Arskan synkkä menneisyys

Vai on se Arskakin pössytellyt, no kukapa Jenkkilässä nyt ei olisi...

Tuo haastettelu ja pössyttely tekee vaan ison A:n profiilista vähän inhimillisemmän mun silmissä, eli ei ton nyt luulisi kenenkään vaalikampanjaa kaatavan...

Muistetaanhan me hyvin, että Bill Clintonkin tunnusti pössytelleensä ja hänen naisseikkailuthan on hyvin tunnettuja.;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Omna
Muistetaanhan me hyvin, että Bill Clintonkin tunnusti pössytelleensä ja hänen naisseikkailuthan on hyvin tunnettuja.;)

Joo, tunnusti polttaneensa pilveä, mutta väitti kivenkovaan, että "But I DID NOT inhale!", eli että poskareina vaan. Joopajoo...

Tuon seurauksena kuulemma jenkeissä tuli hitti t-paidasta, jossa lukee isolla "I inhaled".:D

No nyt tämä on oikein Iltaläyhyssäkin: "Vanhat synnit julki,
Arnold Schwarzenegger käytti huumeita ja harrasti orgioita".

Etteivät vaan poimisi päivän täyteaiheitaan täältä pakkikselta?

Originally posted by IronMind
No nyt tämä on oikein Iltaläyhyssäkin: "Vanhat synnit julki,
Arnold Schwarzenegger käytti huumeita ja harrasti orgioita".

Etteivät vaan poimisi päivän täyteaiheitaan täältä pakkikselta?

No on sitten yks hyvä tekosyy taas jatkaa omia harrastuksia hyvällä omalla tunnolla...:D :D

Arskaa ei ole esim. koskaan saatu kiinni vaimonsa pettämisestä. Älykäs kaveri muutenkin.
se on siis arskan hyviä puolia että hän osaa pettää vaimoaan salaa?

Arska toteaisi tähän jos ei kuvernööriksi pyrkisi että:

Liitteet

• stfu.jpg
    stfu.jpg
    42,1 KB · Katsottu: 460
Originally posted by Pauln
Offtopic: Muuten tämän kuun Flexissa on Arska-erikoisnumero!Paljon juttua arskan menneisyydestä,todella mahtavia kuvia,arskan hauistreeni...Itse nostan kyllä Muscular Developmentin korkeammalle kuin Flexin jossa nykyään on melko vähän asiaa.Mutta kuitenkin tuli ostettua arska numeron takia:thumbs:

Juu mullakin tuli ostettua kun näin kansikuvan:D Tosi hyvä juttu Arskasta. Varmaan oon jo 3 kertaa lukenut koko jutun läpi!:eek:

" In fact, at the 1972 Mr. Olympia contest, "we had girls backstage giving head, then all of us went out and I won. It didn't bother me at all; in fact, I went out there feeling like King Kong," added Schwarzenegger.

...mä vaihdan kehonrakennukseen...

Go Arnold!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom