Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mies ja nainen ajo autoo kaukana sivistyksestä. Rengas puhkes ja mies jätti vaimonsa autoon hakeakseen apua kaukana näkyvästä talosta. Kun mies palas avun kanssa, hän näki autossa vaimonsa ja kolmannen ihmisen. Vaimo oli kuollut. Ovet oli lukossa, eikä autoon oltu murtauduttu. Kuka tää kolmas henkilö oli ja mitä vaimolle oli käyny?
Ellet kusettanu, oot ainoo joka keksi tän näin nopeestiKolmas henkilö oli naisen lapsi ja vaimo oli kuollut tätä synnyttäessään?
Heitän tähän yhen mitä mietin ite kuula punasena.
Mies oli mökillänsä ja hän päätti lähteä pienelle kävely lenkille.
Hän käveli 20km etelään, sen jälkeen 20 km länteen ja sen jälkeen 20km pohjoiseen.
Pian hän kauhistui suunnattomasti, kysymys onkin: minkä värinen on karhu joka miehen mökille oli ilmestynyt?
Juu meni väärin toi arvotus. Kaks vaihtoehtoo mitä hait.
1) Äijä käveli 20km etelään, 20km itään ja 20km pohjoseen ja oli samassa paikassa. Miten on mahdollista?
2) Mies rakensi talon, jonka kaikki sivut osottaa etelään. Mies meni lenkille ja näki karhun. Minkä värinen karhu oli?
en tiä mitä olit kirjottanu mut voit koittaa silti ratkasta :DEDIT: jaa tää oli wanha
Minä olen koko ajan muuttuva, kehityn ja kasvan.
Pyrin "budjetissani" tasapainoon, ehkä jopa voittoon.
Alan P:eellä ja minut voit löytää mutta en ole paikka kartalla.
Muutan käyttäytymistäsi hyvään- tai pahaan suuntaan, ehkä en ollenkaan...
Olen vasta nuori, mutten ole yksin täällä isossa paikassa.
Mikä minä olen?
Nyt keimot tämä ratkomaan:whip: Yks on arvannu oikein tällä hetkellä.
pakkis
Emiiri Ahne Aho oli kuollut.
Testamentissaan hän oli määrännyt kuinka hänelle niin rakkaat kamelit oli jaettava hänen neljän poikansa kesken.
Vanhimmalle pojalle yksi kolmasosa kameleista.
Toiseksi vanhimmalle pojalle yksi neljäsosa.
Kolmannelle yksi viidesosa.
Nuorimmaiselle yksi kuudesosa.
Kuinka emiirin viisikymmentäseitsemän kamelia onnistuttiin jakamaan niin että kaikki pojat saivat osansa, eikä ainuttakaan kamelia tarvinnut pistää lihoiksi?
Emiiri Ahne Aho oli kuollut.
Testamentissaan hän oli määrännyt kuinka hänelle niin rakkaat kamelit oli jaettava hänen neljän poikansa kesken.
Vanhimmalle pojalle yksi kolmasosa kameleista.
Toiseksi vanhimmalle pojalle yksi neljäsosa.
Kolmannelle yksi viidesosa.
Nuorimmaiselle yksi kuudesosa.
Kuinka emiirin viisikymmentäseitsemän kamelia onnistuttiin jakamaan niin että kaikki pojat saivat osansa, eikä ainuttakaan kamelia tarvinnut pistää lihoiksi?
Taitaa olla oikea vastaus, että lainataan naapurista kameli, jolloin jaosta jää yksi kameli yli ja sitten palautetaan kameli takasin naapurille.
Jos kaikille annetaan enemmän kuin tuo varsinainen osuutensa, luulisi jokaisen olevan tyytyväinen. Näin:
57/3 = 19 -> 20
57/4 = 14,25 -> 15
57/5 = 11,4 -> 12
57/6 = 9,5 ->10
Mut ei noita ylimääräsiä kameleita tyhjästäkään voi pierasta.