Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kevään tanskan kisan jälkeen oon tehnyt paljon töitä ja keskittyminen ollut valmennuksessa. Vuodenvaihteessa alan taas panostaa täysillä ja ensi vuonna olisi tarkoitus kisata ainakin kolme proqualifier kisaa.Tässä kun on ollut eri ketjuissa paljon puhetta nykyisistä ammattilaisista ja melkein ammattilaisista, niin onko kenelläkään hajua, mikä on Artturin suunnitelma jatkoa ajatellen? Olisi massat ja malli valmiina.
Paljon tsemppiä Artturille jatkoon! Erittäin miellyttävä persoona seurata, sen verran mitä mm. Jukan videoilta on tullut seurattua. Mielellään katselisi Artturin omaakin videotuotantoa Juutuupista, jos sellaista tulisi.Kevään tanskan kisan jälkeen oon tehnyt paljon töitä ja keskittyminen ollut valmennuksessa. Vuodenvaihteessa alan taas panostaa täysillä ja ensi vuonna olisi tarkoitus kisata ainakin kolme proqualifier kisaa.
Mielellään katselisi Artturin omaakin videotuotantoa Juutuupista, jos sellaista tulisi.
Just. Mun mielestä jotain "instaa" seuraavat on vajaaälyisiä luusereita...Jos seuraa king Artturia instassa, niin sinne tulee videopätkiä silloin kun on jotain aihetta mistä laittaa. Minusta on hienoa että hän ei ole sellainen persoona joka tuo itse itseään esille joka käänteessä ja riitele netissä kaikenmaailman vajaaälyisten luusereiden kanssa. Jokohan seuraavassa rypistyksessä menee olkavarsi 60cm rikki?![]()
Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi. Minusta taas on tyhmää haukkua ihmisiä vajaaälyisiksi luusereiksi sen perusteella, ettei halua käyttää jotain teini-appeja. Olen itse vähän vanhempaa saapumiserää ja minulle tuollaisista "seuraamisista" tulee lähinnä mieleen joku lippispäinen fanipoika. Ja kyllä, olen aikaani seuraamaton kalkkis. Minusta on vaan mielekkäämpää katsoa, esim. juuri Jukan tekemiä, vähän asiapitoisempia ja pitempikestoisia haastatteluja ihmisestä, jonka tekemiset kiinnostaa.Vaikutat kyllä vitun tyhmältä ihmiseltä.
Tai netissä kisaajien kanssa? En minä ainakaan täällä ole yhdenkään kilpailijan nähnyt tappelevan kenenkään kanssa.Ketä nää vajaaälyiset on ketkä instassa tappelee?
Monta se teki? Yhden Artturista? Mahtavaa vähättelyä kaikkia niitä kohtaan jotka tekee 100 kertaa enemmän sitä materiaalia kaikista.Minusta on vaan mielekkäämpää katsoa, esim. juuri Jukan tekemiä, vähän asiapitoisempia ja pitempikestoisia haastatteluja ihmisestä, jonka tekemiset kiinnostaa.
Ei missään tapauksessa ole vähättelyä muita kohtaan ja Artturista teki tosiaan vaan sen yhden, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että sekin oli tosi hyvin tehty.Monta se teki? Yhden Artturista? Mahtavaa vähättelyä kaikkia niitä kohtaan jotka tekee 100 kertaa enemmän sitä materiaalia kaikista.