Arvaa Max-Penkkitulos Peli

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osaisiko joku kertoa mahdolliset enkat. Kiitos.
Lämmittelyt: 40kg x 15 , 50kg x 10, 60kg x 8. Sarjat: 65kg x 6, 65kg x 6 ja 62,5kg x 6. Itse sitä mieltä että 70kg pitäis nousta melko helposti, jos olkapää kestää.
( Wohoo. sadas viestä foorumille ja vielä tähän threadiin. NICE!)

Osaisiko joku kertoa mahdolliset enkat. Kiitos.
Lämmittelyt: 40kg x 15 , 50kg x 10, 60kg x 8. Sarjat: 65kg x 6, 65kg x 6 ja 62,5kg x 6. Itse sitä mieltä että 70kg pitäis nousta melko helposti, jos olkapää kestää.
( Wohoo. sadas viestä foorumille ja vielä tähän threadiin. NICE!)

77,5kg ellei jopa 80kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raapaistaanpas avausposti foorumille kysymällä niinkin tähdellistä asiaa kuningasliikkeen mahdollista maksimia. :D

150kiloa isommilla en ole vielä nostellut, mutta sarjana viime kerralla kun kokeilin paino liikkui 3x4x150kg. Uskaltaako tässä jo suunnitella 170kiloa nousevaksi ennen lumien sulamista?

Vasemman olkapään pienen kiukuttelun takia on jäänyt ykköset ja kakkoset nykyään aikalailla vähemmälle.

Olen nostanut joskus 140kg penkistä.
Tuolloin meni kutakuinkin:
15-16 x 100kg
5-6 x 120kg

kaksi viikkoa sitten kokeilin paljonko menee satasella ja meni x20. Viime viikolla kokeilin paljonko meni 110:llä ja meni x14. Tällä viikolla kokeilin 120:llä ja meni x9. Ensi viikolla kokeilen montako menee 130:llä, sen jälkeen 140:llä ja jos suunta on se miltä se nyt ehkä näyttää niin viikko siitä voisi päästä vielä kokeilemaan ekaa kertaa sataa viittäkymppiä.

Hieman absurdi fiilis ajatella että sataviiskyt voisi olla tuloillaan.
Tuon sarjapainolaskurin mukaan se menisi vieläpä heittämällä
http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=14&weight1=110&reps2=9&weight2=120

Tosin aiemmilla tuloksilla olisi pitänyt mennä tuon laskurin mukaan 146kg ykkösellä ja meni vaan 140kg. No jos olkapää kestää niin tulee kokeiltua. Ei varmastikaan kovin ideaalinen lähestymistapa saada maksimiykköstä ylös kokeilemalla maxtoistomääriä kympin pykälin edellisillä viikoilla. Mut hieman kammottaa nuo lyhyet kovat sarjat olkapään takia niin lähden kokeilemaan askel kerrallaan miten lyhyitä sarjoja se vielä kestää. Voi kestää ihan loppuun astikin kun vaan malttaa tehdä täydellisen perusteelliset ja huolelliset lämmittelyt + keskittyä tekniikkaan 150%:sti.

Saa esittää veikkauksen paljonko nousee kolmen viikon päästä :)

Nyt on ennätyssarjapainot 4x6 95kg. Aikasemmin oon ehkä päässy 90kg, mutta sitten on kipeytyny kiertäjänkalvosin. Noiden painojen aikaan tais penkistä nousta 112,5kg tai 115kg? Maksimia ennoo koittanu 1,5 vuoteen joten mikähän se nyt sitten lienee. Tuo 4x6 ei tuntunu liian raskaalta ja painot nous hyvin ylös ilman varmistajaa että varaa ehkä ois laittaa lisää rautaa sarjoihinki.

Suositut

Back
Ylös Bottom