyä jotakin. Olen pudottanut kesän aikana 92 kilosta 81 kiloon, mutta nyt paino on pysynyt kohdillaan seuraavanlaisella ruokavaliolla (Esimerkkipäivä):
http://oi53.tinypic.com/amy0k8.jpg
Lisäksi syön purkista monipuolisesti vitamiineja. Pistääkö tuosta silmään jotain aivan kamalaa, vai porskuttaako tuolla sinne ravitsemusterapeutille asti?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Pipetille. Voi olla pilkun viilausta, mutta tuossa esimerkkipäivän ruokavaliossa olet nuo prosenttiosuudet laskenut ruokamäärästä grammoina, kun tarkoitus olisi laskea protskun, hiilareiden ja rasvojen kaloreiden osuudet kokonaiskalorimäärästä. Kerrot vaan sen proden ja hiilarin määrän 4:llä ja rasvat 9:llä ja sitten jaat tuolla 2553 kcal:lla. Eli näyttäisi olevan prodea n. 19%, hiilaria n. 28% ja rasvaa n. 34 %. Eli kyllä siinä olisi hieman viilattavaa. Mutta keep up the goop fight.:whip:

Kysyn samaan syssyyn... Olen vasta sali harrastusta aloitteleva moniallerginen nuubi. Tarkoituksena on varata ravitsemusterapeutille aikaa, mutta siihen asti pitäisi saada syötyä jotakin. Olen pudottanut kesän aikana 92 kilosta 81 kiloon, mutta nyt paino on pysynyt kohdillaan seuraavanlaisella ruokavaliolla (Esimerkkipäivä):
http://oi53.tinypic.com/amy0k8.jpg
Lisäksi syön purkista monipuolisesti vitamiineja. Pistääkö tuosta silmään jotain aivan kamalaa, vai porskuttaako tuolla sinne ravitsemusterapeutille asti?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Strutsin muniako vetelet kun noin paljon tavaraa on parissa munassa? :D

Sen verran tylsä meininki, et pistetää vaikka omaki valio arvosteluun

meal 1: 6 kanan valkuaista 2 keltuaista, 100g kaurahiutaleita maidossa (about 2-3dl) ja banaani jos menee, sekä tietysti omegat, magnesium, multi vitamiini ja sinkki
meal 2: tumma riisi 90-100g, kanaa 200-250g ja hieman rehuja mitä kaapista sattuu löytyy. yleensä kurkkua tai purjoo tai tomaattia tai tai...
post workout shake: 35g proteiinia 50g maltoo ja banaani
post workout meal 3: perunaa g? en laske tuota, mutta sen kanssa yleensä kanaa 200-250g
meal 4: lidl:in purkitettua hernekeittoa + 125g jauhenlihaa. yhteensä noin 65g hiilareita ja 40g protskua
meal 5: mitä mieli tekee, bataattia, tummaa riisiä, kauraa... ja edellisen päivän jätöksiä pyrin siihen 40g protskua ja vähintään 60g hiilareita.
meal 6: ja viimenen ateria pitkälti aina 100g kaurahiutaleita sekotettuna 250g:n rahkaa ja tilkka mehua ja maitoa ja ehkä oliiviöljyä 15ml

jotkut oli sanonu ottavansa jopa kuuden aterian välissä protsku drinkkejä, onko siinä mitään järkeä? ja pitääkö noita hiilareita nostaa, kun ollaan näin massakaudella. ja muuta korjattavaa jos on niin mainitkaa toki
niin ja paino 95kg, pituus 185cm, ikä 17v. väliäkö tolla iällä? pistin nyt kun muutkin ilmottaa sen jostain syystä :S

Haluaisin, että joku arvostelis munkin syömiset, mutta laskelmani on excelissä, enkä millään jaksa niitä näpytellä tähän uudestaan :)

No lopputulema esimerkkipäivälle oli, että hh 271,2 g / p 167,8 g / r 70 g. Öbaut 2500 kcal ja jako 45%, 28 %, 26 %.

Lihasmassaa haluan, ja tiedän, että lisää vois syödä. Jos vaikka 2800 kcal:iin pääsisi.

Olen nainen. Pituus 178 cm, paino 63 kg.

Ongelma onkin, että mitä lisään?

ite lisäisin rasvaa ja roheiinia, HH kertyy mutu tuntumalla helpommin strategisiin paikkoihin.

tai söisin vaikka pähkinöitä

Haluaisin, että joku arvostelis munkin syömiset, mutta laskelmani on excelissä, enkä millään jaksa niitä näpytellä tähän uudestaan :)

No lopputulema esimerkkipäivälle oli, että hh 271,2 g / p 167,8 g / r 70 g. Öbaut 2500 kcal ja jako 45%, 28 %, 26 %.

En kyllä lisäisi yhtään rasvaa tuohon. 1g/per paino kilo on ihan riittävä määrä. Eikä ne hiilarit mihinkään keräänny jos ne rytmittää oikein. Eli suurin osa aamulle ja treenin jälkeiselle aterialle.

Mikä olisi sopiva hiilareitten määrä treenin jälkeisellä aterialla?
Entä ennen treeniä?

Laskin, että ennen treeniä mulla menisi noin 47 g (treenaan aamuisin, herätys klo 5, salilla noin puol kuusi).
Treenin jälkeisellä aterialla (45 min - 1 tuntia treenistä) tällä hetkellä noin 55 g.

Ja lihasmassan kasvattaminen tässä on tavoitteena. Toivottavasti ei samalla rasvaa kauheasti kroppaan kertyisi, koska sitä mussa riittää jo omasta takaa...

Mikä olisi sopiva hiilareitten määrä treenin jälkeisellä aterialla?
Entä ennen treeniä?

Laskin, että ennen treeniä mulla menisi noin 47 g (treenaan aamuisin, herätys klo 5, salilla noin puol kuusi).
Treenin jälkeisellä aterialla (45 min - 1 tuntia treenistä) tällä hetkellä noin 55 g.

Ja lihasmassan kasvattaminen tässä on tavoitteena. Toivottavasti ei samalla rasvaa kauheasti kroppaan kertyisi, koska sitä mussa riittää jo omasta takaa...

Lukenut että 50 grammaa riittäisi, itse tulee parhaimmillaan tai pahimmillaan otettua se 150 g. Treenin jälkeen hiilihydraatit ei mene läskiksi, mutta läskiä tulee joka tapauksessa massalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom