Arvoituksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nick_
  • Aloitettu Aloitettu
katharziz sanoi:
Mitä hittoa tossa 4 levelillä pitää laitaa?
Tähänkin löytyy jo vastaus tästä tredistä.
Laitan silti, tsekkaa se url.

Voisi mielellään pitää tämän niin, ettei anneta suoria vastauksia, vaan about ympäripyöreitä vihjeitä niin saa jokainen vähän miettiä...?

habankorppu sanoi:
Älkää hyvät ihmiset tuhlatko enempää aikaa tohon Mindyyn, ite joskus tein sen virheen että oikeasti yritin miettiä noita. Ne menee OIKEASTI mahdottomiksi jossain vaiheessa, siis niissä ei enää ole mitään järkevää logiikkaa, ne menee ihan henkimaailman asioihin. Ei oikeasti mitään järkeä kun vastauksia ei kertakaikkiaan tajua edes valmiiden ratkaisujen avulla. Jossain levelin 11 paikkeilla muuttuvat niin typeriksi ettei niistä enää saa mitään kiksejä kun niitä ei voi millään logiikalla ratkaista. Tekijällä loppunut ideat kesken, täysin ajanhukkaa. Väitänpä ettei esim yhtätoista keksi täällä kukaan rehellisesti, ja jos keksii niin tarjoan virtuaalisen keksin.
No siltä kieltämättä alkaa tuntumaan...

Liitteenä se screenshotti lvl 11:sta.

Liitteet

• 11.jpg
    11.jpg
    12,7 KB · Katsottu: 368
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähänkin löytyy jo vastaus tästä tredistä.
Laitan silti, tsekkaa se url.

Joo url jotain mutta kaikkee oon jo kokeillut

Joo url jotain mutta kaikkee oon jo kokeillut
Et ilmeisesti aivan kaikkea.
Liittyy siihen nollaan.

Nyt meni lvl 11 läpi. Paha edes keksiä mitään vihjettä...
Koittakaa translatoria kunhan ensin keksitte ne merkit.

edit. 12 oli helppo.

Älkää hyvät ihmiset tuhlatko enempää aikaa tohon Mindyyn, ite joskus tein sen virheen että oikeasti yritin miettiä noita. Ne menee OIKEASTI mahdottomiksi jossain vaiheessa, siis niissä ei enää ole mitään järkevää logiikkaa, ne menee ihan henkimaailman asioihin. Ei oikeasti mitään järkeä kun vastauksia ei kertakaikkiaan tajua edes valmiiden ratkaisujen avulla. Jossain levelin 11 paikkeilla muuttuvat niin typeriksi ettei niistä enää saa mitään kiksejä kun niitä ei voi millään logiikalla ratkaista. Tekijällä loppunut ideat kesken, täysin ajanhukkaa. Väitänpä ettei esim yhtätoista keksi täällä kukaan rehellisesti, ja jos keksii niin tarjoan virtuaalisen keksin.
Samaa vikaa oli vähän Notpronissa aikoinaan. En muista enään levelii tarkalleen mutta jossain 30-40 välillä alko mennä sellaiseksi, että pitää jotain kuvia alkaa zoomailee photoshopilla ja blokata jotain tiettyjä värisävyjä niin jäljelle jäävät pikselit muodostavat salasanan...... jesh! Mikä hauskinta mitään sellaisia vihjeitä ei annettu, että tuon olisi edes ite tajunnut tehä. Spoilereistahan tuoki piti lukea.

Propsit niille ketkä ovat nuo kaikki 139 leveliä pelanneet. Ite pelasin sen läpi silloin kun siinä oli jotain 80 leveliä. Loput spoilaten. Ei jaksanut enään.

Vaikea keksiä tuohon mitään ympäripyöreää vinkkiä. Sinulla tuskin on montaa osotetta, jonka Mindy saisi selville.

haha olipas aika vittumainen :D

sanotaanko että hankaluuksia tuotti monimutkainen osoitehierarkia kun oon töissä ja yrityksen toimipisteitä on vähän ympäri suomea. kotikoneella ois ratkennut ekalla

Samaa vikaa oli vähän Notpronissa aikoinaan. En muista enään levelii tarkalleen mutta jossain 30-40 välillä alko mennä sellaiseksi, että pitää jotain kuvia alkaa zoomailee photoshopilla ja blokata jotain tiettyjä värisävyjä niin jäljelle jäävät pikselit muodostavat salasanan...... jesh! Mikä hauskinta mitään sellaisia vihjeitä ei annettu, että tuon olisi edes ite tajunnut tehä. Spoilereistahan tuoki piti lukea.

Propsit niille ketkä ovat nuo kaikki 139 leveliä pelanneet. Ite pelasin sen läpi silloin kun siinä oli jotain 80 leveliä. Loput spoilaten. Ei jaksanut enään.
Kieltämättä alkaa tämäkin menemään jo "hivenen" väsyneeksi. Oikeasti tässä ei ole enää mitään tekemistä loogisen päättelyn tms. kanssa. Sen todisti viimeistään lvl 14 jonka juuri äsken ratkaisin. Melkeinpä pitäis suosiolla luovuttaa tämä ennen kuin mielenterveys kärsii.

Heh. Näkisittepä tuon Mindyn viimeisen. Siinä ole taas mitään järkeä :D
Kaverit noita väänsivät ja piti ihan tekijältä kysyä vinkkiä, kun joku kaverin kaveri tai vastaava oli.

Parhaita arvoituksia edelleen Lucas Artsin wanhoissa seikkailupeleissä :haart:

Ei jaksa enää miettiä tuota mindya. Laittakaahan joku oikeasti järkevä ja looginen pulmapeli. Notpron ehkä vähän parempi kuin Mindy mutta molemmat juurikin tuollasia järjettömiä.

No antakaa nyt perhana jotain kunnon vinkkiä siihen lvl 11:een. Ne on jotain japanilaisia merkkejä, ok? Pitäiskö minun alkaa vertaamaan kaikkia maailman japanilaisia merkkejä nuihin kuvioihin, että mikä merkki näyttää samanlaiselta? Ihan paska peli, en ala. Saa laittaa myös suoran vastauksen jos haluatte. :(

e. kiitti niksteri :)

No antakaa nyt perhana jotain kunnon vinkkiä siihen lvl 11:een. Ne on jotain japanilaisia merkkejä, ok? Pitäiskö minun alkaa vertaamaan kaikkia maailman japanilaisia merkkejä nuihin kuvioihin, että mikä merkki näyttää samanlaiselta? Ihan paska peli, en ala. Saa laittaa myös suoran vastauksen jos haluatte. :(
On ne jaappanialaisia merkkejä. Ja kyllä, monta googletusta ja vertausta se vaatisi kunnes itse sen hoksasin. Eli hain vastaavat kiekurat ja hakkasin ne sellaiseen käännöskoneeseen joka antoi vastaukseksi...

...love

Mä luovutan, tää peli menetti jo makunsa. Puoleen väliin mentiin, se saa riittää. Tässä lähtee järki päästä pikkuhiljaa kun ei normaalilla logiikalla enää pärjää. Väkisinhän tässä turhautuu.

Mindystä:

No tuo 11 oli kyllä aika hankala, 12:ssa en ymmärtänyt siitä tekstistä mitään mutta kirjoitin summassa oikean vastauksen, heh. 13 oli jo ihan hauska, sai päätellä vastauksen loogisesti. 14 meni läpi 5 sec googletuksella.

ja nyt olen lvl. 15:nnessä ihan hukassa.

http://www.deathball.net/notpron/
Tuossa on linkki netin vaikeimpaan aarvoitukseen.
Oon päässy kolmanteen kenttään. Jos pääsette pidemmälle kertokaa vaikka ihan ilman spoilereita miten sinne pääsitte.
Heittämällä vitoseen, mutta en todellakaan ala tuota enää pelaamaan, sen verran oon jo täynnä noita arvoituksia.
Neloseen mennään vaihtamalla osoiteriville falsen paikalle true. Nelosessa onkin sitten morsea joka muodostaa ne vaadittavat tunnukset.

Heittämällä vitoseen, mutta en todellakaan ala tuota enää pelaamaan, sen verran oon jo täynnä noita arvoituksia.
Neloseen mennään vaihtamalla osoiteriville falsen paikalle true. Nelosessa onkin sitten morsea joka muodostaa ne vaadittavat tunnukset.

Vitonenkin menee ihan vaan googlea käyttämällä.

Notproni on siihen asti hauskaa kunnes tulee niitä tehtäviä mitkä vaativat jonkun ohjelman asentamista koneelle. Ei millään jaksa lataa jotain ohjelmaa jotta pääsen seuraavalle levelille ja sen jälkeen ohjelman voikin poistaa. (no tulihan ne perkele sillon aikoinaan ladattua ku oli niin koukussa, mutta jos nyt alkaisin pelaa uudestaan lopettaisin ekaan sellaiseen tehtävään missä vaaditaan jotain sellasta ohjelmaa mitä mun koneelta ei löydy.)

Tohon Mindyyn ei oikein lvl 14:sta jälkeen oo ees vinkkejä missään. Nyt lvl 18. Ja jotenkin tuntuu hirveen nörtiltä kun on noin pitkälle päässy...

Miten tuota ykköskenttääkään voi päästä läpi, pitää vain tuossa mindyssa arvailla sitä siihen asti että menee oikein. Ei minkäänlaista asiaa josta vois päätellä jotakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom