BB Artturi Kallio

(Olen samaa mieltä) ja valitettavasti asia on totta - eivät ole ekaa kertaa tekemässä ja eivät ole vielä onnistuneet, niin onko homma hanskassa? Jos vieläkin menee päin vittua, niin olisikohan aika miettiä muutoksia.
Eiks se ongelma oo ollu lähinnä siinä, että ne dietit ei oo menny maaliin asti? 1 tainnu mennä lavalle ja 3 jääny kesken sairastelujen vuoksi. Huono tehosuhdehan tuo toki on.

Olisko kuitenkin nyt aika lopettaa toi lässytys. Mitä merkitystä sillä on miten iso on offilla tai lavalla jos ei ole koskaan kireä? Ihan helvetin turhaa länkytystä koko ketju täynnä. Sit kun on kireä, voidaan katsoa paljonko sitä massaa jäi, kai sitä nyt saatana kaikki on isompia offilla. Kuoritaan se kisakunto esiin, niin paino on siellä vähän päälle 100kg, sitten siellä seisoo vierellä joku Peter 108 kiloisena. Mutta kun te sankarit tuijottelette tank-top kuvia ettekä ymmärrä hevonvittua kehonrakennuksesta. Niin kauan kun on kisoissa vajaa, ei ole mitään aihetta edes spekulaatioon. Taputelkaa selkään vain, sillä ei kuitenkaan kukaan kiristy. Artturin PITÄÄ repiä kunto todella rasvattomaksi ja kuivaksi, sitten voidaan katsoa paljonko sitä massaa on todellisuudessa.

Oma pointti oli juuri että en usko että on edes 3v päästä savolaisen markon parhaan ajan kunnon massoja ja kisa kireyttä. Ei ole silti mitään ketään vastaan artturi iso ukko ja tsemppiä dietin loppuun ja toivotaan että kova kondis lavalla. Pisti vaan silmään että Suomen kovin jne kun hirveetä kisa historiaa/meriittiä ei ole. Savolainen 97 oli aika kovien poikien välissä coleman ja kumppanit ja oli kireä! Tämän vuoden kisaan pitää olla kova ketä meinaa voittaa ja esim herra wilenius on aina ollut kireä eli niin pitää olla muidenkin jos menestyä haluaa.

Oma pointti oli juuri että en usko että on edes 3v päästä savolaisen markon parhaan ajan kunnon massoja ja kisa kireyttä. Ei ole silti mitään ketään vastaan artturi iso ukko ja tsemppiä dietin loppuun ja toivotaan että kova kondis lavalla. Pisti vaan silmään että Suomen kovin jne kun hirveetä kisa historiaa/meriittiä ei ole. Savolainen 97 oli aika kovien poikien välissä coleman ja kumppanit ja oli kireä! Tämän vuoden kisaan pitää olla kova ketä meinaa voittaa ja esim herra wilenius on aina ollut kireä eli niin pitää olla muidenkin jos menestyä haluaa.

*Kuka. Ei kestä kiittää, tarjoo suffe ku oot käyny peruskoulun uusiks!

Jos prioriteettina on vain hommata kokoa, niin voi unohtaa lavoilla pärjäämisen. Siellä tulee pataan niin että soi kun vierellä on kireitä ukkoja ja se on nähty monta monta kertaa.

Puhut kovasti siitä kuinka kaikki aina vaan negaa mut mitä tää sun käytös on sit ollu tässä ketjussa? Pelkkää negaamista, on sit siinä sanomassa totuudensiemen sisällä ni silti. Eihän täällä voi sanoa kenestäkään mitään jos pitää aina keskittyä pelkästään niihin heikkouksiin. Ei sunkaan ketjussa ole ihmiset jatkuvasti muistuttelemassa mitkä on sun fysiikan heikkoudet vaan pääosin positiviista palautetta

Tästä jätkästä ei koskaan tule PRO ukkoa.
Olisko kuitenkin nyt aika lopettaa toi lässytys. Mitä merkitystä sillä on miten iso on offilla tai lavalla jos ei ole koskaan kireä? Ihan helvetin turhaa länkytystä koko ketju täynnä. Sit kun on kireä, voidaan katsoa paljonko sitä massaa jäi, kai sitä nyt saatana kaikki on isompia offilla. Kuoritaan se kisakunto esiin, niin paino on siellä vähän päälle 100kg, sitten siellä seisoo vierellä joku Peter 108 kiloisena. Mutta kun te sankarit tuijottelette tank-top kuvia ettekä ymmärrä hevonvittua kehonrakennuksesta. Niin kauan kun on kisoissa vajaa, ei ole mitään aihetta edes spekulaatioon. Taputelkaa selkään vain, sillä ei kuitenkaan kukaan kiristy. Artturin PITÄÄ repiä kunto todella rasvattomaksi ja kuivaksi, sitten voidaan katsoa paljonko sitä massaa on todellisuudessa.

Tähän on kyllä helppo yhtyä. Artturin haaste on myös osittain pituus, vaatii ihan perkeleesti suhteessa lihaa koska se massa vain hukkuu tohon pitkään ruhoon ja toistaiseksi ilman perkeleellistä kireyttä ei tänä syksynä SM kultaa voiteta kun vastassa on lähinnä entisiä kultamitalisteja aiemmilta vuosilta. Itse en usko artturin pro korttiin vielä lähivuosina vaikka hienoa jos sen saisi.

Puhut kovasti siitä kuinka kaikki aina vaan negaa mut mitä tää sun käytös on sit ollu tässä ketjussa? Pelkkää negaamista, on sit siinä sanomassa totuudensiemen sisällä ni silti. Eihän täällä voi sanoa kenestäkään mitään jos pitää aina keskittyä pelkästään niihin heikkouksiin. Ei sunkaan ketjussa ole ihmiset jatkuvasti muistuttelemassa mitkä on sun fysiikan heikkoudet vaan pääosin positiviista palautetta
Faktatko muuttuivat nyt negaamiseksi? Lavalla pitää olla kireä, siellä ei löysänä pärjää. Mä arvostelen fysiikkaa, en henkilöä itseään kuten mun ketjussa taas on tapana kuten sinä nyt, keskittyä arvostelemaan henkilöä.

Faktatko muuttuivat nyt negaamiseksi? Lavalla pitää olla kireä, siellä ei löysänä pärjää. Mä arvostelen fysiikkaa, en henkilöä itseään kuten mun ketjussa taas on tapana kuten sinä nyt, keskittyä arvostelemaan henkilöä.

Kyllähän se vaan niin on että negaamista se on, vaikka kuinka faktaa olis? Ainakin kun noin jyrkästi tuo asiat esille. Voishan senki antaa rakentavana kritiikkinä, että kiristämisen varaa on viimesimmästä kuosista lavalla. Kun sekin on varmasti tiedossa kyllä.
Sun viesteistä taasen saa kuvan ettei mihinkää, ikinä.
Siks kaikki "jonnet" sun kimpussa onkin ku oot niin kärkkäästi täällä netissä, ehkä ne samaiset jonnetki saattas olla iha hyviä tyyppejä jos sattus tapaamaan.:D
Niin toki, varmaan vain mahdolliseti osa. Kyllä myös monella sun suoranaisesti kyttääjällä on tosiaan jotain vinossa, pahasti.

Mutta mä olen sanonut Artturille ihan suoraan saman, että löysänä sinne on turha mennä. Menee hukkaan aikaa, rahaa ja potentiaalia jos kerta toisensa jälkeen jätetään kesken ja kun sitten lavalle asti päästään, ollaan kuukausi vajaa. Miten tämä nyt voisi sitten sanoa niin, ettei kaikki vetäis poroja kolviin.

Mutta mä olen sanonut Artturille ihan suoraan saman, että löysänä sinne on turha mennä. Menee hukkaan aikaa, rahaa ja potentiaalia jos kerta toisensa jälkeen jätetään kesken ja kun sitten lavalle asti päästään, ollaan kuukausi vajaa. Miten tämä nyt voisi sitten sanoa niin, ettei kaikki vetäis poroja kolviin.

No epäilen kovasti, että oot tuonu asian suht asiallisesti esille kasvotusten. Netissä kaikki vaan ottaa itteensä kaiken jos vähänki on erimieltä tai joku vähänki jyrkästi asiat esittää. Niin se vaan menee..
Toiselle kun kumartaa niin toiselle pyllistää, vai miten se olikaan:oujee:

Kyllä Artturi varmasti itsekin tietää, että kireä siellä lavalla pitäisi olla, vaikka siitä ei kaikki täällä joka toisessa viestissä muistuttelisikin..

Artturista toivoisi kovasti lisää materiaalia!

Ihan samaan tapaan mä sen sanoin, vahvasti ja suoraan, selkääntaputtelulla ei tule mitään hyvää ikinä.

Onko suunnitelmia yhteisreeniä videon muodossa Artturin kanss missään kohtaa?

Sanoin vain oman näkemykseni Artturin potentiaalista, mutta olet aivan oikeassa tuosta "kireys" vaatimuksesta, jota ilman on turha tavoitella voittoa - tai lähteä edes lavalle. En omassa teksitissäni maininnut sanaa "kireys", mutta epäsuorasti kuitenkin viittasin siihen sanomalla, "jos kaikki menee hyvin seuraavan 2-3 vuoden aikana", joka siis tarkoittaa sitä, että mies pysyy terveenä ja kaikki osa-alueet - kireys, massa, poseeraus, värit - ovat optimikunnossa (lavalla).

Oma tarkoitukseni on kannustaa kilpailijoita heidän omissa ketjuissaan muutamalla positiivisella sanalla - tai rakentavalla ehdotuksella, silloin kun siltä tuntuu ja näin olen tehnyt esim. Peterin, Maken, Mentulan, Ovaskaisen ja muutaman muun kisaajan tai kovaa treenavan ketjuissa. Jos olisin läheisessä tekemisessä joidenkin heistä kanssa, niin toki silloin puhuttaisiin vähän tarkemmin niistä ongelmakohdista. Ja olen myös sata varma, että Artturi tietää ilman erityismainintaakin, että lavalla pitää olla revityn kireä, jos mielii huipulle ja myös sen, että kisakireyteen pääseminen ei ainakaan tähän saakka ole ollut hänelle helppoa. Ja kuitenkin sitä aina toivoo, että jokainen kisaaja pysyy ehjänä ja terveenä sekä onnistuu saavuttamaan kisakireytensä. :)

Eiköhän tässä haeta vähän sitä käänteistä efektiä ja koiteta ravistella Artturia hereille. Valinnat mitä aiemmilla dieteillä on tehty on aiheuttanu sen ettei maaliin olla päästy ja näyttää että taas mennään samaan suuntaan. Sitä lihasta on nyt jo ihan tarpeeksi eikä dietillä enää tarvis tehdä kaikkea mahdollista että sitä lihasta saatais vielä lisää. Nyt ei tarvis huolehtia muusta kun kiristymisestä. Kasvamisen aika on taas kisakauden jälkeen.

Back
Ylös Bottom