BB Artturi Kallio

Olen salaisesta tietolähteestä kuullut että Mursulle olisi aikasmonta kiloa saatu lisää lihaa viimevuodesta. Kuntoa en ole nähnyt ja onkohan kaimapojan päätähtäin Malmössa eikä suomessa, näin ainakin tulkitsin?

Edit. juuri katsoin tän Artturin kuvat niin onpahan hurja X-malli, varmasti kovannäköinen lavalla.

Mitä vittua mä just katoin? En kehtaa enää ikinä todeta kenellekään, että "tuli vedettyä kova jalkatreeni tänään". I'll get me coat.

Mitä vittua mä just katoin? En kehtaa enää ikinä todeta kenellekään, että "tuli vedettyä kova jalkatreeni tänään". I'll get me coat.

Juuri näin, itsekkin olen nykyään ihan sitä mieltä että treenaan ihan kuntoilumielessä enkä tosissaan. Ja aina kun joku sanoo että treenaan ihan loppuun niin tuumaan että onkohan näin :)

Kyllä jotku saa vaan puserrettua treeneistä paljon irti.

Edit. Hovilainenki arnolds amateuriin tähtäämässä, eli onko Kimmo ja Ilkka etes osallistumassa suomen kisoihin? Jos osallistuvatkin niin päätähtäimet molemmilla muualla.

Hyi vittu kun on härön näköistä settiä, tekee pahaa ajatella miltä toi tuntuu kun jalat tärisee tohon malliin. :D

Katoitkohan sä varmasti ihan oikean videon? Tossa Artturin videossa ei kyllä mitään mainittavaa jalkojen tärinää ollut vaikka muuten mies koville joutuikin.

Edellisellä sivulla on Aki vastannut tuohon selän koukistumiseen prässissä :)

Ite en tekis prässiä isoilla raudoilla mm. juuri tuon lantion irtoamisen takia. Liikerataa vois verrata siihen että tekis maastavetoa selkä pyöreenä. Tällöin vaarana välilevyn pullistuma. Selkä pyöristyessä puristuvat nikamavälilevyt kokoon etuosasta ja työntyvät samalla taaksepäin selkärangan suuntaan.

...Liikerataa vois verrata siihen että tekis maastavetoa selkä pyöreenä...

Rasitus tulee erisuunnasta, erikulmassa ja vaikka sekä voimat että liikemäärä ovat suuremmat jaetaan ne kestoltaan sekä tasaisemmin että myöskin paikkoihin, jotka on rakennettu paremmin kestämään suurta rasitusta.

Rasitus tulee erisuunnasta, erikulmassa ja vaikka sekä voimat että liikemäärä ovat suuremmat jaetaan ne kestoltaan sekä tasaisemmin että myöskin paikkoihin, jotka on rakennettu paremmin kestämään suurta rasitusta.

Pitää kyllä paikkansa mutta alan kirjallisuudessa lantion nousu irti penkistä pidetään tekniikkavirheenä juuri tuon välilevyjutun takia.

Tuon katsottua tunsin itseni lahjattomaksi, selkärangattomaksi ja muutenkin totaalisen mitättömäksi, niin ihmisenä, kuin treenaajana.

Pitää kyllä paikkansa mutta alan kirjallisuudessa lantion nousu irti penkistä pidetään tekniikkavirheenä juuri tuon välilevyjutun takia.

Ja se ei ole ensimmäinen ja ainoa asiayhteydestään irroitettu tähän harrastukseen liittyvä asia, joka maailmassa kulkee totuutena sen takia, että se on joskus painettu paperille. Samaa osastoa on esimerkiksi polvinivelen vienti yli päkiä linjan kyykkyyn mentäessä, ei yli 30 grammaa proteiinia kerralla, jne. Totuus on kuitenkin, että toteutuakseen nämä vaativat juuri tietynlaiset olosuhteet, juuri tiettyjen muuttujien kohdalta. Asiayhteydestä irroittamisensä jälkeen ei tästä ole enää tietoa ja asia alkaa elämään omaa elämäänsä kaiken kattavana totuutena.

Mähösen Aki, Suomen kovin valmentaja. Tietotaito parasta tässä maassa, asenne parasta tässä maassa. Taikoo mestareita osaamisellaan. Ja itse aktiiviaikanaan kovin treenaaja mitä olen ikinä nähnyt.

Eikös ouramalla katkennu kylkiluut just mähösen kanssa treenatessa? Vai kenen kanssa se katkaisi kylkiluunsa,joskus bodauslehdessä vuosia sitten mainittu juttu.

Eniveis aivan mahtava setti ja video, silti moni sössöttää että ihan perus tiputussarja. Ei saatana, haluan nähdä semmosten ihmisten treenit :D

Roooooook!:rock:

Kiitos Mike & Kalimero, tässä on videon ja valkun vastausten muodossa parasta mahdollista sisältöä kovaa treenaville! Yksikään muu media ei Suomessa tuota tällaista!

Hyi vittu meinas tulla paha olo pelkästä katsomisesta :D Harvoin näkee prässiä kovilla romuilla ja noin isolla liikeradalla. Ne on usein sellaisia nylkytyksiä, mutta tämä oli kyllä ihan toista maata.

Ilkka Mursu George Farahin koutsaamana ja Kimmo Hovilainen, jota valmentaa vissiin Savo-Make.
Tuo jälkimmäinen on väärä tieto.

Markolta blogissa kysyttiin tota, ja Marko vastas, että Kimmo-Marko-yhteistyö katkes alkumetreille kun Kimmo ei toimittanut mm. kuvia ajoissa.

Back
Ylös Bottom