BB Artturi Kallio

On tää kyllä paras klippi mitä on kenestäkään suomi boudarista netissä. Tämä on sitä kovaa treenaamista, eikä pelkällä kelkalla tehdyt negatiiviset...

Kovaa treeniä ja toivotaan että miehellä paikat kestää lavalle asti. Nimittäin tuo selkä nousi aika ilkeesti tuossa prässi sarjassa, eikä miehellä ollu vyötäkään! :O

Onpas vaarallisen näköstä touhua. Toivottavasti kaverin selkä kestää, ku irtoo aika pahan näkösesti penkistä.. Mut eipä siinä mittää, kovat raudat liikkuu.

Kyllä se selkä kestää. Se pitää vaan asettaa kunnolla, jos ammattitaitoinen OMT-terapeutti esimerkiksi opettaisi tekemään prässiä, olisi liike leveältä ja syvältä, samalla sallien selän luonnollisen liikkeen. Tässä nyt mennään siitä muutama askel HC-suuntaan mutta näin tekemällä sitä voi tehdä vuosikymmeniä kovaa ilman, että sen takia paikat hajoaisi. Valmistelu, harjoittelemaan harjoittelu, oikeat positiot selälle, jaloille, lantiolle, liikeratojen ennakointi ja jne niin homma toimii. Jos sen kelkan ottaa noin vain asennosta pommina alas syvälle niin morjens...

Jos ton treenin jälkeen ei ole tullut oksennus niin ei sitten koskaan, pakko vielä kommentoida että ihan sairasta settiä, itse en tekis.

..ja mä luulin että mulla tärisee prässätessä jalat. :D

Hatunnosto Artturille, innolla odotetaan mitä ukko saa tuotua lavalle. :) Syksylläkö skabat?

Minkälainen jalkatreeni tuossa prässisarjan ympärillä oli? Ajattelin jos itse kokeilisi joskus vetää HC jalat.

1. Prässi
2. Hack, sama metodi
3. PystyHack 3 x MAX
4. Askelkyykky+kyykkyhyppy 2x15+10
5. ReverseHyper+istuenkoukistus+istuenkoukistus 2x15+15+15

Tossahan vähän kuitenki fuskattiin, sehän ois pitänyt tehdä jokapainolal niin loppuun että oltas öhötetty linkussa tuolla pohjassa.

Hyi helvetti että rouhi syvältä ja vaatii mielenlujuutta tuollainen treeni sen tuhkakupin takia :)

No Mike heitti sen overall tittelin ilmoille. Ketäs kovia nimiä sitä on lavalle nousemassa keväällä?

Tossahan vähän kuitenki fuskattiin, sehän ois pitänyt tehdä jokapainolal niin loppuun että oltas öhötetty linkussa tuolla pohjassa.

Hyi helvetti että rouhi syvältä ja vaatii mielenlujuutta tuollainen treeni sen tuhkakupin takia :)

No Mike heitti sen overall tittelin ilmoille. Ketäs kovia nimiä sitä on lavalle nousemassa keväällä?

Ilkka Mursu George Farahin koutsaamana ja Kimmo Hovilainen, jota valmentaa vissiin Savo-Make.

Kalimero

Mitä tarkoittaa kun sanot videolla varastat sieltä lantiosta?

Imperatiivi; Varasta sieltä lantiosta. Eli siellä alkuasennossa pitää tuoda sitä persettä jo valmiiksi kunnolla penkillä eteenpäin, tavallaan lantiosta jo valmiiksi ennakoivasti mutkalla ollen, jolloin jo lähdössä jää selkeä rako sinne selkänojan ja penkin kulmaan, eli ei istuta tukevasti siellä penkin pohjassa, L-kulmassa, selkä suorassa.

Back
Ylös Bottom