BB Artturi Kallio

Massat Artturilla ollut jo vuosia ja harmi, että meni jokusia vuosia ns hukkaan kun potentiaalia on. Se oli selvä, että jos ja kun mies kunnossa ni tulosta tulee. Vähän kyllä kiinnostaisi tietää muutoksista aiempaan. Valmentaja on vaihtunut kyllä, mutta mitkä sitten ollut syynä ettei aiemmin ole niin hyvin onnistunut. Motivaatio dieetillä tms? Toki valmentajakaan ei lähde syyttä vaihtoon, olettaen siis että valmentaja on haluttu vaihtaa. Ihan spekulointia kylläkin.

Mähösestä en tiedä. Ajatellut vähän niin, että joko todella kova valmentaja tai sitten todella taitava antamaan sen vaikutelman. Menikö aiemmat kisat enemmän valmentajan vai Artturin itsensä vuoksi heikommin mitä nyt...

Tässä kun on ollut eri ketjuissa paljon puhetta nykyisistä ammattilaisista ja melkein ammattilaisista, niin onko kenelläkään hajua, mikä on Artturin suunnitelma jatkoa ajatellen? Olisi massat ja malli valmiina.

Tässä kun on ollut eri ketjuissa paljon puhetta nykyisistä ammattilaisista ja melkein ammattilaisista, niin onko kenelläkään hajua, mikä on Artturin suunnitelma jatkoa ajatellen? Olisi massat ja malli valmiina.
Kevään tanskan kisan jälkeen oon tehnyt paljon töitä ja keskittyminen ollut valmennuksessa. Vuodenvaihteessa alan taas panostaa täysillä ja ensi vuonna olisi tarkoitus kisata ainakin kolme proqualifier kisaa.

Kevään tanskan kisan jälkeen oon tehnyt paljon töitä ja keskittyminen ollut valmennuksessa. Vuodenvaihteessa alan taas panostaa täysillä ja ensi vuonna olisi tarkoitus kisata ainakin kolme proqualifier kisaa.
Paljon tsemppiä Artturille jatkoon! Erittäin miellyttävä persoona seurata, sen verran mitä mm. Jukan videoilta on tullut seurattua. Mielellään katselisi Artturin omaakin videotuotantoa Juutuupista, jos sellaista tulisi.

Hieno malli ja omaan silmään Kemppaisen ja Kotipohjan ohella potentiaalisin ukkeli kisaamaan pro-kortista.

Mielellään katselisi Artturin omaakin videotuotantoa Juutuupista, jos sellaista tulisi.

Jos seuraa king Artturia instassa, niin sinne tulee videopätkiä silloin kun on jotain aihetta mistä laittaa. Minusta on hienoa että hän ei ole sellainen persoona joka tuo itse itseään esille joka käänteessä ja riitele netissä kaikenmaailman vajaaälyisten luusereiden kanssa. Jokohan seuraavassa rypistyksessä menee olkavarsi 60cm rikki? 💪

Jos seuraa king Artturia instassa, niin sinne tulee videopätkiä silloin kun on jotain aihetta mistä laittaa. Minusta on hienoa että hän ei ole sellainen persoona joka tuo itse itseään esille joka käänteessä ja riitele netissä kaikenmaailman vajaaälyisten luusereiden kanssa. Jokohan seuraavassa rypistyksessä menee olkavarsi 60cm rikki? 💪
Just. Mun mielestä jotain "instaa" seuraavat on vajaaälyisiä luusereita...

Vaikutat kyllä vitun tyhmältä ihmiseltä.
Sinulla on toki oikeus mielipiteeseesi. Minusta taas on tyhmää haukkua ihmisiä vajaaälyisiksi luusereiksi sen perusteella, ettei halua käyttää jotain teini-appeja. Olen itse vähän vanhempaa saapumiserää ja minulle tuollaisista "seuraamisista" tulee lähinnä mieleen joku lippispäinen fanipoika. Ja kyllä, olen aikaani seuraamaton kalkkis. Minusta on vaan mielekkäämpää katsoa, esim. juuri Jukan tekemiä, vähän asiapitoisempia ja pitempikestoisia haastatteluja ihmisestä, jonka tekemiset kiinnostaa.

Harmi vaan ettei Jukka juuri taida enää ainakaan tänne sisältöä tuottaa. Jukan tekemät videot esim. SVM- kisoista peittoaa heittämällä viralliset TV-ohjelmat, joita noista on näytetty.

Ketä nää vajaaälyiset on ketkä instassa tappelee?
Tai netissä kisaajien kanssa? En minä ainakaan täällä ole yhdenkään kilpailijan nähnyt tappelevan kenenkään kanssa.

Tai, no Savolainen ja Niemi taisivat taannoin vähän kinastella, mutta se nyt on jumalauta tuhatkertaa mielenkiintoisempaa, kuin anonyymien nimimerkkien väliset sananvaihdot IMO

Minusta on vaan mielekkäämpää katsoa, esim. juuri Jukan tekemiä, vähän asiapitoisempia ja pitempikestoisia haastatteluja ihmisestä, jonka tekemiset kiinnostaa.
Monta se teki? Yhden Artturista? Mahtavaa vähättelyä kaikkia niitä kohtaan jotka tekee 100 kertaa enemmän sitä materiaalia kaikista.

Monta se teki? Yhden Artturista? Mahtavaa vähättelyä kaikkia niitä kohtaan jotka tekee 100 kertaa enemmän sitä materiaalia kaikista.
Ei missään tapauksessa ole vähättelyä muita kohtaan ja Artturista teki tosiaan vaan sen yhden, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että sekin oli tosi hyvin tehty.

Hattua nostan kaikille jotka skeneen ylipäätään mitään tuottaa!

Back
Ylös Bottom