Arvoituksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nick_
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Thanks.

Olisko vinkkiä lvl 11? Olen selannut läpi kaikenmailman kiinalaiset aakkoset sun muut ja yrittäny vääntää jotain symbolia tuosta, mutta ei aukee. Ehkä pienet nokoset auttaisi :jahas:

Thanks.

Olisko vinkkiä lvl 11? Olen selannut läpi kaikenmailman kiinalaiset aakkoset sun muut ja yrittäny vääntää jotain symbolia tuosta, mutta ei aukee. Ehkä pienet nokoset auttaisi :jahas:
Noin minäkin ajattelin, vaan eivät auttaneet.

Tää on taas jotain liian simpleä mitä ei pysty hoksaamaan...

Mitäs leveli peliä täällä pelataan? Selasin yli 5 sivua taaksepäin, mutta ei iskenyt silmään linkkiä.

Itelläni tulee mieleen näistä nettipohjaisista arvuuttelupeleistä sellainen ku Notpron, mutta se on pelattu jo läpi.

Mindyä
http://kammo.net/mindy/

Oon nyt kaks tuntia miettiny tota level 11:tä, mutta loppuu ideat :( Ei oo kyllä minkään kielen merkkejä..toivottavasti..
Joskus tuli tuota väännettyä. Ellen ihan väärin muista niin merkit ovat japania. Ei muista tehtävien numeroita ulkoa.

Siis mitä tohon salasanaan pitää kirjottaa että pääsee edes ekan läpi?:nolo:

Mitä hittoa tossa 4 levelillä pitää laitaa?:david:

Älkää hyvät ihmiset tuhlatko enempää aikaa tohon Mindyyn, ite joskus tein sen virheen että oikeasti yritin miettiä noita. Ne menee OIKEASTI mahdottomiksi jossain vaiheessa, siis niissä ei enää ole mitään järkevää logiikkaa, ne menee ihan henkimaailman asioihin. Ei oikeasti mitään järkeä kun vastauksia ei kertakaikkiaan tajua edes valmiiden ratkaisujen avulla. Jossain levelin 11 paikkeilla muuttuvat niin typeriksi ettei niistä enää saa mitään kiksejä kun niitä ei voi millään logiikalla ratkaista. Tekijällä loppunut ideat kesken, täysin ajanhukkaa. Väitänpä ettei esim yhtätoista keksi täällä kukaan rehellisesti, ja jos keksii niin tarjoan virtuaalisen keksin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom