Arvostele mun päivän syömiseni!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Patruush
  • Aloitettu Aloitettu
Viittiikö ketään antaa mitään fiidbäkkiä mun syömisistäni? Viimisen aterian hiilarit on vaihdettu kaaliin, kun kuulin, että esim. nuo hiutaleet nostaa insuliini tasoja yötä kohden? Tai jotaki vastaavaa. Ja paljos ois optimaalinen hiilarien määrä bulkki kaudella? Jos ketään tätä lukeva on semmonen ectomorphin ja mesomorphin välinen olio kuten minä, ni siltä ottaisin mieluusti ruokavalioon liittyviä neuvoja vastaan :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä on tullut jo vastauksia, eikä paljon lisättävää ole, mutta

- mitä nuo "kanapihvit" ovat, rintafileitä paistettuina, jotain nuggetteja paneroituina vai ihan muuta

- miksi maitoa, paitsi maun vuoksi (herkullista, tiedän :), jollei ole massakuurilla

- meinasin sanoa jotain kuiduista, mutta tuo mysli on siinä ja siinä. Menköön, mutta kuituja silti enemmän.

Mihin suuntaan haluat kehittyä. 14v iässä toisaalta ei tarvitse asettaa tavoitteita, elämä vie.

Tässä on tullut jo vastauksia, eikä paljon lisättävää ole, mutta

- mitä nuo "kanapihvit" ovat, rintafileitä paistettuina, jotain nuggetteja paneroituina vai ihan muuta

- miksi maitoa, paitsi maun vuoksi (herkullista, tiedän :), jollei ole massakuurilla

- meinasin sanoa jotain kuiduista, mutta tuo mysli on siinä ja siinä. Menköön, mutta kuituja silti enemmän.

Mihin suuntaan haluat kehittyä. 14v iässä toisaalta ei tarvitse asettaa tavoitteita, elämä vie.

Jos minulle suunnattu reply, niin kanapihvit ovat rintafileitä paistettu.

Maitoa kun vetää sen 1 litran päivässä se tekee jo mukavasti kaloreita sekä n. 34g proteiinia, ja plussillahan minä olen, tai yritän kovasti.

Myslihän on melko roskaa, tulee välillä paketti ostettua mutta harvemmiten.

Täytin eilen 15 vuotta ja kyllä se on se lihasmassan kasvatus sillä painonnosto ei oikein nappaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom