Arvaa Max-Penkkitulos Peli

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ite sain tänään 4x4x90kg normipenas, mahtaisko 105kg jo nousta ykkösellä?
ei nouse (luultavasti, riippuu kyllä hermotuksista ja kaikista maailman tähtien asennoista). Itellä 2x6x92.5kg tuli just ja just kun tuli 105kg.
Mä taas väittäisin että hyvinkin vois nousta.

Mulla 3x6x75, ja 95 nousi.

Veikkaan että on kyse paljon siitä miten on totutellu isompaan rautaan, eli välillä olis hyvä tehdä niitä kahden ja kolmen toiston sarjoja ihan penapäivänä tai muussa välissä.

Joo. 100kg otettu, 105 olis ens viikon perjantaina tavotteena, kirjottelen tänne vaikka läpällä, et kuin käy.

Mutta vähän OT:
Tuntuu sellanen outo "lihaskireys" tossa oikean hauiksen yläreunan kohdilta tonne forkun puoleenväliin kun menen penkkiasentoon(Lavat yhteen puristan tankoa) Niin osaisiko kukaan kertoa että mistä mahtaa johtua? Ennen penkkausta ei tunnu, penkin aikana ei tunnu, penkin jälkeen on ihankuin joku jänne kiristyisi kun työntää olkapäätä eteenpäin ja laittaa käden penkkausasentoon.

Tänjuu.

Ite sain tänään 4x4x90kg normipenas, mahtaisko 105kg jo nousta ykkösellä?
Mä taas väittäisin että hyvinkin vois nousta.

Mulla 3x6x75, ja 95 nousi.

Veikkaan että on kyse paljon siitä miten on totutellu isompaan rautaan, eli välillä olis hyvä tehdä niitä kahden ja kolmen toiston sarjoja ihan penapäivänä tai muussa välissä.

Juu kyllä voi hyvinkin nousta. Ite sain 2x6x90kg kun maksimi oli 110kg

Whoa. Eilen nousi 3x10x60kg sarjojen jälkeen 80kg, niukasti, mut nousi. Ensimmäinen maksimikokeilu sitten treenien aloittamisen 3kk sitten, huomas erittäin hyvin kuinka paljon vahvempi toi mun vasen puoli on. Pitäs varmaan alkaa käsipainopenkkiä tekeen... Huhtikuussa vois yrittää uudestaan, jos 90kg kolkuttelis ja kesäloman alkuun liittyminen markkakerhoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Eipä nouse, maksimi on vain 155kg. Voi tosin olla että se olisi kovempi jos vähän hermottaisi, nyt olen aika kauan vääntänyt pelkkää pitkää sarjaa...

offtopic: Mistä näitä 19 ja 20v jannuja tulee jotka tuollaisia sarjoja nappaavat:wtf:kovia tuloksia, mikäli omapaino ei lähentele norsua..

Meikä tulee ainakin etelä-suomesta ja asun tällä hetkellä Vaasassa :D Treeniä takana noin 5-6 vuotta ja omapaino ~110kg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom