BB Artturi Kallio

Ja tietysti se kiinnostaa sama kuka tekee juttua/haastattelua/treenivideota yms. sisältöä. Jos Mike tekisi Artturin kanssa jonku videon missä jutusteluintro+yhteistreenit+jälkihöpöttelytoutro niin olisi tosi mukava (y)

Monta se teki? Yhden Artturista? Mahtavaa vähättelyä kaikkia niitä kohtaan jotka tekee 100 kertaa enemmän sitä materiaalia kaikista.
Öh toistakymmentä kappaletta ja nopeasti laskettuna yhteensä jotain +5 tuntia materiaalia King Arthurista. Mikä tässä nyt taas oli vähättelyä? Miksi itse aina valitat negaamisesta ja sitten itse toimit itse täysin samoin? Kirjoittaja vain kertoi pitävänsä Jukan tekemästä materiaalista, mikä omaankin silmään on hyvin toteutettua ja vuorovaikutus kuvaajan/haastettelijan ja kuvattavan kanssa toimii hienosti.

Monta se teki? Yhden Artturista? Mahtavaa vähättelyä kaikkia niitä kohtaan jotka tekee 100 kertaa enemmän sitä materiaalia kaikista.
En kyllä ihan ymmärrä miten viestissä vähäteltiin muita sisällöntuottajia. Eipä muut ole paljon tehnyt Artturin kanssa videoita kun Jukka, ja tosi laadukkaita videoita Artturista tekikin. Ois se kiva nähdä myös esim. Pakkotoisto podcastissa Artturia.

Ois se kiva nähdä myös esim. Pakkotoisto podcastissa Artturia.
Artturille viimeksi salilla sanoin että kovasti häntä on podcastiin pyydetty, mutta kun mies on niin vaatimattoman hiljainen monasti, niin se vois olla aika sitten semmoinen, joka ei mun podcasteihin sovi, joissa pälätetään niin maan perkeleesti kokoajan.

Artturille viimeksi salilla sanoin että kovasti häntä on podcastiin pyydetty, mutta kun mies on niin vaatimattoman hiljainen monasti, niin se vois olla aika sitten semmoinen, joka ei mun podcasteihin sovi, joissa pälätetään niin maan perkeleesti kokoajan.

Ainahan sä Mike saat ne haastateltavat puhumaan, anna mennä vaan! (y)

Jukalla on oma tyyli ja mikellä oma tyyli, molemmat kovia. Tykkään ihan vitusti kale ja valde mikestä mut täällä saa kyllä ihan kikkelin kuvan välillä.

Molemmilla hyvät jutut. Jos nyt pieni rakentava kritiikki sallittakoon, niin Mike tuntuu olevan KESKIMÄÄRIN eri tavalla aidosti läsnä tilanteessa. Jukka tuntuu välillä innostuvan vähän liikaa jostain muusta, mun mielestä jo epäkohteliaana esimerkkinä kerran jostain uhkapelaamisesta, olisko mäihällä ollut Ovaskaisen kanssa. Mutta ei nyt mitään kitinää ja herneitä tästä, tämän verran on pakko voida sanoa ilman "negaamista".

Mutta erittäin hyvää matskua lähes aina molemmilta ja Jukalla on kyllä halutessaan/kyetessään erittäin hyvä tyyli haastatella ihmisiä. Mikellä on juurikin podcast-tyylisempi tuotanto ja se toimii erittäin hyvin.

Back
Ylös Bottom