Kyllä siellä raskaassa tällä kertaa oli panostettu.
Oli kyllä mutta ihan yleisesti ottaen. Sarja kuin sarja niin tuntuu että puolet enemmän tai vähemmän löysiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä siellä raskaassa tällä kertaa oli panostettu.
Kehonrakennuksen kireyskriteerit on ollut tällä tolalla jo iät ja ajat:
![]()
![]()

Saa kai mulla mielipide olla. Tai sori, eihän mulla saa olla mielipidettä. Joten kun tää nyt meni taas pakkis vs mike, niin antakaa tulla vain, kiinnosta enää taas vittuakaan.
Suomessa on ollut tämä vääristymä jo pitkään. Kireys menee kaiken edelle, lihasmassa tulee seuraavana ja rakenteella sekä yleisvaikutelmalla ei olekaan enää juuri merkitystä. Oikeasti homman pitäisi mun mielestä mennä jopa niin, että tarpeeksi rumalla fysiikalla kehonrakennuskilpailussa voisi hävitä hyvämalliselle henkilölle, joka ei ole treenannut koskaan. Onko kehonrakennuksen tavoitteena näyttää hirviöltä?Onhan tuo nyt naurettavaa, että rumemmalla fysiikalla pääsee finaaliin vaan sen takia, että on kireä. Kehonrakennus on kyllä mennyt huolestuttavaan suuntaan.
Olisikohan arvostelukriteereissä korjattavaa?
Onhan tuo nyt naurettavaa, että rumemmalla fysiikalla pääsee finaaliin vaan sen takia, että on kireä. Kehonrakennus on kyllä mennyt huolestuttavaan suuntaan.
Olisikohan arvostelukriteereissä korjattavaa?
Juuri näin. Vastaushan on luettavissa rivien välistä - on vain yksi totuus ja em. herrat puhuvat paskaa. Mike, kun vielä ymmärtäisi vielä sen, ettei kyse ole useinkaan hänen mielipiteistä, vaan niiden julistamisesta yhtenä ja ainoana totuutena, niin saattaisi helpottaa.Enhän sitä ole kieltänytkään. Kiinnosti vain tietää että puhuvatko nämä herrat mielestäsi paskaa, vai miksi olet niin eri linjoilla tästä asiasta. Eikä tarvitse uhriutua, vastaus kysymykseen olisi riittänyt ihan hyvin.
Mitä sitten jos SM-kisassa ei pääse finaaliin? Siihen ei auta haterin itku. Victor Richards pesi kaikki massalla, samoin Greg Kovacs, mutta kun kyse on kehonrakennuksesta, niin siinä on kaikenlaista muuta mitkä merkitsee enemmän.
Musta tuntuu, että osa on vieraantunut koko lajista vallan kokonaan. Aivan älyttömiä juttuja. Meillä oli just kovin raskas sarja ikinä, 5 äijää perse raiteilla. Siinä oli kehonrakennusta.
Otappa herra Mentulaan yhteyttä, ja alatte pähkäileen asioita, olen varma että alkaa tapahtumaan.Näillä näkymin tää oli tässä. Kun tällä kaikella panostuksella ei pääse edes lähelle sm-finaalia, niin en näe jatkamisessa hirveästi järkeä. Kireäksi pitäisi päästä se on tullut selväksi mutta esim. Mike, joka tietää näistä jutuista aika paljon, on pariin kertaan sanonut, että tästä kunnosta pitäisi pudottaa vielä 20kg. Voin suoraan myöntää, ettei musta ole tiputtamaan tästä vielä 20 kg. Bodaaminen jatkuu varmasti ja sitä voi harrastaa ilman kisaamistakin.
Veikkaisin alle 80kg.Ihan mielenkiinnosta, miten näät oman kuntosi - paljonko olisi sinun nykykunnosta kisakireyteen? Artturia kiremämpi et varmaankaan tällä hetkellä ole, vai oletko? Jos et, niin samaa logiikkaa jatkaen sinulla olisi ilmeisesti about 30kg kisakireyteen, revityn kireäksi? Sä olisit siis alle seiskan kisaaja, jos sellainen sarja vielä olisi? Tämä vertaus vain ja ainoastaan siitä syystä, että olen täysin vakuuttunut, ettet pidä itseäsi alle seiskan kisaajana.
JiiPee Pulkkinen voisi olla Artturille paras vaihtoehto suomalaisista valmentajista, kun kerran ainoa ongelma on kireäksi pääseminen. Ja Jiipee jos kuka hallitsee sen.Otappa herra Mentulaan yhteyttä, ja alatte pähkäileen asioita, olen varma että alkaa tapahtumaan.
Toi on niin helppo laiskan ajattelijan puolustus vetää tollanen ääripääskenaario argumentiksi, jossittelu tai se että osaa jossain määrin ennustaa mitä voisi tapahtua jos... on jokseenkin hieno taito olla olemassa. Mä kun esim olen kaks metriä pitkä niin on aika selvää että mun ei kannata keholaivoille lähteä kisaamaan, mun ei kannata yrittää tuossa asiassa kun ei siitä kuitenkaan mitään tulis. Artturilla kuitenkin on potentiaalia pirusti. Hiffaatko eron?Pakkiksen raati ku pistäis liiton pystyyn, niin kisoja ei tarttis fyysisesti edes pitää. Kenenkään ei tarttis edes dieetata. Penkkituloksen vois ilmoittaa mailitse, samoin hauiksen ympärysmitan, sitten pari kuvaa instasta tank-top päällä ja siitä sitten jossiteltais mestarit. Kohonen veis Artturia ku märkää rättiä kun painaa 132kg nyt.
Sulta unohtuu nyt kuitenkin se fakta, että tuloslistat näyttää aika karua kieltä. Mä elän maailmassa, jossa teot merkitsee, sä elät maailmassa, jossa teoilla ei ole mitään merkitystä, vaan jossittelu on se mikä määrää. Nyt sä takerrut innoissasi siihen mitä joku toinen on sanonut pudotettavasta painosta, jotta saisit huomion pois siitä faktasta, että pudotettavaa on paljon ja voisit jatkaa jossittelua.Toi on niin helppo laiskan ajattelijan puolustus vetää tollanen ääripääskenaario argumentiksi, jossittelu tai se että osaa jossain määrin ennustaa mitä voisi tapahtua jos... on jokseenkin hieno taito olla olemassa. Mä kun esim olen kaks metriä pitkä niin on aika selvää että mun ei kannata keholaivoille lähteä kisaamaan, mun ei kannata yrittää tuossa asiassa kun ei siitä kuitenkaan mitään tulis. Artturilla kuitenkin on potentiaalia pirusti. Hiffaatko eron?
Se että väität että Artturin pitäs tiputtaa 20 kiloa tuosta kertoo vaan kuinka huono sä olet tuossa "jossittelussa". Kukaan Suomen huippuasiantuntija ei todennäköisesti jakaisi tuota mielipidettä sun kanssa.
Veikkaisin alle 80kg.